Tuesday, December 09, 2014

ေနျပည္ေတာ္မွ ေဒသခံေတာင္သူမ်ား က်ဴးေက်ာ္သူအျဖစ္ ရံုးတင္စစ္ေဆးခံရ


ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီနယ္ေျမ ဒကၡိဏသီရိၿမိဳ႕နယ္ ကုလားႀကီးကုန္းေက်းရြာက ေဒသခံေတာင္သူ ၃၁ ဦး ကို က်ဴးေက်ာ္ေနထိုင္သူေတြအျဖစ္ စည္ပင္ သာယာေရး ဥပေဒပုဒ္မ ၂၆ နဲ႔ တရားစဲြဆုိထားၿပီး ေတာင္သူ ၈ ဦးကို ဇမၺဴသီရိၿမိဳ႕နယ္ စည္ပင္သာယာေရးတရားရံုးမွာ ဒီေန႔ ရံုးတင္စစ္ေဆးခဲ့ပါတယ္။

အဲ့ဒီ ၈ ဦးဟာ သစ္ေတာပိုင္ေျမမွာ က်ဴးေက်ာ္ေနထုိင္တယ္ဆုိၿပီး သစ္ေတာ၀န္ႀကီးဌာနကတရားစဲြဆုိေထာင္ ခ်ခဲ့တဲ့အတြက္ ေထာင္က်ခဲ့သူေတြျဖစ္ပါတယ္။ အခု တစ္ခါ ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီနယ္ေျမရဲ႕ စီမံကိန္း ဧရိယာထဲကို က်ဴးေက်ာ္တယ္ ဆုိၿပီး ေနာက္တစ္ခါတရားစဲြဆိုခံရတာျဖစ္တယ္လို႔ တရားစဲြခံရသူေတြထဲ က ေတာင္သူ ဦး၀င္းေအာင္က ေျပာပါတယ္။

"က်ေနာ္တို႔ကို သစ္ေတာကေထာင္ခ် ခ်င္လို႔ေနာက္ တစ္ခါ စည္ပင္ကိုေရာင္းစား တယ္ဆိုၿပီး ၿပီးခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္က ေရာင္းစားၿပီး အခုက်ေနာ္တို႔ကို စည္ပင္က တရားစြဲတာ၊ စည္ပင္ကတရားစြဲၿပီးအခု ဒီတ ရားရံုးမွာ က်ေနာ္တို႔ရံုးတက္ေန ရတာ၊ က်ေနာ္တို႔ေထာင္က်ထဲက လူ ၄၀/က နဲ႔ တစ္ေယာက္ပါသြားၿပီ နယ္ခံထဲက၊ မထြက္တဲ့သူကေတာ့ ေထာင္က်တာပဲ၊ ထြက္တဲ့လူကေတာ့ ဝါးရံုပင္သစ္ ပင္ေအာက္မွာ က်ေနာ္တို႔ အခ်က္အလက္ အေထာက္အထားနဲ႔ ျပႏိုင္ပါတယ္၊ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ အတူေနတဲ့ေနရာမွာ အေနာက္ ဖက္မွာ က်ေနာ္နဲ႔ စည္းရိုးပဲျခားတယ္၊ စည္းရိုးနဲ႔ျခားၿပီး တိုက္ႀကီး၊ တာႀကီးေဆာက္တာက်ေတာ့ ဘယ္ေကာင္မွ တရား မစြဲဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ကိုပဲ အရင္ေထာင္က်ၿပီးသားသူေတြ ေနာက္ထပ္စြဲေနတာ"

အခုတရားစဲြခံရသူေတြဟာ ကုလားႀကီးကုန္းေက်းရြာမွာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ နီးပါး ေနထိုင္ခဲ့ၾကသူေတြျဖစ္ၿပီး အ့ဲဒီအနီးတ၀ိုက္ ကို ေနျပည္ေတာ္ေကာင္စီရဲ့ အထူး စီမံကိန္းနယ္ေျမ သတ္မွတ္ၿပီးေနာက္ ေျပာင္းေရႊ႕ဖို႔ ညႊန္ၾကားခ်က္ထုတ္ခဲ့တာျဖစ္ ပါတယ္။

RFA Burmese

No comments:

Post a Comment

My Blog List