Wednesday, August 27, 2014

စာခ်ဳပ္ျပည့္သြားတဲ့အတြက္ လြတ္လပ္သြားၿပီလို႔ ခံစားရတဲ့ ခင္ဝင့္ဝါနဲ႔ စကားစျမည္


Miss Supranational 2013 ဆုရွင္ ခင္၀င့္၀ါက ၾသဂုတ္ ၁၄ ရက္ေန႔မွာ သူ႔ရဲ႕ Organization နဲ႔ တႏွစ္တာ စာခ်ဳပ္ သက္တမ္း ျပည့္သြားၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ၾကားက ကိစၥရပ္ေတြအတြက္ သူ႔ဘက္က ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ သတင္းေထာက္ေတြကို ၾသဂုတ္ ၁၅ ရက္ေန႔မွာ ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ 

သရဖူ လႊဲေျပာင္းခြင့္ ပိတ္ပင္ခံရတဲ့ကိစၥ အပါအဝင္ လူေတြမသိခဲ့ရတဲ့ သူရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြအေၾကာင္း ဧရာ၀တီက ခင္၀င့္၀ါကို ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းခဲ့ပါတယ္။

ေမး။ ။ ခင္ဝင့္ဝါနဲ႔ ေအဂ်င္စီက ဘယ္အခ်ိန္မွာ မေျပလည္မႈေတြ စျဖစ္တာလဲ။

ေျဖ။ ။ က်မ ျပန္ေရာက္ၿပီး ၆ လအၾကာမွာ မေျပလည္မႈေတြ စျဖစ္တယ္။ ဂ်ာနယ္ေတြထဲမွာလည္း သူတို႔က ေျဟၾကတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ၆ လ အၾကာမွာ က်မ ၾကားတာက ႏိုင္ငံျခားက Miss ေတြကို Crown ေဆာင္းခိုင္းမယ္လို႔ ၾကားတာေပါ့ေနာ္။ 

က်မ ထင္တာက တကယ္တမ္း မလုပ္ေလာက္ဘူးေပါ့။ သြားမၿပိဳင္ခင္ကတည္းက ေနာင္ႏွစ္ ပြဲလုပ္ရင္ က်မ တို႔ကို ေဆာင္းခိုင္းမယ္ ေျဟထားၿပီးေတာ့ ၆ လအၾကာမွာ ဒီလိုၾကားရေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ ဘူးေပါ့။ ေကာလာဟလပဲ ေနမွာလို႔ပဲ ထင္တာ။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ၁ ႏွစ္ျပည့္ခါနီး ၁ လ အလိုမွာ Miss တေယာက္ရဲ႕ တာ၀န္ မေက်ပါဘူး၊ အႏုပညာ အလုပ္ေတြကိုလည္း သူတို႔လက္ေအာက္က မသြားပါဘူး ဆိုၿပီး ေျဟတာေပါ့။

ေမး။ ။ ခင္၀င့္၀ါကေရာ သူတို႔ေျဟသလို တာ၀န္ေတြ စည္းကမ္းေတြ ပ်က္ကြက္ခဲ့လား။

ေျဖ။ ။ တကယ္တမ္း အႏုပညာ အလုပ္ေတြကို က်မက သူတို႔နဲ႔ နားလည္မႈ ယူတယ္ေပါ့။ သူတို႔ဆီလာတဲ့ အလုပ္ေတြက အဆင္မေျပဘူး ေပါ့ေနာ္။ နားလည္မႈလြဲၿပီး မလုပ္ျဖစ္တာေတြ မ်ားေတာ့ ေနာက္ပိုင္း က်မ ဆီကို တိုက္ရိုက္ ဆက္သြယ္ လာတယ္။ က်မက က်မဆီလာရင္ ဖုန္းျပန္ဆက္ေပးမယ္ဆိုၿပီး သူတို႔ရဲ႕ G.M ေတြေရာ၊ National Director ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ေရာ နားလည္မႈယူထားပါတယ္။

ေမး။ ။ Organization က လူေတြနဲ႔ေရာ ခင္၀င့္၀ါ ပရဟိတေတြ ဘယ္ႏွခါတြဲလုပ္ဖူးလဲ။

ေျဖ။ ။ မသြားခင္က ရလာတဲ့အထဲက ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္းက က်မတို႔နာမည္၊ Organization နာမည္နဲ႔ ပရဟိတေတြ ပူးေပါင္းၿပီး လုပ္ၾကမယ္ေပါ့ေနာ္။ ေနာက္ က်န္တဲ့ ၁၅ ရာခိုင္နႈန္းသည္ ေနာက္လုပ္မယ့္ပြဲအတြက္ Budget အေနနဲ႔ စုထားမယ္ဆိုၿပီး အဲဒီလိုမ်ိဳးေတာ့ ပါးစပ္ ကတိေတာ့ေပးတယ္။ က်မ တို႔က အဲဒါကိုလည္း ယံုၾကည္တယ္။ တကယ္တမ္း လုပ္မယ္လို႔လည္း ထင္ထားတယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ ပရဟိတလည္း မလုပ္ဘူးေပါ့ေနာ္။ ေနာက္ပိုင္း ပရဟိတ မလုပ္တဲ့အခါ ေရၾကည္မွာ လုပ္တာက ကိုၾကယ္စင္တို႔အဖြဲ႕၊ ေရႊေရာင္အနာဂတ္ လူငယ္မ်ားအသင္းက က်မ တို႔ကို ကမ္းလွမ္းတယ္။ အေၾကာ္ေရာင္းမယ္ဆိုၿပီး ကမ္းလွမ္းေတာ့ က်မတို႔ ပရဟိတ သြားလုပ္ေတာ့ Organization က လိုက္ခဲ့တယ္။ ေနာက္တခုက သူတို႔ရဲ႕ဇာတိ မင္းဘူးၿမိဳ႕မွာ ေရႊရတုတရားပြဲႀကီး လုပ္မယ္ေျဟတဲ့အခါမွာ က်မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို ဖိတ္တယ္။ ထားထက္ထက္ ကေတာ့ က်န္းမာေရး အေျခအေနေၾကာင့္ မလိုက္ျဖစ္ဘူး။ က်မ ကေတာ့ လိုက္သြားၿပီး လုပ္အားေပးခဲ့တယ္။ တကယ္တမ္း သူတို႔နဲ႔ ပရဟိတ လုပ္ခဲ့တာ ဒီတခုတည္းပဲ ရွိတယ္။ က်မ တို႔က ပရဟိတ လုပ္ဖို႔ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ႀကိဳးစားတယ္။ က်မလည္း အားရင္ အားသလို ဦးေက်ာ္သူနဲ႔ တြဲၿပီး ပရဟိတ လုပ္တယ္။

ေမး။ ။ ကိုယ္တိုင္ကေရာ သူတို႔ေျပာသလို စည္းကမ္းခ်က္ေတြ ခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့တယ္လို႔ ထင္လား။

ေျဖ။ ။ က်မ ကေတာ့ ကိုယ္တိုင္ စည္းကမ္းခ်က္ေတြ ခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့လား၊ မခ်ိဳးေဖာက္ခဲ့ဘူးလား သိပါတယ္။ သူတို႔လည္း သူတို႔ကိုယ္တိုင္ သိပါတယ္။ က်မ ကိုယ္ေစာင့္နတ္လည္း သိသလို၊ ဘုရားလည္း သိပါတယ္။

ေမး။ ။ Facebook ေပၚမွာ ခင္ဝင့္ဝါ သႀကၤန္တြင္း တရားစခန္း၀င္မယ္လို႔ ဆိုၿပီး ဇာတ္ကားရိုက္ခဲ့တယ္လို႔ ေရးတာကေရာ။

ေျဖ။ ။ အဲဒါ က်မ ေရးတာမဟုတ္ပါဘူး။ သူတို႔က က်မ နာမည္နဲ႔ Fan page တခု ဖြင့္ထားတယ္။ က်မ ကိုလည္း Admin တေယာက္အေနနဲ႔ ခန္႔ထားတယ္။ ဒါေပမယ့္ တကယ္တမ္း ဒီစာေရးတာက သူတို႔ အရင္ေရးတာေပါ့ေနာ္။ သူတို႔က ဘာအေၾကာင္း ကိစၥပဲျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ရဲ႕ G.M နဲ႔ ဆက္သြယ္ပါလို႔ ေျဟတယ္။ အဲဒီ အစ္မနဲ႔ ဆက္သြယ္ေတာ့ အဲဒီ အစ္မက မင္းဘူး ေရာက္ေနတယ္လို႔ ေျဟတယ္။ က်မ ကေတာ့ သူတို႔ကို ေျဟေပးထားပါလို႔ ေျဟခဲ့တယ္။ ေျဟျခင္း၊ မေျဟျခင္း ကေတာ့ သူ႔အေပၚမူတည္ပါတယ္။ ပထမေတာ့ သူတို႔ကေမးတယ္၊ သႀကၤန္တြင္း ဘာလုပ္မွာလဲေပါ့။ သႀကၤန္တြင္းမွာ က်မ ရိပ္သာ၀င္ဖို႔ရွိတယ္၊ တရားစခန္း ၀င္မယ္ေပါ့။ ႏွစ္တိုင္းလည္း ၀င္ေနက်ဆိုေတာ့ ဒီႏွစ္လည္း ၀င္မယ္ေပါ့။ သႀကၤန္ကေတာ့ မကစားဘူးလို႔ က်မ ေျဟလိုက္တယ္။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ မပံုံ႔တို႔၊ မခင္စႏၵာျမင့္တို႔၊ ကိုစိုင္း (စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္) တို႔ကလည္း အကူအညီေတာင္းတယ္။ ဒီ ကာရိုက္တာနဲ႔ က်မနဲ႔ အရမ္းလိုက္တယ္၊ ကားႀကီးလည္း ျဖစ္ေတာ့ က်မကို ရိုက္ေပးပါလို႔ အကူအညီေတာင္းေတာ့ ရိုက္ေပးလိုက္တယ္။ က်မ ရိုက္ေပးဖို႔ သူတို႔ကို အေၾကာင္းၾကားတဲ့အခါမွာ သူတို႔က Status တင္ၿပီးသြားၿပီ။ အဲဒါေတာ့ က်မလည္း စိတ္မေကာင္းဘူး။ တကယ္တမ္းကိုယ္က ေျဟတဲ့အခ်ိန္မွာ အရမ္း ေနာက္က် သြားတယ္ေပါ့ေနာ္။ က်မလည္း ရိုက္ရမယ္လို႔ သိသိခ်င္းပဲ ေျဟတဲ့အခါမွာ သူတို႔ Status တင္ၿပီးသြားၿပီေပါ့။ အဲဒီလိုမ်ိဳး ျဖစ္သြားတာပါ။

ေမး။ ။ Organization နဲ႔ လက္တြဲစဥ္ ကာလမွာေရာ ခင္၀င့္၀ါနဲ႔ ကေတာက္ကဆ ျဖစ္ခဲ့တာမ်ိဳး ရွိေသးလား။

ေျဖ။ ။ အဲဒီလိုမ်ိဳးကေတာ့ ရွိခဲ့တယ္ေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ အရမ္းႀကီးႀကီးမားမားေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့။ နားလည္မႈ လြဲတာေတြကိုလည္း က်မတို႔ေျဟျပတယ္။ ဒီလိုဒီလိုေလးေတြ ရွိတယ္၊ အလုပ္ကိစၥက စစခ်င္း ဘယ္သူကမွ နားလည္တာ မဟုတ္ဘူးေလ။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔မွ ဒီလို လုပ္ရတာပါလားလို႔ သိလာတာေပါ့ေနာ္။ တခ်ိဳ႕ကိစၥေတြမွာ က်မကို နားလည္ မေပးတာေတြလည္း ရွိတယ္။ က်မကို နားလည္ မေပးခဲ့တာေတြလည္း ရွိေတာ့ ကေတာက္ကဆေတာ့ အနည္းငယ္ ရွိခဲ့တယ္ေပါ့။

ေမး။ ။ ခင္ဝင့္ဝါတို႔ကို စည္းကမ္းခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေဖာက္ဖ်က္တယ္လို႔ေျဟတာက ဘာအခ်က္ေတြလဲ။

ေျဖ။ ။ စာခ်ဳပ္ထဲမွာေတာ့ အက်င့္စာရိတၱ ေကာင္းမြန္ရမယ္တို႔၊ Miss တေယာက္ တာ၀န္ေက်ပြန္ရမယ္တို႔ေပါ့။ National Director ရဲ႕ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲ က်န္တဲ့အလုပ္ေတြ မလုပ္ရဘူး။ က်န္တဲ့အခ်က္ေတြကို အရင္ကညိႇေတာ့ အဆင္ေျပသြားတယ္။ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ အဲဒီအခ်က္ေတြ ၿငိပါတယ္လို႔ ေျဟတယ္။ ေနာက္ၿပီး မီဒီယာမွာ အင္တာဗ်ဴး ေျဖတာေတြကလည္း စည္းကမ္းခ်က္နဲ႔ ၿငိတယ္ေပါ့ေနာ္။ က်မက သူတို႔ ဆန္ခါတင္ ေရြးခ်ယ္ပြဲ မတက္ႏိုင္တာကိုလည္း အရင္ကေတာ့ ရတယ္ေပါ့။ ေနာက္က်ေတာ့မွ အဲဒါကလည္း ၿငိတယ္ဆိုၿပီး ေျဟတယ္။ က်မ ပြဲမတက္ႏိုင္တာက သူတို႔က မနက္ျဖန္ လုပ္မွာကို ဒီေန႔က်မွ ေျဟတယ္။ က်မက ခရီးထြက္ေနတာေလ၊ ခ်က္ခ်င္း ဘယ္လို ျပန္လာလို႔ရမွာလဲ။ က်မ အေနနဲ႔လည္း ေတာင္းပန္တယ္။ မနက္ျဖန္ပြဲကို ညဘက္မွ ေျဟတဲ့အခါမွာ ႀကိဳမေျဟတဲ့ အတြက္ အဆင္မေျပလို႔ ပြဲမတက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး၊ သူတို႔စာခ်ဳပ္ကို ေဖာက္ဖ်က္ရင္ သိန္းကိုးရာ ေလ်ာ္ရမယ္လို႔ ေျဟတယ္။

ေမး။ ။ ခင္ဝင့္ဝါနဲ႔ ထားထက္ထက္တို႔ အႀကီးမားဆံုး စည္းကမ္း ေဖာက္ဖ်က္တာက ဘယ္လိုအခ်က္လို႔ ေျဟလဲ။

ေျဖ။ ။ စာခ်ဳပ္ပါ အခ်က္ ၈၊ ၉၊ ၁၀၊ ၁၁၊ ၁၂ လို႔ေျဟပါတယ္။ စာခ်ဳပ္ကို ဓာတ္ပံုရိုက္သြားလို႔ရပါတယ္။ စာခ်ဳပ္က ျပည့္သြားၿပီဆိုေတာ့ ရပါတယ္။ အႀကီးမားဆံုး အခ်က္က ဘာလို႔ေတာ့ မေျဟပါဘူး။

(ဓာတ္ပံုရိုက္ယူခဲ့တဲ့ စာခ်ဳပ္အရ ခင္ဝင့္ဝါ ေဖာက္ဖ်က္ခဲ့တယ္လို႔ Organization က ယူဆတဲ့ အခ်က္ေတြကေတာ့ Miss Supranational ဟာ စာခ်ဳပ္သက္တမ္းအတြင္းမွာ ၿပိဳင္ပြဲနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ တင္ဆက္မႈေတြ အစီအစဥ္ေတြ အားလံုးကို ေနရွင္နယ္ ဒါရိုက္တာ (Organizer) က တဦးတည္း မူပိုင္ခြင့္ရွိၿပီး တာဝန္ေပးအပ္မႈေတြကို ၿပီးေျမာက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ရန္နဲ႔ လိုအပ္တဲ့ ကိစၥ အဝဝအတြက္ သက္ဆုိင္ရာ စာရြက္စာတမ္းေတြကို လက္မွတ္ေရးထုိးေပးဖို႔ သိရွိသေဘာတူေၾကာင္း၊ သတင္း မီဒီယာမ်ားနဲ႔ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းရာမွာ ေနရွင္နယ္ ဒါရိုက္တာနဲ႔ ေအာ္ဂႏုိက္ေဇးရွင္းက ခ်မွတ္ထားတဲ့ စည္းကမ္းေတြအတုိင္း လိုက္နာမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ခြင့္ျပဳခ်က္မယူဘဲ ဘယ္လို အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔မွ လုပ္ငန္းတာဝန္ေတြကို လိုက္နာ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ ပ်က္ကြက္ခဲ့ရင္ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ ေနာက္ဆက္တြဲ အေရးယူမႈေတြ ခံရမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနရွင္နယ္ ဒါရိုက္တာရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္ မရရွိဘဲ ျပည္တြင္းျပည္ပ မီဒီယာေတြမွာ ထုတ္လႊင့့္ျပသတာ၊ စကားေျပာဆိုတာ၊ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းတာ ထင္ျမင္ ယူဆခ်က္ေပးတာ၊ ပုဂၢိဳလ္တဦး ဒါမွမဟုတ္ ကုမၸဏီတခုက ထုတ္လုပ္တဲ့ တျခား အစီအစဥ္ တခုခုအတြက္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိတာ ပါဝင္ေဆာင္ရြက္တာ လံုးဝ မျပဳလုပ္ပါေၾကာင္း၊ ေနရွင္နယ္ ဒါရိုက္တာ စီစဥ္တဲ့ အခမ္းအနားေတြ၊ အစီအစဥ္ေတြ တက္ေရာက္ဖို႔ ပ်က္ကြက္ခဲ့ရင္ အရည္အခ်င္းျပည့္ဝမႈ မရွိလို႔ သတ္မွတ္မွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ထုိုက္သင့္တဲ့ အေရးယူမႈ ခံရမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း … စတာေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ အယ္ဒီတာ)

