Tuesday, February 03, 2015

၄ ပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြးပြဲတက္တဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွန္ကန္တယ္လို႔ ေဒါက္တာသိန္းလြင္ယံုၾကည္


အမ်ဳိးသားပညာေရး ဥပေဒျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ေဖေဖၚ၀ါရီလ (၁) ရက္ေန႔ ရန္ကုန္မွာက်င္းပခဲ့တဲ့ ၄ ပြင့္ဆုိင္ေဆြးေႏြးပြဲကို ပါတီက တာ၀န္ ေပးအပ္ ထားျခင္းမရွိဘဲ တက္ေရာက္ခဲ့တဲ့အတြက္-ဆိုၿပီး NLD ဗဟုိေကာ္မတီ၀င္ ေဒါက္တာသိန္းလြင္ကို ပါတီစည္းကမ္းအတုိင္း အေရးယူသြားမယ္လုိ႔ NLD ပါတီ က ေၾကညာခ်က္ထုတ္ျပန္တဲ့အေပၚ သူ႔အေနနဲ႔ လက္ခံသြားမွာျဖစ္တယ္လို႔ ေဒါက္တာသိန္းလြင္က ေျပာပါ တယ္။ 


ပညာေရးစနစ္ျပဳျပင္ေရး ႏိုင္ငံလုံးဆုိင္ရာကြန္ယက္ NNER ကို ဦးေဆာင္သူလည္းျဖစ္တဲ့ ေဒါက္တာ သိန္းလြင္ က လက္ရွိအေျခအေနမွာ ပညာေရး စနစ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔က အေရးႀကီးသလို ၄ပြင့္ ဆုိင္ေဆြးေႏြး ပြဲကိုသြားတက္တဲ့ သူ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ဟာ မွန္ကန္တယ္လို႔ ယုံၾကည္ေၾကာင္း ေျပာဆုိပါ တယ္။ 

ရန္ကုန္က ၄ ပြင့္ဆုိင္ ေဆြးေႏြးပြဲကို သြားတက္ခဲ့တာဟာ ပါတီကို ကိုယ္စားျပဳၿပီး တက္ခဲ့တာလား၊ NNER ကြန္ယက္ကို ကုိယ္စား ျပဳတက္ခဲ့တာလားလုိ႔ ဒီကေန႔ ေနျပည္ေတာ္မွာက်င္းပ မယ့္ ၄ ပြင့္ဆုိင္ေဆြးေႏြးပြဲ တက္ေရာက္ဖို႔ အသြားလမ္းမွာ ေဒါက္တာသိန္းလြင္ ကုိ VOA က စတင္ေမးျမန္းခဲ့ရာမွာေတာ့ သူက ခုလို ေျဖၾကားခဲ့ပါတယ္။

ေဒါက္တာသိန္းလြင္။ ။ က်ေနာ္ ဒီေလးပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြးပဲြကို သြားတာဟာ NLDကို ကိုယ္စားျပဳၿပီးတက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ NNER ပညာေရး ကြန္ယက္ကို ကိုယ္စားျပဳၿပီး သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုဉာဏ္ဝင္းေအာင္။ ။ ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်။ အဲဒီေတာ့ NLD ပါတီဝင္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေဒါက္တာသိန္းလြင္ကို ပါတီရဲ႕ႀကိဳတင္သေဘာတူညီခ်က္မရွိဘဲနဲ႔ စည္းကမ္းနဲ႔မညီဘူးဆိုၿပီးေတာ့ ပါတီက ေၾကညာခ်က္ထုတ္ ၿပီးေတာ့ အေရးယူသြားမယ္လို႔ ေျပာလာတဲ့အေပၚမွာေရာ ဆရာ့အေနနဲ႔ ဘာမ်ား ေျပာစရာရွိပါလဲ။

ေဒါက္တာသိန္းလြင္။ ။ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ကေတာ့ ဒီေလးပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြးပဲြကို တက္တာမွန္တယ္လို႔ ယူဆတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဒါဟာ ပညာေရး ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲဖို႔ အတြက္ ေဆြးေႏြးတာျဖစ္ တယ္။ ေဆြးေႏြးပဲြျဖစ္လာတာကလည္း ေက်ာင္းသားေတြက ဆႏၵျပသပိတ္ေမွာက္ၿပီးေတာ့ ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဖို႔္ ေတာင္းဆိုလာတဲ့အတြက္ ဒီေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ဆႏၵကိုအေကာင္အထည္ေဖၚဖို႔အတြက္ ဒါ ေဆြးေႏြးပဲြလုပ္တာ ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေဆြးေႏြးပဲြဟာ သြားသင့္တယ္၊ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ေတာင္း ဆိုခ်က္ကလည္း မွန္ကန္တယ္လို႔ က်ေနာ္ျမင္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားေတြ ေဆြးေႏြးတဲ့ေနရာမွာ က်ေနာ္ကပညာရွင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပညာေရးအရ ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္တာေတြကို က်ေနာ္ ရွင္း လင္းေဆြးေႏြးဖို႔အတြက္ သြားၿပီးေတာ့ တက္ေရာက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ NLD အေနနဲ႔ ဒါ NLD စည္းကမ္းနဲ႔ မကိုက္ညီလို႔ အေရးယူမယ္ဆိုရင္လည္း က်ေနာ္အေရးယူခံဖို႔ အသင့္ပါပဲ။ က်ေနာ္အေနနဲ႔ကေတာ့ ဒီေဆြးေႏြးပဲြကိုသြားတာ မွန္တယ္လို႔ ယံုၾကည္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္သြားတာျဖစ္ပါတယ္။

ကိုဉာဏ္ဝင္းေအာင္။ ။ ဟုတ္ကဲ့၊ ဆရာလည္း NLD အတြင္းမွာ ပညာေရးေကာ္မတီမွာ ပါဝင္လုပ္ေဆာင္ေန တယ္ဆိုေတာ့ေလ - ႀကိဳတင္ သေဘာတူညီမႈ မယူဘူးဆိုတဲ့ဟာက ဘာကိုဆိုလိုတယ္လို႔ နားလည္ပါ သလဲဆရာ။

ေဒါက္တာသိန္းလြင္။ ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းက တစ္ပတ္ႏွစ္ပတ္ေလာက္ေတာ့ ၾကာၿပီထင္တယ္။ ပါတီရဲ႕ မူလရိွတဲ့ စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးစည္းကမ္းမွာ ေနာက္ထပ္တိုးခ်ဲ႕လိုက္တဲ့အပိုဒ္ ပါလာတယ္။ စကားလံုး အတိုင္းေတာ့ က်ေနာ္ အတိအက်မရဘူး၊ အဓိပၸာယ္ကေတာ့ ပါတီ၀င္တစ္ေယာက္ဟာ တျခား ႏိုင္ငံေရး အဖဲြ႔အစည္းေတြမွာ ပါ၀င္ခြင့္မရိွဘူးဆိုတာ က်ေနာ္ ေတြ႔ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က ဒီ NNER မွာ ေဆာင္ ရြက္လာတာ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ရိွၿပီ၊ ဒါလည္း ပါတီကသိပါတယ္၊ ပါတီေခါင္းေဆာင္ပိုင္းေတြေကာ ပါတီက လူႀကီးေတြေကာ ပါ၀င္တက္ေရာက္ခဲ့တာပဲ။ ဒါ လုပ္ေဆာင္ခဲ့တာ သိပါတယ္။ ဒီအခု ေလးပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြး ပဲြမွာ NNER က ပါ၀င္တက္ေရာက္ဖို႔ ေက်ာင္းသားေတြက ေတာင္းဆိုလာတယ္။ ဖိတ္ၾကားလည္းခံရတယ္။ ပညာေရးျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲတဲ့ ကိစၥလည္း ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းသားေတြအတြက္ အေရး ႀကီးတယ္၊ ပညာေရးက႑အတြက္ အေရးႀကီးတယ္။ က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံအတြက္ အေရးႀကီးတယ္လို႔လည္း ယံုၾကည္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္သြားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုမွ မသြားဘူးဆိုရင္ NNER မွာ က်ေနာ္ လုပ္ေဆာင္လာတာဟာ တာ၀န္မဲ့ရာ ေရာက္တယ္။ အဲဒီလိုသြားတဲ့အတြက္ ပါတီစည္းကမ္းနဲ႔မညီလို႔ အေရးယူမယ္ဆိုရင္လည္း က်ေနာ္ ရင္ဆိုင္ဖို႔ အသင့္ပါပဲ။

ကိုဉာဏ္ဝင္းေအာင္။ ။ အကယ္၍ဆရာ့ကို NLD ပါတီက ထုတ္ပယ္လုိက္မယ္ဆိုရင္ ေဒါက္တာသိန္းလြင္ အေနနဲ႔ ဘာေတြ ဆက္လုပ္သြားဖို႔ ရွိပါသလဲ။

ေဒါက္တာသိန္းလြင္။ ။ က်ေနာ္ အခု NNER မွာ ဆက္ၿပီးေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ။ တစ္ေလွ်ာက္လံုး က်ေနာ္က ေက်ာင္းဆရာလုပ္ခဲ့တယ္၊ ပညာေရးမွာ တစ္ေလွ်ာက္လံုးလုပ္ခဲ့တာ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ ပညာေရးလုပ္ငန္းကို ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္မယ္။ ေနာက္ ပညာေရးျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈကိုလည္း က်ေနာ္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္သြားပါမယ္။ အခု က်ေနာ္တို႔ ေနျပည္ေတာ္မွာ ေရာက္ေနၿပီ၊ အခု ကားေပၚမွာပဲ ရိွေသးတယ္။ ေလးပြင့္ဆိုင္ ေဆြးေႏြးပဲြမွာ က်ေနာ္ ပါ၀င္တက္ေရာက္မယ္။ က်ေနာ္နဲ႔အတူ NNER အဖဲြ႔သားမ်ားလည္း ဒီ ေလးပြင့္ဆိုင္ေဆြးေႏြးပဲြမွာ ပါ၀င္ေဆြးေႏြးၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုဉာဏ္ဝင္းေအာင္။ ။ ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်။ ဆရာေဒါက္တာသိန္းလြင္၊ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်။

VOA


No comments:

Post a Comment

My Blog List