၂၀၁၄-၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္မွစ၍ ပညာထူးခြၽန္သည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ အလယ္တန္း ပညာသင္ ဆုႏွင့္ အထက္တန္း ပညာသင္ဆုမ်ား ခ်ီးျမႇင့္ေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး ပညာေရးမွဴး႐ုံး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးဝင္းေမာင္က ေျပာၾကားသည္။
ပုသိမ္ၿမဳိ႕ အမွတ္ (၁) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္း ပညာရတနာ ခန္းမ၌ ေမလ ၂၅ ရက္ေန႔က က်င္းပသည့္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔၏ ေက်ာင္းေနအ႐ြယ္ ကေလးတိုင္း ေက်ာင္းအပ္ႏွံေရး တာဝန္ေပးအပ္ပြဲ အခမ္းအနားတြင္ ၎က ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
အလယ္တန္း ပညာသင္ဆုအတြက္ ပဥၥမတန္းမွ အ႒မတန္း ေက်ာင္းသားမ်ားအတြက္ တစ္လလွ်င္ က်ပ္ႏွစ္ေသာင္း၊ အထက္တန္း ပညာသင္ဆုအတြက္ နဝမတန္းႏွင့္ တကၠသိုလ္ဝင္တန္း ေက်ာင္းသားမ်ားကို တစ္လလွ်င္ က်ပ္သုံးေသာင္းႏႈန္းျဖင့္ ပညာသင္ကာလ ၁၀ လအတြက္ လစဥ္ ခ်ီးျမႇင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ပညာသင္ၾကားရန္ ခက္ခဲၿပီး စီးပြားေရး ေျပလည္မႈ မရွိသည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားကို ဦးစားေပး ေထာက္ပံ့မည္ဟု ဦးဝင္းေမာင္က ေျပာဆိုသည္။
“၂၀၁၄-၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရနဲ႔ ကမာၻ႔ဘဏ္တို႔ ပူးေပါင္းၿပီး အေျခခံပညာ ေက်ာင္းေတြကို ေထာက္ပံ့ေၾကးမ်ား ေပးထားတဲ့အတြက္ ပညာ သင္ၾကားလိုစိတ္ရွိတဲ့ သူေတြကို ေက်ာင္း တက္ႏိုင္ေအာင္ ဖန္တီးေပးဖို႔က မိဘေတြရဲ႕ တာဝန္ပါ” ဟု ၎က ရွင္းျပသည္။
ယင္းပညာသင္စရိတ္ ခ်ီးျမႇင့္ႏိုင္ေရးအတြက္ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး အဆင့္တြင္ တိုင္းပညာေရးမွဴး၊ ပုသိမ္ အေဝးသင္တကၠသိုလ္၊ ပုသိမ္ပညာေရး ေကာလိပ္ႏွင့္ပုသိမ္နည္းပညာ ေကာလိပ္တို႔က ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး မ်ား၊ တိုင္းသာသနာေရးမွဴး၊ တိုင္းလူဝင္မႈႀကီးၾကပ္ေရးႏွင့္ အမ်ဳိးသားမွတ္ပုံတင္ ဦးစီးမွဴးႏွင့္ တိုင္းျပန္ၾကားေရးႏွင့္ ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရး ဦးစီးမွဴးတို႔ျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ အျပင္ ၿမဳိ႕နယ္အသီးသီး တြင္လည္း ပညာသင္ ေထာက္ပံ့ေၾကး ခ်ီးျမႇင့္ႏိုင္ရန္ ဖြဲ႔စည္းထားေၾကာင္း ပုသိမ္ၿမဳိ႕ရွိ ပညာေရး အသိုင္း အဝိုင္းမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။
အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားအတြက္ အေထြေထြ ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရနဲ႔ ကမာၻ႔ဘဏ္တို႔က ေထာက္ပံ့ေပးထားေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၅၀ ေအာက္သာ ရွိသည့္ ေက်ာင္းမ်ားကို က်ပ္ရွစ္သိန္း၊ ေက်ာင္းသားဦးေရ ၁၅၀ မွ ၂၀၀ ၾကားရွိသည့္ ေက်ာင္းမ်ားကို က်ပ္ ၁၀ သိန္း၊ ေက်ာင္းသားဦးေရ ၃၀၀ မွ ၄၀၀ ၾကားရွိသည့္ ေက်ာင္းမ်ားကို က်ပ္ ၁၄ သိန္းစီ ေထာက္ပံ့မည္ဟုသိထားေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ ေထာက္ ပံ့ေပးမႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားမိဘမ်ားထံမွ အလွဴေငြ ေကာက္ခံျခင္းမလုပ္ရန္ ညြန္ၾကားမႈမ်ားရွိေၾကာင္း ပုသိမ္ၿမဳိ႕ရွိ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းမ်ားက ဆရာ ဆရာမ အခ်ဳိ႕က ေျပာၾကားသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment