Monday, September 30, 2013
ဂ်ပန္ နိုင္ငံလုပ္ အဲကြန္း RBE ရထားတြဲ ဆိုင္းျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေအာက္ တိုဘာ ၅ရက္ သို႔မဟုတ္ ၆ရက္ တြင္ စတင္ကာ ေငြက်ပ္၄၀၀ ျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္းေဌးက ''ဒီ RBE ရထားတြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ ကို ဒီဇယ္ရ၅ဂါလန္ကုန္ၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ရထားတစ္ေခါက္ေျပးရင္ကို က်ပ္တစ္သိန္း ရႈံးပါတယ္။ ဒီအတြက္ ကာမိေအာင္ စီးနင္းခ က်ပ္ ၄၀၀ ယူတာပါ''ဟု စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္ရန္ကုန္ဘူ တာႀကီး စခန္းသာ ဧည့္ေဂဟာ၌ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဝန္ႀကီးက ဆက္လက္ၿပီး အဆိုပါ RBE ရထားတြဲဆိုင္းျဖင့္ ရန္ကုန္-က်ိဳက္ထိုခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲရာတြင္ က်ပ္ ၃၅၀၀ က်သင့္ ၿပီး ယင္းခရီးစဥ္၏သုံးပုံတစ္ပုံခန႔္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား လမ္းပိုင္းတြင္ ေငြက်ပ္ ၄၀၀ သာေကာက္ခံထားေၾကာင္း၊ ရထားတြင္ပါဝင္ေသာဝန္ေဆာင္မႈအားလုံးကိုစီးနင္းသူမ်ားအတြက္ အျပည့္အ ဝ ေပးထားေၾကာင္း ေျပာသည္။
အဆိုပါအဲကြန္းရထားတြဲဆိုင္းကိုတြဲငါးတြဲျဖင့္ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ၿပီး
ေရွ႕ေနာက္ရထားစက္ ေခါင္းပါဝင္ေၾကာင္း၊ ထိုင္ခုံအေရအတြက္ ၃၃၂ခုံႏွင့္
တြဲတစ္တြဲလၽွင္အဲကြန္းေလးလုံးပါဝင္ေၾကာင္း၊ အဆင့္ျမင့္
သန႔္စင္ခန္းမ်ား ကို အသုံးျပဳခြင့္ေပးထားေၾကာင္း သိရသည္။ဂ်ပန္ နိုင္ငံလုပ္ အဲကြန္း RBE ရထားတြဲ ဆိုင္းျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား ေအာက္ တိုဘာ ၅ရက္ သို႔မဟုတ္ ၆ရက္ တြင္ စတင္ကာ ေငြက်ပ္၄၀၀ ျဖင့္ ေျပးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။
ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္းေဌးက ''ဒီ RBE ရထားတြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ ကို ဒီဇယ္ရ၅ဂါလန္ကုန္ၿပီး ၿမိဳ႕တစ္ပတ္ရထားတစ္ေခါက္ေျပးရင္ကို က်ပ္တစ္သိန္း ရႈံးပါတယ္။ ဒီအတြက္ ကာမိေအာင္ စီးနင္းခ က်ပ္ ၄၀၀ ယူတာပါ''ဟု စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္ရန္ကုန္ဘူ တာႀကီး စခန္းသာ ဧည့္ေဂဟာ၌ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဝန္ႀကီးက ဆက္လက္ၿပီး အဆိုပါ RBE ရထားတြဲဆိုင္းျဖင့္ ရန္ကုန္-က်ိဳက္ထိုခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲရာတြင္ က်ပ္ ၃၅၀၀ က်သင့္ ၿပီး ယင္းခရီးစဥ္၏သုံးပုံတစ္ပုံခန႔္ရွိေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား လမ္းပိုင္းတြင္ ေငြက်ပ္ ၄၀၀ သာေကာက္ခံထားေၾကာင္း၊ ရထားတြင္ပါဝင္ေသာဝန္ေဆာင္မႈအားလုံးကိုစီးနင္းသူမ်ားအတြက္ အျပည့္အ ဝ ေပးထားေၾကာင္း ေျပာသည္။
