ျမန္မာႏိုင္ငံ ေလေၾကာင္းႏွင့္ အာကာသပညာ တကၠသိုလ္ ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ ဌာနက ကိုယ္ပုိင္ သုေတသန ျပဳလုပ္ထားတဲ့ ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ကို လံုျခံဳေရး နဲ႔ ကာကြယ္ေစာင့္ၾကည့္ ေထာက္လွမ္းေရး လုပ္ငန္းေတြမွာ အသံုးခ်ႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ ဌာနမွဴး ေဒါက္တာသဲေမာင္ေမာင္ က ေျပာ ပါတယ္။
ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ သုေတသနဌာနက ေျခာက္လၾကာ သုေတသနျပဳထားတဲ့ MAEU-05 UAV ေလ ယာဥ္နဲ႔ ၅၀၀ ေကဗီလိုင္း ေတာင္ငူ(ကမာနတ္)မွ ဘုရားႀကီးအထိ မုိင္ ၁၂၀ ေက်ာ္ရွိ လမ္းအူေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ ေကာင္းကင္ ဓာတ္ပုံ မွတ္တမ္းေတြကို လွ်ပ္စစ္စြမ္းအား ဝန္ႀကီးဌာနအတြက္ ရယူေပးႏိုင္ ခဲ့တယ္လို႔ ဆက္လက္ ေျပာဆိုထားပါတယ္။
“လူႏွစ္ဆယ္နဲ႔ ေျခာက္လေလာက္ အခ်ိန္ယူရမယ့္ဟာကို ဒီေလယာဥ္န႔ဲ စမ္းသပ္ တိုင္းတာခဲ့တာ ခုနစ္ရက္ပဲ ၾကာတယ္။ ပဲခူးရိုးမေတာင္တန္းေတြနဲ႔ ျမစ္က်ိဳး အင္းေတြေပၚ ျဖတ္ၿပီး စမ္းသပ္ႏိုင္ခဲ့တာ” လို႔ ေဒါက္တာ သဲေမာင္ေမာင္က ေျပာဆိုထားပါတယ္။
MAEU-05 UAV ေလယာဥ္ရဲ့ အရြယ္အစားမွာ ကိုယ္ထည္အလ်ား ၂ဒသမ ၁ မီတာ၊ အေတာင္ပံ အလ်ား ၂ ဒသမ ၇ မီတာ၊ အင္ဂ်င္ပါဝါ ျမင္းေကာင္ေရ ေလးေကာင္အား၊ အျမင့္ေပ ၁၂၀၀ တြင္ အကြာအေဝး ၅၀ ကီလိုမီတာအထိ ပ်ံသန္းႏိုင္ကာ ေလထဲတြင္ တစ္နာရီ ေနႏိုင္ၿပီး ေလယာဥ္တြင္ အသံုးျပဳထားတဲ့ ပစၥည္းေတြ ရဲ့ တန္ဖိုးမွာ က်ပ္သိန္း ၁၅၀ ခန္႔ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
The Voice Weekly
ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္ သုေတသနဌာနက ေျခာက္လၾကာ သုေတသနျပဳထားတဲ့ MAEU-05 UAV ေလ ယာဥ္နဲ႔ ၅၀၀ ေကဗီလိုင္း ေတာင္ငူ(ကမာနတ္)မွ ဘုရားႀကီးအထိ မုိင္ ၁၂၀ ေက်ာ္ရွိ လမ္းအူေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္ ေကာင္းကင္ ဓာတ္ပုံ မွတ္တမ္းေတြကို လွ်ပ္စစ္စြမ္းအား ဝန္ႀကီးဌာနအတြက္ ရယူေပးႏိုင္ ခဲ့တယ္လို႔ ဆက္လက္ ေျပာဆိုထားပါတယ္။
“လူႏွစ္ဆယ္နဲ႔ ေျခာက္လေလာက္ အခ်ိန္ယူရမယ့္ဟာကို ဒီေလယာဥ္န႔ဲ စမ္းသပ္ တိုင္းတာခဲ့တာ ခုနစ္ရက္ပဲ ၾကာတယ္။ ပဲခူးရိုးမေတာင္တန္းေတြနဲ႔ ျမစ္က်ိဳး အင္းေတြေပၚ ျဖတ္ၿပီး စမ္းသပ္ႏိုင္ခဲ့တာ” လို႔ ေဒါက္တာ သဲေမာင္ေမာင္က ေျပာဆိုထားပါတယ္။
MAEU-05 UAV ေလယာဥ္ရဲ့ အရြယ္အစားမွာ ကိုယ္ထည္အလ်ား ၂ဒသမ ၁ မီတာ၊ အေတာင္ပံ အလ်ား ၂ ဒသမ ၇ မီတာ၊ အင္ဂ်င္ပါဝါ ျမင္းေကာင္ေရ ေလးေကာင္အား၊ အျမင့္ေပ ၁၂၀၀ တြင္ အကြာအေဝး ၅၀ ကီလိုမီတာအထိ ပ်ံသန္းႏိုင္ကာ ေလထဲတြင္ တစ္နာရီ ေနႏိုင္ၿပီး ေလယာဥ္တြင္ အသံုးျပဳထားတဲ့ ပစၥည္းေတြ ရဲ့ တန္ဖိုးမွာ က်ပ္သိန္း ၁၅၀ ခန္႔ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment