Wednesday, June 25, 2014

ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းအား လမ္းတုိးခ်ဲ႕လုပ္ကုိင္ခြင့္ရရွိထားသည့္ ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီ၊ ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီအပါအ၀င္ ကုမၸဏီခုနစ္ခုကုိ သတ္မွတ္ခ်ိန္အတြင္း လုပ္ငန္းမ်ားမၿပီးစီးပါက ေငြဒဏ္ခ်မွတ္အေရးယူမည္


ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းအား လမ္းတုိးခ်ဲ႕လုပ္ကုိင္ခြင့္ရရွိထားသည့္ ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီ၊ ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီအပါအ၀င္ ကုမၸဏီခုနစ္ခုကုိ သတ္မွတ္ခ်ိန္အတြင္း လုပ္ငန္းမ်ားမၿပီးစီးပါက ေငြဒဏ္ျဖင့္ အေရးယူေဆာင္ ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးစုိးတင့္က ေျပာၾကားသည္။
    

ဦးစုိးတင့္က ေနျပည္ေတာ္တြင္ ဇြန္ ၂၄ ရက္က ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ပထမအႀကိမ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဒသမပုံမွန္အစည္းအေ၀း ၁၈ ရက္ေျမာက္ေန႔တြင္ ေပ်ာ္ဘြယ္မဲဆႏၵနယ္မွ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးျမင့္စုိး၏ ေမးခြန္းအား ျပန္လည္ေျဖၾကားရာတြင္ ထည့္သြင္းေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
    
ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးျမင့္စုိးက "ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းမႀကီး (လမ္းေဟာင္း)ကုိ အေ၀းေျပး လမ္းသစ္ႀကီးကဲ့သုိ႔ ၄၈ ေပ အက်ယ္ေဖာက္လုပ္ရန္ BOT ယူထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားအား သတ္မွတ္ ကာလအတြင္း မၿပီးစီးပါက မည္ကဲ့သုိ႔အေရးယူမည္" ကုိ ေမးျမန္းခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
    
အဆုိပါေမးခြန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးစုိးတင့္က "ရန္ကုန္-ပဲခူး-မိတၳီလာ -မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းအား ျပည္သူမ်ားအသက္အႏၲရာယ္ကင္းရွင္းစြာ သြားလာႏုိင္ေရးအတြက္ ေနာက္ထပ္ ၂၄ ေပလမ္းကုိ အျမန္ဆုံး တုိးခ်ဲ႕ေပးရန္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး BOT စနစ္နဲ႔ေဆာင္ရြက္ ခြင့္ျပဳထားတဲ့ကုမၸဏီမ်ားကုိ လုပ္ငန္းစီမံခ်က္မ်ားနဲ႔အညီ စံခ်ိန္စံညႊန္းျပည့္မီစြာနဲ႔ အခ်ိန္မီၿပီးစီးေရးအတြက္ တြန္းအားေပးၾကပ္မတ္လ်က္ရွိၿပီးေတာ့ အခ်ိန္မီမၿပီးစီးပါက လုပ္ငန္းပမာဏကုိ တြက္ခ်က္ၿပီးေတာ့ ေငြမ်ား ျပစ္ဒဏ္အျဖစ္ ဒဏ္ေဆာင္ေပးရမွာျဖစ္ပါေၾကာင္း" ဟု ျပန္လည္ေျဖၾကားသည္။
    
ရန္ကုန္-ပဲခူး-မိတီၳလာ-မႏၲေလးလမ္းကုိ မက္စ္ျမန္မာ၊ ေရႊသံလြင္၊ ဟုိက္စတား၊ ကေမၻာဇ၊ ေအးရွားေ၀ါလ္၊ ယုဇနႏွင့္ေသာ္တာ၀င္းကုမၸဏီတုိ႔အား BOT စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ျပဳထားၿပီး ၄၈ ေပ အက်ယ္ ကတၱရာလမ္း တုိးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္ရန္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားထားကာ လက္ရွိတြင္ ကုမၸဏီမ်ားမွ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ဒုတိယ၀န္ႀကီးဦးစုိးတင့္က ေျပာၾကားသည္။
    
"ယခင္ကတည္းက ျပည္သူမ်ား က်ပ္တည္းစြာသြားလာေနရသျဖင့္ အႏၲရာယ္မ်ားစြာရွိေနပါတယ္။ ယခင္က BOT ယူထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားအား ရန္ကုန္-မႏၲေလး အေ၀းေျပးလမ္းမသစ္ႀကီးကဲ့သုိ႔ အသြားလမ္း၊ အျပန္လမ္း၊ ၀ဲယာတစ္ဖက္စီ ၂၄ ေပစီ၊ ေပါင္း ၄၈ ေပ ေဖာက္ေပးရန္ ညႊန္ၾကားထားသည္သိရေသာ္လည္း ယေန႔တုိင္မည္သည့္ ကုမၸဏီမွေဖာက္လုပ္သည္ကုိ မေတြ႔ရပါ" ဟု ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးျမင့္စုိးက ေျပာၾကားသည္။
    
ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းကုိ ၄၈ ေပအက်ယ္ ကတၲရာလမ္းခင္းျခင္း လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မႈတြင္ ေရႊသံလြင္ကုမၸဏီမွ ေဆာင္ရြက္သည့္ ပဲခူး-ေညာင္ေလးပင္ အပုိင္း ၄၈ မုိင္ကုိ ၄၈ ေပအက်ယ္ ကတၱရာလမ္းခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္ တံတားေရျပြန္မ်ား တုိးခ်ဲ႕ျခင္းလုပ္ငန္းကုိ ငါးႏွစ္စီမံခ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း ဒု၀န္ႀကီးဦးစုိးတင့္က ထည့္သြင္းေျပာၾကားသည္။
    
ေဇယ်၀တီ-ေရတာရွည္အပုိင္း ၄၈ မုိင္ ကုိ ၄၈ ေပအက်ယ္ ကတၱရာလမ္းခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္ တံတားေရျပြန္မ်ား တုိးခ်ဲ႕ျခင္းလုပ္ငန္းမ်ားကုိ ကေမၻာဇကုမၸဏီမွ ငါးႏွစ္စီမံခ်က္ေရးဆြဲေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ေရတာရွည္- ပ်ဥ္းမနား-ရမည္းသင္းအပုိင္း ၈၅ မုိင္ ၂ ဖာလုံကုိ ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီမွ ငါးႏွစ္စီမံခ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ ရြက္ေနေၾကာင္း ၎ကထပ္မံေျပာၾကားသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment

My Blog List