ေမး။ ။ ခင္၀င့္၀ါ ဘက္ကေနၿပီး အႏုပညာေၾကး ရတဲ့အထဲက ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကို အၿမဲတမ္းေပးခဲ့လား။

ေျဖ။ ။ က်မ စာခ်ဳပ္ျပည့္တဲ့ေန႔အထိ ရသမွ် အႏုပညာေၾကးထဲက ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းကို မပ်က္မကြက္ အၿမဲတမ္း ေပးခဲ့ပါတယ္။ လက္မွတ္လည္း ထိုးပါတယ္။

ေမး။ ။ စာခ်ဳပ္ျပည့္တဲ့ ေနာက္ဆံုးေန႔အထိေရာ သူတို႔နဲ႔ ခင္၀င့္၀ါ စကားေျဟဆို အဆက္အသြယ္ရွိခဲ့လား။

ေျဖ။ ။ ဖုန္းမေျဟသလို စကားလည္း မေျဟျဖစ္ပါဘူး။ သူတို႔ဘက္က အသိေပးစာပို႔တယ္လို႔ ေျဟပါတယ္။ အဲဒီ အသိေပးစာလည္း မေရာက္လာပါဘူး။ အေၾကာင္းၾကားဖို႔ မေျဟနဲ႔၊ မက္ေဆ့ခ်္ တေစာင္ေတာင္ မလာပါဘူး။ သူတို႔ ေျဟခ်င္တာကိုလည္း သူတို႔ G.M က တဆင့္ ေျဟသလို က်မတို႔ ေျဟခ်င္တာကိုလည္း G.M နဲ႔ပဲ တဆင့္ေျဟရပါတယ္။ စာခ်ဳပ္ျပည့္တဲ့ ၁၄ ရက္ေန႔အထိ သူတို႔နဲ႔ အဆက္အသြယ္ မရွိပါဘူးရွင့္။ စာခ်ဳပ္ မျပည့္ခင္တရက္ ၁၃ ရက္ေန႔ကေတာ့ အဆက္အသြယ္ ရတယ္ရွင့္၊ ၁၄ ရက္ေန႔ ဘာရွိလဲေမးတယ္။ က်မက ရွိတဲ့ဟာေတြေတာ့ ေျဟျပတယ္။ က်န္တာေတာ့ ဘာမွ ဆက္မေျဟျဖစ္ပါဘူး။ က်မ ဘက္ကေတာ့ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ထားတဲ့ ၁၄.၈.၂၀၁၃ ကေန ၁၄.၈.၂၀၁၄ အထိ ၁ ႏွစ္တာ ကာလပဲလို႔ ေရးခ်ဳပ္ထားတဲ့ အတြက္ က်မ စာခ်ဳပ္ျပည့္ၿပီလို႔ သတ္မွတ္ပါတယ္။ သူတို႔ဘက္က စာခ်ဳပ္ပါ အခ်က္အတိုင္းလို႔ ေျဟတဲ့အတြက္ က်မ ဘက္ကလည္း စာခ်ဳပ္ပါအတိုင္း ျပည့္ၿပီလို႔ သတ္မွတ္တာပါ။

ေမး။ ။ ဒါဆို စာခ်ဳပ္ျပည့္ေတာ့ အင္တာဗ်ဴးေတြကို ခင္ဝင့္ဝါ စိတ္တိုင္းက်ေျဖလို႔ရၿပီေပါ့၊ ဟုတ္လား။

