စီးပြားေရး ေၾကာ္ျငာအခ်ဳိ႕သည္ လူငယ္မ်ားၾကား အက်င့္စာရိတၱပ်က္ျပားမႈကို ပ်ံ႕ႏွံ႔ေစသည္ဟုဆိ္ုကာ ေၾကာ္ျငာလႈံ႔ေဆာ္မႈ မ်ားတြင္ အမ်ဳိးသမီး ေမာ္ဒယ္မ်ား အသုံးျပဳမႈကို ႏိုဝင္ဘာလ ၃ ရက္ေန႔တြင္ ကန္႔ကြက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။၂၀၀၁ ခုႏွစ္ တာလီဘန္အစိုးရ ျပဳတ္က်ၿပီး ႏိုင္ငံတကာကုန္သြယ္ေရးႏွင့္ ေခတ္သစ္ေစ်းကြက္ကို ဖြင့္လွစ္စဥ္ကတည္းက မိုဘိုင္းဖုန္းမွအစ အာမခံလုပ္ငန္းအထိ ကုန္ပစၥည္းမ်ဳိးစုံေရာင္းခ်သည့္ ဘီလ္ဘုတ္ႏွင့္႐ုပ္သံေၾကာ္ျငာမ်ား အၿပိဳင္းအ႐ိုင္း ေပၚထြက္လာခဲ့သည္။
ေၾကာ္ျငာအမ်ားအျပားသည္ စားသုံးသူမ်ားကို ဆြဲေဆာင္ရန္ အမ်ဳိးသမီးငယ္မ်ားကို အသုံးျပဳေလ့ရွိသည္။ သို႔ေသာ္လည္း စီးပြားေရး အက်ဳိးအျမတ္အတြက္ အမ်ဳိးသမီးေမာ္ဒယ္မ်ားအေပၚအသုံးခ်ဳအျမတ္မထုတ္သင့္ေၾကာင္း အာဖဂန္အစိုးရ ကေျပာၾကားခဲ့သည္။
မြမ္းမံျခယ္သမႈႏွင့္ ဖက္ရွင္အတြက္ျဖစ္ေစ၊ ေငြရရွိန္ႏွင့္ ပုံရိပ္တစ္ခုရရွိရန္ အတြက္ျဖစ္ေစ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို အသုံးျပဳ သည့္ ေၾကာ္ျငာအားလုံးသည္ အာဖဂန္ အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ အဆင့္အတန္းကို နိမ္႔က်ေစသည္ဟု ျပန္ၾကားေရးႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈ႒ာနက ထုတ္ျပန္ခဲ႔သည္။
ယဥ္ေက်းမႈ ပ်က္ျပားေစေသာ၊ စာရိတၱယိုယြင္းေစေသာ ေၾကာျငာမ်ား ထုတ္လႊင့္ျခင္း မျပဳရန္ မီဒီယာအားလုံးသို႔ ညႊန္ၾကားထားသည္ဟုလည္း ၀န္ၾကီး႒ာနကေျပာၾကားခဲ႔သည္။
စက္တင္ဘာလက အာဏာရခဲ့ေသာ သမၼတ အက္ရွ္ရက္ဂါနီက အမ်ဳိးသမီးမ်ား၏ အဆင့္အတန္းကို ျမင့္တင္မည္ဟု ကတိျပဳထားသည္။အာဖဂန္ကိုတာလီဘန္တို႔ အုပ္စိုးစဥ္ ၁၉၉၆ မွ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္အတြင္း ႐ုပ္သံကိုပိတ္ပင္ခဲ့ျပီး အမ်ဳိးသမီးမ်ားကိုလည္း မ်က္ႏွာတစ္ခုလုံးကို လႊမ္းၿခဳံသည့္ ျခဳံထည္မပါဘဲ အျပင္ထြက္ခြင့္ မေပးခဲ့ေပ။
Mizzima - News in Burmese
No comments:
Post a Comment