ေန႔စဥ္ၾကံဳေတြ႕ေနရေသာ ယဥ္အသြားအလာပိတ္ဆို႔မွဳအား တစ္ဘက္တစ္လမ္းမွေျဖရွင္းသြားႏိုင္ရန္ အတြက္ လက္ရိွအင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားႏွင့္ ကပ္လ်က္၌ ဝိုင္ပံုသ႑ာန္ ခံုးေက်ာ္တံတားအသစ္ တစ္ခု ထပ္မံေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ စံုစမ္းသိရသည္။
ေဆာက္လုပ္မည့္တံတားမွာ (၂)လမ္းသြားအက်ယ္ ေပ(၁၅၅၇) ရွည္လ်ားမည္ျဖစ္ၿပီး (၁)လမ္းသြားအက်ယ္ (၁၆) ေပ အရွည္ (၆၀၃) ေပရွည္လ်ား မည္ျဖစ္ၿပီး (၂)လမ္းသြားမွာ အင္းစိန္ေစ်းဘက္မွ ေစာ္ဘြားႀကီး ကုန္းဘက္ လမ္းသစ္လမ္းေပၚသို႔ႏွင့္ (၁) လမ္းသြားမွာ အင္းစိန္ေစ်းဘက္မွ အင္းစိန္ ေဘာလံုးကြင္း ဗဟို လမ္းေပၚသို႔(၅၀) ဘက္စကား ဂိတ္အားျဖတ္ေက်ာ္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။ တံတားအရွည္ စုစုေပါင္း (၂၁၆၀) ေပႏွင့္ အလယ္တိုင္ေပါင္း (၂၅) ခုပါဝင္မည္ျဖစ္သည္။
ေဆာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္းအား ျမန္မာ့မီးရထားမွ ရရိွထားေသာ ဘက္ဂ်က္ ေငြျဖင့္ သံကူကြန္ကရက္ယက္မ မ်ားသြန္းလုပ္ျခင္းႏွင့္ ကနဦးအစီအစဥ္မ်ား ေဆာင္ရြက္ျခင္းတို႔ကိုသာေဆာင္ရြက္ေနၿပီး တံတားတစ္ခုလံုး တည္ေဆာက္ရန္ ကုမၸဏီအား ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရက တင္ဒါေခၚယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
“ယခုႏွစ္ ဇြန္လကတည္းက စတာ ေနာက္ႏွစ္ မတ္လမွ ၿပီးဖို႔ ေမွ်ာ္မွန္း ထားတယ္” ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရိွသူတစ္ဦးက ဆိုသည္။
တည္ေဆာက္မည့္ အင္းစိန္ခံုးေက်ာ္တံတားအသစ္တည္ေဆာက္ၿပီးစီးပါက တံတားအေဟာင္း အသြား/အျပန္ တူးေဝး အသံုးျပဳေနရာမွ အင္းစိန္ ေစ်းဘက္သို႔အျပန္လမ္းေၾကာင္းအတြက္ သီးသန္႔ ဝမ္းေဝး အျဖစ္ အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီးတံတားအသစ္အား အင္းစိန္ေစ်းဘက္မွ အသြား လမ္းေၾကာင္း ခြဲျဖာ ဝမ္းေဝးအျဖစ္ အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ကာ ေက်ာက္ေရတြင္း ခံုးေက်ာ္တံတားေနာက္ ဒုတိယေျမာက္ ဝိုင္ ပံုသ႑ာန္ ခံုးေက်ာ္
တံတားတစ္ခုျဖစ္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေသာ္ဇင္စိုး
The Myanmar Age
No comments:
Post a Comment