Friday, June 05, 2015

ရန္ကုန္ ႐ုပ္ရွင္ပြဲေတာ္ အလည္လာတဲ့ မီရွဲယိုးႏွင့္ အင္တာဗ်ဴး


အာရွ ႐ုပ္ရွင္ေလာကတြင္ နာမည္ေက်ာ္ ထင္ရွားေသာ မင္းသမီး မီရွဲယိုးသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္၏ ကိုယ္ပြားဟု လူသိမ်ားသည္။ မေလးရွားႏိုင္ငံ ဇာတိျဖစ္ေသာ မီရွဲယိုးသည္ ကမၻာ အႏွံ႔သို႔ ျဖန္႔ခ်ိသည့္ ႐ုပ္ရွင္ကားမ်ားတြင္ ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ မ်ားကလည္း အမ်ိဳးသမီး တေယာက္အေနျဖင့္ ခက္ခဲေသာေနရာမ်ားတြင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။

သူက ေဂးရွားမယ္ တေယာက္အျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ တိုက္ခိုက္ေရးသမား အျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ ဂ်ိန္းမ္စ္ဘြန္း၏ ခ်စ္သူတဦး အျဖစ္ လည္းေကာင္း သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။

ၿဗိတိန္ႏိုင္ငံသား မိုက္ကယ္အဲရစ္ႏွင့္ လက္ထပ္ခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ အျပန္တြင္ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ျဖင့္ ဖမ္းဆီး ခံခဲ့ရေသာ ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္ အေၾကာင္းကို ႐ိုက္ကူးထားသည့္ ဒါ႐ိုက္တာ Luc Besson ၏ The Lady ဇာတ္ကားတြင္ မီရွဲယိုး ပါဝင္သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့သည္။

မၾကာေသးမီက မင္းသမီး မီရွဲယိုးႏွင့္ ဧရာဝတီမွ ဖလစ္ဇ္ဆိုလိုမြန္ ေတြ႔ဆံု ေမးျမန္းခဲ့ရာတြင္ သူက ႏိုဗဲလ္ဆုရွင္ တေယာက္၏ အခန္းက႑ႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ အေပၚ ထင္ျမင္ယူဆခ်က္မ်ား အျပင္ အမ်ိဳးသားမ်ားက လႊမ္းမိုးထား ေသာ ႐ုပ္ရွင္လုပ္ငန္း အတြင္းမွ အမ်ိဳးသမီး တေယာက္၏ အေတြ႔အႀကံဳ မ်ားကို ေျပာျပခဲ့ပါသည္။

မင္းသမီး မီရွဲယိုးသည္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ တႀကိမ္ မကလာေရာက္ခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ရန္ကုန္ရွိ ေနျပည္ေတာ္ ႐ုပ္ရွင္႐ံုတြင္ ၁၀ ရက္ၾကာ က်င္းပေနေသာ ႏိုင္ငံတကာ ႐ုပ္ရွင္အေမြအႏွစ္ ပြဲေတာ္(Memory! International Film Heritage Festival) တက္ေရာက္ရန္ ေရာက္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ေမး။       ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ ဘယ္လိုေနသလဲ ဆိုတာ သိခ်င္ပါတယ္။

ေျဖ။       ။ အံ့ဩဖြယ္ေကာင္းတဲ့ အေတြ႔ အႀကံဳတခုပါ။ ဂုဏ္က်က္သေရ ရွိၿပီး စည္းကမ္း ျပည့္ဝတဲ့ လူတေယာက္ရဲ႕ ေနရာမွာ ဝင္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္ႏိုင္ဖို႔က ကိုယ့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးေတြ ျဖစ္လာမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့ တာေတြကေန စြန္႔ခြါရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါဟာ ပိုၿပီးေကာင္းတဲ့ လူတေယာက္ ျဖစ္ေစပါ တယ္။ က်မအတြက္ စိတ္ခြန္အားေတြရေစ ၿပီးေတာ့ ပိုၿပီး ေျဖာင့္မတ္ေအာင္ ေနထိုင္ဖို႔ အတြက္ အသိေတြ လည္း ရပါတယ္။ တကယ္ကို လွပတဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေတြ ပါပဲ။