ေျဖ။ ။ ဟုတ္ကဲ့၊ အင္တာဗ်ဴးေတြကို က်မ စိတ္တိုင္းက် ေျဖလို႔ရပါၿပီ။ ဒီလို ျပႆနာေတြတက္ေတာ့ က်မတို႔ အင္တာဗ်ဴးေတြ မေျဖခဲ့ဘူး။ စာခ်ဳပ္မွာ Organization တခုရဲ႕ နာမည္၊ Image က်ေစဖို႔ ကိစၥကိုမေျဟရဘူး၊ မွားမွားမွန္မွန္မေျဟရဘူး ဆိုတဲ့အခ်က္ ပါတယ္ေလ။ ဒီကိစၥကို မီဒီယာမွာခ်ျပရင္ စာခ်ဳပ္ကို ခ်ိဳးေဖာက္တယ္ဆိုၿပီး သိန္းကိုးရာေလ်ာ္ရမယ္လို႔ ေျဟထားလို႔ပါ။

ေမး။ ။ ခင္၀င့္၀ါ Crown ေဆာင္းေပးခ်င္တဲ့ စိတ္ေရာ ရွိေသးလား။

ေျဖ။ ။ က်မက Crown ကို အရမ္း ေဆာင္းေပးခ်င္လို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေနာ္၊ ကိုယ္တကယ္ သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ ဘယ္သူမွမပါဘဲ တေယာက္တည္း ႀကိဳးစားလာရေတာ့ ကိုယ္ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ အရာေတြကို ေျဟျပ ခ်င္တယ္။ ဘယ္လို အခက္အခဲေတြ ရင္ဆိုင္ရတယ္ဆိုတာ ကိုယ္ပဲ အသိဆံုးပါ။ ႏိုင္ငံျခားသားေတြ၊ ကိုယ္မသိတဲ့သူေတြ ၾကားထဲမွာ အေကာင္းဆံုး ႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ အဲဒီရလဒ္ေတြကို ေနာက္သြားမယ့္ Miss ေတြကို ေျဟျပခ်င္တယ္။ Crown ကိုလည္း လႊဲေပးခ်င္တယ္။ အဲဒါ က်မ တို႔ရဲ႕ တကယ့္ခံစားခ်က္ပါ။ အဲဒီလိုေတြ မလုပ္ရေတာ့ စိတ္ထဲေတာ့ မေကာင္းဘူး ျဖစ္မိပါတယ္။

ေမး။ ။ Organization အေပၚေရာ ခင္ဝင့္ဝါ ဘယ္လိုျမင္လဲ။

ေျဖ။ ။ က်မ အခုလို နာမည္ရလာတာ ကိုယ့္ႀကိဳးစားမႈ ပါသလို၊ သူတို႔ႀကိဳးစားမႈလည္း ပါပါတယ္။ သူတို႔ႀကိဳးစားမႈ မပါဘူးလို႔ မေျဟလိုပါဘူး။

ေမး။ ။ ေနာက္ဆို Miss ေတြအေနနဲ႔ Organization နဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္မယ္ဆိုရင္ သတိထားရမယ့္ အခ်က္ေတြကေရာ။

ေျဖ။ ။ သတိထားရမယ့္ အခ်က္က ကိုယ္မလိုက္နာႏိုင္တဲ့ စည္းကမ္းခ်က္ေတြဆို ျပင္ခိုင္းတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ရင္းႏီွိးခင္မင္ အားနာတာေတြမရွိဘဲ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာကို ရဲရဲေျဟၿပီး ေျဖရွင္းတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ စာခ်ဳပ္မခ်ဳပ္ခင္မွာ အခ်က္အလက္ေတြကို ေသခ်ာၾကည့္သင့္ပါတယ္။

ေမး။ ။ အခု စာခ်ဳပ္မရွိေတာ့ဘူးဆိုေတာ့ ခင္၀င့္၀ါ လက္ရွိခံစားေနရတဲ့ ခံစားခ်က္ကို ေျပာျပပါဦး။

ေျဖ။ ။ အခု က်မ လြတ္လပ္သြားၿပီလို႔ ခံစားရတယ္။ စိတ္ရႈပ္စရာေတြ၊ စိတ္ညစ္စရာေတြ မရွိေတာ့ စိတ္လြတ္လပ္သြားၿပီလို႔ ခံစားရပါတယ္။ က်မလုပ္စရာရွိတာေတြ၊ အႏုပညာအလုပ္ေတြ၊ ပရဟိတ အလုပ္ေတြကို ဆက္လုပ္သြားမွာပါ။

ဧရာ၀တီ

No comments:

Post a Comment

My Blog List