အမ်ဳိးသားပညာေရးဥေပဒကို ျပင္ဆင္ေပးရန္ ဆႏၵျပေတာင္းဆိုေနၾကသည့္ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားမ်ားကိုသို႔ မစိုးရိမ္ဆရာေတာ္ ဦးဝီရသူက မတ္လ ၄ ရက္ ရက္စြဲျဖင့္ ေၾကညာခ်က္တစ္ေစာင္ထုတ္ျပန္ရာတြင္ အစိုးရကို ရည္ၫႊန္းသည့္ မိဘအလုပ္႐ႈပ္ခ်ိန္ ငိုယိုေတာင္းဆိုမႈမ်ား မလုပ္သင့္ဘဲ သပိတ္ေနာက္ကြယ္မွ လက္မည္းႀကီး၏ အကြက္တြင္းသို႔ ဇြတ္တိုးမဝင္သင့္ဟု ပါရွိသည္။
ဦးဝီရသူက မိမိဆႏၵတစ္ခုတည္းသာ မၾကည့္သင့္ဘဲ "သားသမီး အရင္းျဖစ္လင့္ကစား၊ အမွန္တကယ္လုိအပ္ေသာ အရာပင္ျဖစ္လင့္ကား မိဘက တတ္ႏုိင္လင့္ကစား မိဘအလုပ္႐ႈပ္ခ်ိန္တို႔မွာ နားပူနားဆာ ငိုယိုေတာင္မိပါက လိုအင္ဆႏၵ မျပည့္ဝသည့္အျပင္ ႐ိုက္ႏွက္ဆံုးမႈကိုပင္ ခံယူရတတ္ပါသည္" ဟု ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ပါရွိသည္။
အေျခအေနႏွင့္ အခ်ိန္အခါကိုၾကည့္တတ္မွသာ လိုရာခရီးေပါက္မည္ဟု ဦးဝီရသူ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ပါရွိကာ "ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူဟု ဆိုသူမ်ား အၾကမ္းဖက္လာလွ်င္ လံုၿခံဳေရး တပ္ဖြဲ႔မ်ားက အနာခံအေသခံကာ ႏုိင္ငံေတာ္ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေရးကို ဆက္လက္ထိန္းထားဖို႔ လိုပါသည္။ သပိတ္ေနာက္ကြယ္မွ လက္မည္းႀကီးမ်ား ဆင္ထားေသာ အကြက္ထဲသို႔ ဇြတ္တိုးမဝင္ရန္ လိုပါသည္" ဟု ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖၚျပပါရွိသည္။
ဦးဝီရသူ၏ အဆိုအရ အလံုးစံုပ်က္သုဥ္းေရးကို ေရွး႐ႈဦးတည္ေနေသာ အႀကံအစည္ဆိုးမ်ားကို ရပ္တန္းမွရပ္ရန္ ေမတၱာေရွ႕ထား သတိေပးသည္ဟု ဆိုလုိက္ၿပီး မိဘမ်ားကလည္း ေဖ်ာင္းဖ် နားခ်ေပးရန္ တိုက္တြန္းထားသည္။
အလားတူပင္ မတ္လ ၄ ရက္ ရက္စြဲျဖင့္ ရန္ကုန္တိုင္း ရန္ကုန္တိုင္း သံဃာ့နာယက အဖြဲ႔ (ဂိုဏ္းေပါင္းစံု) ကလည္း ေၾကညာခ်က္ တစ္ေစာင္ ထုတ္ျပန္ရာတြင္ သံဃာေတာ္မ်ား မပူးေပါင္းၾကရန္ တားျမစ္ထားသည္။
"လက္ပံတန္းၿမိဳ႕ ေက်ာင္းသားအဖြဲ႔မ်ားႏွင့္ ဆက္လက္ ပူးေပါင္းျခင္း မျပဳေတာ့ဘဲ မိမိတို႔ သတင္းသံုးရာ ေက်ာင္းမ်ားသို႔ ျပန္လည္ႂကြေရာက္၍ သာသနာ့ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ၾကပါရန္" ဟု ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖၚျပပါရွိသည္။
ထိုဆရာေတာ္တို႔ကပင္ ဆႏၵျပေက်ာင္းသားမ်ားကိုလည္း အျခားေၾကညာခ်က္ တစ္ေစာင္ ထုတ္ျပန္ကာ ရန္ကုန္သို႔ မဝင္ေရာက္ရန္ ေမတၱာရပ္ခံထားၿပီး ရလဒ္ေကာင္းမ်ားကို ေစာင့္ၾကည့္ၾကပါရန္ တိုက္တြန္းထားသည္။
"ျပည္သူမ်ားအၾကား တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းမႈ ပ်က္ျပားမည္ေလာဟူေသာ စိုးရိမ္ေသာကမ်ား မရွိေစေရးအတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ သို႔ ဝင္ေရာက္ရန္ ႀကိဳးပမ္းျခင္းမျပဳဘဲ မိမိတုိ႔၏ မိဘရင္ခြင္သို႔ ျပန္လည္ဝင္ေရာက္ ခိုလႈံၿပီး ေပၚထြက္လာမည့္ ရလာဒ္ ေကာင္းမ်ားအား ေစာင့္ၾကည့္သင့္ ပါေၾကာင္း" ဟု ေက်ာင္းသားမ်ားသို႔ ေမတၱာရပ္ခံထားသည့္ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ပါရွိ သည္။
Mizzima - News in Burmese
No comments:
Post a Comment