ေျပးဆြဲမည့္ခရီးစဥ္မ်ားမွာ နံနက္ ၆နာရီတြင္ အင္းစိန္ဘူတာမွ စတင္ထြက္ခြာမည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးသို႔ နံနက္ ရ နာရီ ၁၅မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိကာ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ေန႔စဥ္ေခါက္ ေရ ရွစ္ေခါက္ ၿမိဳ႕ပတ္ေျပးဆြဲသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
လမ္းခရီးတြင္ ဘုရားလမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ ကမာရြတ္၊ သမိုင္း၊ အင္းစိန္၊ ဒညင္းကုန္း၊ မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္း၊ ပုဇြန္ေတာင္၊ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စသည့္ဘူတာ ၁၃ခုျဖင့္ ၿမိဳ႕ပတ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္တစ္နာရီ ၁၅မိနစ္သာ ၾကာျမင့္သည့္အတြက္ ပုံမွန္ရထားမ်ားထက္ မိနစ္၃ဝ အခ်ိန္ ကုန္သက္သာေၾကာင္း၊ မည္သည့္ဘူတာမဆိုစီးနင္းပါက ကေလး လူႀကီးအပါအဝင္ ေငြက်ပ္၄၀၀ က်သင့္မည္ျဖစ္ၿပီး နိုင္ငံျခားသား ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ကန္ေဒၚလာ ႏွစ္ေဒၚလာက်သင့္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္းအ မွတ္(၇)မွ လက္ေထာက္အေထြ ေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္
မ်ိဳးက''အဲကြန္းပါ RBE ရထား တြဲေတြနဲ႔ ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းမွာ ေျပး မယ္ဆိုရင္
ရထားငါးတြဲဆိုင္း တစ္ ဆိုင္းျဖစ္မွာပါ။ လူဦးေရ ၃၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ စီးနင္းနိုင္မယ္၊။ လက္ရွိကတစ္ေန႔ကို ရထားတြဲ ဆိုင္း၂၁ ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရ ၂၀၀
ေလာက္ ေျပးဆြဲေနေတာ့ ၂၂ ဆိုင္းနဲ႔ ေခါက္ေရက၂၀၈ေခါက္ ျဖစ္လာမယ္''ဟုေျပာသည္။
ၿမိဳ႕ပတ္ရထားစီးနင္းသူ ဦးေဇာ္နီဝင္းက ''လူတိုင္းၿမိဳ႕ပတ္ရထားကိုစီးဖို႔ဆိုရင္ ၿမိဳ႕နယ္တိုင္းမွာ ဘူတာစဥ္ ရွိၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္ဘတ္စ္ကားဂိတ္ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးဖို႔လိုတယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွန္မွန္ ေျပးဆြဲၿပီး အလြယ္ တကူစီး နင္းနိုင္တဲ့ ေနရာရွိမယ္ဆိုရင္ ျပည္သူေတြ စီးလာၾကလိမ့္မယ္''ဟု ေျပာသည္။
Yangon Media Group
ၿမိဳ႕ပတ္ရထားစီးနင္းသူ ဦးေဇာ္နီဝင္းက ''လူတိုင္းၿမိဳ႕ပတ္ရထားကိုစီးဖို႔ဆိုရင္ ၿမိဳ႕နယ္တိုင္းမွာ ဘူတာစဥ္ ရွိၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္ဘတ္စ္ကားဂိတ္ေတြနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးဖို႔လိုတယ္။ ဒီလို အခ်ိန္မွန္မွန္ ေျပးဆြဲၿပီး အလြယ္ တကူစီး နင္းနိုင္တဲ့ ေနရာရွိမယ္ဆိုရင္ ျပည္သူေတြ စီးလာၾကလိမ့္မယ္''ဟု ေျပာသည္။
Yangon Media Group
No comments:
Post a Comment