တခ်ိဳ႕ အခ်ိန္ေတြ မွာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ခက္ခဲပါတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ အားလံုးသိတဲ့ အတိုင္း က်မတို႔ ဒီဇာတ္ကားကို စ႐ိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္နဲ႔ အဖမ္းခံထား ရတဲ့အခ်ိန္ ျဖစ္ေနတယ္။ ဇာတ္ၫႊန္း ေရးတဲ့ Rebecca ဆိုရင္ ဒီကားရဲ႕ ဇာတ္ၫႊန္းကို ေရးဖို႔ အတြက္နဲ႔ သုေတသန လုပ္ဖို႔ကို အခ်ိန္ ၅ ႏွစ္ နီးပါး ယူခဲ့ရတယ္။ ဒီကားကို စမ႐ိုက္မီ သံုးႏွစ္အလိုမွာ က်မ ဇာတ္ၫႊန္းကို ဖတ္ရၿပီးေတာ့ Luc Besson က ဒါ႐ိုက္တာ အျဖစ္ တာဝန္ယူ ႐ိုက္ကူးမယ္ လို႔ သိခဲ့ရတယ္။

ဇာတ္ကား အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဇာတ္ကြက္ တခ်ိဳ႕ ႐ိုက္ဖို႔ အတြက္ က်မတို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံကို လာခဲ့ ပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္း မွာေတာ့ ထိုင္းႏိုင္ငံမွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အိမ္ပံုစံနဲ႔ တထပ္တည္း တူေအာင္ ေဆာက္ထားတဲ့ အိမ္မွာ သြားၿပီး ႐ိုက္ၾကတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ သူ႔ရဲ႕အခ်ိန္ေတြ အားလံုးကို အဲဒီ အိမ္မွာပဲ ကုန္ဆံုးခဲ့ရၿပီးေတာ့ သူ႔ ဘဝရဲ႕ အေရးပါတဲ့ အစိတ္အပိုင္း တခုလည္း ျဖစ္တယ္။

ေမး။       ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အေနနဲ႔ ဒီ႐ုပ္ရွင္ကား အေပၚမွာ ဘယ္လိုျမင္သလဲ ဆိုတာ ေမးခဲ့ဖူးပါသလား။

ေျဖ။       ။ မေမးခဲ့ဖူးပါဘူး။ ႐ိုး႐ိုးသားသား ေျပာရရင္ က်မတို႔ ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္ကူးခဲ့တာက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တေယာက္တည္းၾကည့္ဖို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ က်န္တဲ့ ကမၻာေပၚမွာ ရွိတဲ့ လူေတြကို အဲဒီ အခ်ိန္က ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ အခင္းအက်င္းကို သိေစဖို႔နဲ႔ သူတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံ အေၾကာင္းကို သိေစဖို႔ ႐ိုက္ကူးခဲ့တာပါ။ က်မ ေျပာခ်င္တာက ေတာ့ မယံုၾကည္ႏိုင္ေလာက္တဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္း တပုဒ္ပါ။ ဒီကားထဲမွာ ႏိုင္ငံေရး အေၾကာင္းေတြ သိပ္မမ်ားပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ သူ႔ အမ်ိဳးသားတို႔ရဲ႕ တကယ့္ စြန္႔လႊတ္ အနစ္နာခံမႈေတြ အေၾကာင္းကို ႐ိုက္ကူးထားတာပါ။ တကယ္ကို ဝမ္းနည္းစရာ ေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္း တပုဒ္ပါ။

က်မ ဒီဇာတ္လမ္းကို သ႐ုပ္ေဆာင္ရင္း နားလည္လာတာက ဘယ္ေလာက္ပဲ နာက်င္ေနပါေစ …၊ တျခားသူေတြခြန္အားရွိဖို႔ အတြက္ ကိုယ့္ရဲ႕နာက်င္မႈေတြကို သိမ္းထားႏိုင္ရမယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အတြက္ ဒီ႐ုပ္ရွင္ကားကို ၾကည့္ရင္ နာက်င္ခံစားရလိမ့္မယ္ လို႔ က်မထင္ပါတယ္။ အဲဒါ ေၾကာင့္ က်မ မေမးပါဘူး။ ေမးလည္း မေမးရဲပါဘူး။

ေမး။       ။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ The Lady ဇာတ္ကား ထြက္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ႏို္င္ငံေရး ေျပာင္းလဲမႈေတြ ျဖစ္ေပၚ ေနတဲ့ အခ်ိန္လည္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ အနည္းငယ္က အျဖစ္ အပ်က္ေတြေၾကာင့္ အံ့အားသင့္ခဲ့ ပါသလား။

ေျဖ။       ။ က်မ မအံ့ဩပါဘူး။ တကယ္လို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံက အတိတ္မွာသာ က်န္ခဲ့ၿပီး ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲမႈေတြ မလုပ္ခဲ့ရင္သာ အံ့ဩရမွာပါ။ ေျပာင္းလဲရမယ့္ အခ်ိန္ ဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္။ တိုးတက္ေနတဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္ တခု ရွိမယ္ ဆိုရင္ သူတို႔ေတြက အေမွာင္ထဲမွာ ေနခ်င္ၾကမွာလား။ က်မကေတာ့ မထင္ပါဘူး။

ဒါေပမယ့္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈေတြကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ျပဳလုပ္ေနတယ္ လို႔ ေျပာရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ျဖစ္လာတာ ေကာင္းပါတယ္။ တံခါးတခ်ပ္ကို အလွ်င္အျမန္ ဖြင့္လိုက္ရင္ ရွိသမွ်အရာ အားလံုးဝင္ လာၿပီးေတာ့ ေကာင္းတဲ့ အရာေတြ အမ်ားႀကီးကို ဖ်က္ဆီးပစ္ႏိုင္ ပါတယ္။ တျခား ဖြံ႔ၿဖိဳးစ ႏိုင္ငံေတြမွာ လည္း ဒီကိစၥက မလြယ္ကူခဲ့ ပါဘူး။ အေျခအေန ေကာင္းေတြ မေရာက္ခင္ အခက္အခဲေတြကို ရင္ဆိုင္ ရတဲ့အခါ အခ်ိန္ယူရ ပါမယ္။

ေမး။       ။ ျမန္မာႏိုင္ငံကို သေဘာက်ရတဲ့ အခ်က္ေတြ ထဲက ေကာင္းတဲ့အခ်က္ေတြက ဘာေတြ ပါလဲ။

ေျဖ။       ။ ျမန္မာႏိုင္ငံက လွပါတယ္။ က်မ သြားလည္ဖို႔ အခြင့္အေရး မရေသးတဲ့ ေနရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါ ေသးတယ္။ အင္းေလးကန္ကို သြားလည္ခ်င္ ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ေႏြရာသီကေတာ့ ပုဂံနဲ႔ မႏၱေလးကို ေရာက္ၿပီး ပါၿပီ။ ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ ႐ိုးရာ အေမြအႏွစ္ေတြကို ျမင္ႏိုင္တဲ့ ေရွးေဟာင္းသမိုင္းဝင္ ေနရာေတြကိုလည္း သြားခ်င္ပါ တယ္။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ အရမ္းခင္ဖို႔ ေကာင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕ ရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မ ဒီေရာက္ရင္ သူတို႔ေတြနဲ႔ အတူတူ ရွိျဖစ္ပါတယ္။ ပီနန္ (Penang) ကိုလည္း ျပန္ အမွတ္ရေစ ပါတယ္။ အဲဒီမွာလည္း ကိုလိုနီေခတ္ အေဆာက္အအံုေတြ ရွိတယ္။ အစားအေသာက္ေတြလည္း ေကာင္းပါတယ္။ နာမည္ ဘယ္လိုေခၚလဲ ေတာ့ မသိဘူး၊ ေခါက္ဆြဲရယ္ … စြတ္ျပဳတ္လို …

ေမး။       ။ မုန္႔ဟင္းခါးကို ေျပာတာလား။

ေျဖ။       ။ ဟုတ္တယ္။

ေမး။       ။ မီရွဲယိုးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ စ႐ိုက္ေတြကို ၾကည့္ရင္ ႀကံ့ခိုင္ၿပီး ေခါင္းမာတတ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္ ပံုစံေတြကို မၾကာခဏ ေတြ႔ရေပမယ့္ သိမ္ေမြ႔ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းတဲ့ ပံုစံေတြကို မေတြ႔ရဘူး။ ဘယ္လို ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္ေတြကို သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်င္ ပါသလဲ။ ၿပီးေတာ့ သ႐ုပ္ မေဆာင္ခ်င္တဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ ရွိပါသလား။

ေျဖ။       ။ မွန္ပါတယ္။ ဖန္တရာေတေနတဲ့ ဇာတ္ေကာင္ ေတြကို မႀကိဳက္ပါဘူး။ ဥပမာ ေျပာရရင္ အေမရိကန္ ဇာတ္ကား တကားမွာ တ႐ုတ္အမ်ိဳးသမီး တေယာက္ အေနနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ ဆိုရင္ သူဟာ တ႐ုတ္ စားေသာက္ဆိုင္က စားပြဲထိုး တေယာက္၊ ဒါမွမဟုတ္ ျပည့္တန္ဆာ တေယာက္ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ တကယ္ကို ရယ္စရာ ေကာင္းပါတယ္။ အဲဒီလို ဇာတ္ေကာင္ေတြကို မႀကိဳက္ပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ က်မ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ေကာင္ေတြကို စိတ္ဓာတ္ေရးရာမွာ ႀကံ့ခိုင္တဲ့ အမ်ိဳးသမီး ဇာတ္ေကာင္ေတြကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ခဲ့ပါတယ္။ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲစရာ မလိုဘူး။ သူမ်ားကို လႊမ္းမိုးစရာလည္း မလိုဘူး။ ႐ုပ္ဝတၳဳလိုမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။ ထက္ျမက္ၿပီး လူ ေလးစားတဲ့ စ႐ိုက္မ်ိဳးပါ။

ေမး။       ။ အမ်ိဳးသမီး တေယာက္ အေနနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ေလာကမွာ စိန္ေခၚမႈေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရပါသလား။ ရွိခဲ့ရင္ အဲဒီ စိန္ေခၚမႈေတြက အေနာက္တိုင္းနဲ႔ အာရွမွာ တူညီပါသလား။

ေျဖ။       ။ အမ်ိဳးသမီး သ႐ုပ္ေဆာင္ အားလံုးက အတူတူပဲ ေျပာလိမ့္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ အမ်ိဳးသမီး အားလံုး ဘယ္ေတာ့မွ ေနရာေကာင္းေတြမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခြင့္ မရၾကပါဘူး။ ဇာတ္လမ္း အမ်ားစုက အမ်ိဳးသားေတြ အတြက္ပဲ ရည္ၫႊန္းၿပီး ေရးထားၾကတာပါ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ေၾကး မွာလည္း အမ်ားႀကီး ကြာပါတယ္။ ေဟာလီးဝုဒ္မွာ ေတာင္မွ ဒီလိုပါပဲ။ ေစ်းကြက္က အဲဒီပံုစံ ျဖစ္ေနတယ္။ ေနာက္ထပ္ ေစ်းကြက္ႀကီး တခုအေနနဲ႔ ကေတာ့ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ အခုအခ်ိန္ အထိေတာ့ အဲဒီမွာက ပိုၿပီး တန္းတူညီမွ်မႈ ရွိတယ္လို႔ ထင္ရပါတယ္။

ေမး။       ။ မေလးရွားႏိုင္ငံရဲ႕ ႐ုပ္ရွင္ေလာက ကေရာ ဘယ္လို အေနအထားမွာ ရွိပါသလဲ။

ေျဖ။       ။ ခက္ခဲပါတယ္။ ဘာသာစကား အေနနဲ႔ မေလးရွား ႏိုင္ငံမွာ မေလးစကားနဲ႔ အင္ဒိုနီးရွား စကားကိုပဲ ေျပာၾကတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္ေလာကက က်ဥ္းေျမာင္းပါတယ္။ က်မတို႔ မေလးရွား အစိုးရ အေနနဲ႔လည္း ဒီထက္ ပိုၿပီး တိုးတက္ေအာင္ ႀကိဳးစား ေနပါတယ္။ က်မေနနဲ႔လည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ ႀကိဳးစားေနၿပီးေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၸဏီ တခု တည္ေထာင္ဖို႔ စလုပ္ေနပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ျပန္ရႏိုင္တဲ့ ဝင္ေငြက နည္းတဲ့ အတြက္ အခက္အခဲေတြ ရွိတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ကားေတြကို ေစ်းကြက္ ဝင္ေအာင္ ဆိုရင္ စင္ကာပူႏိုင္ငံ ဒါမွမဟုတ္ တ႐ုတ္ ႏိုင္ငံေတြ အထိ သြားျပရပါလိမ့္မယ္။

ေမး။       ။ ကိုယ္ခံပညာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳ အနည္းငယ္ကို ေျပာျပေပးႏိုင္မလား။ ဘယ္လို ေလ့က်င့္မႈေတြ လုပ္ခဲ့ရပါသလဲ။

ေျဖ။       ။ က်မက ႐ုပ္ရွင္ထဲမွာ ကိုယ္ခံပညာနဲ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့သူ တေယာက္ပါ။ ၄ ႏွစ္ အရြယ္ ကတည္းက မနက္ ၅ နာရီ ထၿပီးေတာ့ ခ်န္ပီယံ ျဖစ္ေအာင္ ေလ့က်င့္ၾကတဲ့လူေတြ ရွိပါတယ္။ အဲဒီ မတိုင္ခင္ က်မ ဘဲေလး ကေခ်သည္ တေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း က်မ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေလာကကို ေရာက္ လာတဲ့အခါမွာ အက ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ကိုယ္ခံပညာမွာ ေျပာင္းလဲ အသံုးျပဳၿပီးေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ တာပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ခံ ပညာရွင္တေယာက္ရဲ႕ ေလ့က်င့္မႈမ်ိဳး က်မဆီမွာ မရွိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္လို လုပ္ရမယ္ ဆိုတာေတာ့ က်မ သိပါတယ္။ က်မ အရင္တုန္း ေလ့က်င့္ခဲ့ရတဲ့ အကေတြက အမ်ားႀကီး အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕ ဟန္ကို ေယာက္်ားေလး ပံုစံေတြနဲ႔ ကြဲျပားေစပါတယ္။

အရမ္းခက္ခဲတဲ့ ေလ့က်င့္မႈေတြကို ေန႔တိုင္း လုပ္ခဲ့တယ္။ အေျခခံအခ်က္ေတြကို သိထားရမယ္။ ကန္ခ်က္ နည္းစနစ္ေတြကို သိထားရမယ္။ လုပ္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္း တခုကေတာ့ သူ႔ပံုစံအတိုင္း လုပ္ဖို႔ ပါပဲ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ တႀကိမ္တည္းနဲ႔ မရႏိုင္ပါဘူး။ အေကာင္းဆံုးကန္ခ်က္ေတြ မရမခ်င္း ေလ့က်င့္မႈ ေတြကို ထပ္ခါထပ္ခါ လုပ္ရပါမယ္။

ေမး။       ။ ေနာက္ဆံုး အေနနဲ႔ ေမးခ်င္တာကေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ရွိတဲ့ အမ်ိဳးသမီး သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြနဲ႔ ဒါ႐ိုက္တာေတြကို ဘယ္လိုအႀကံေပးခ်င္ပါသလဲ။

ေျဖ။       ။ သူတို႔ အေနနဲ႔ ေရွ႕ဆက္လုပ္ေနရပါမယ္။ ရန္ပံုေငြ ေကာက္ခံတာ နဲ႔ ႐ုပ္ရွင္႐ိုက္တာဟာ ကမၻာေပၚမွာ အခက္ခဲဆံုး ပါပဲ။ မလြယ္ကူပါဘူး။ ဒီလို ႐ုပ္ရွင္ပြဲ ေတာ္ေတြက အေရးႀကီးပါတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာေတြ၊ ႐ုပ္ရွင္ ထုတ္လုပ္ သူေတြက အျပင္ကမၻာက အေၾကာင္း အရာေတြကို ယူေဆာင္လာခဲ့သလို ဒီမွာ ရွိေနတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြနဲ႔ ဒါ႐ိုက္တာေတြရဲ႕ စိတ္အားထက္ သန္မႈကိုလည္း သိရွိသြားေစႏိုင္ပါတယ္။ 

ဧရာ၀တီ


No comments:

Post a Comment

My Blog List