Tuesday, July 29, 2014

အျမန္လမ္းအတြက္ အေရးေပၚဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈ စတင္ေပး


အျမန္လမ္းတစ္ ေလွ်ာက္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈျဖစ္ပြားပါက အခင္းျဖစ္ရာ ေနရာသုိ႔ ငါးမိနစ္အတြင္း ကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားလာေရာက္လုပ္ကုိင္ ေပးမည္ဆုိေသာ အေရးေပၚဖုန္း (1880)၀န္ေဆာင္မႈကုိ အစုိးရႏွင့္ ကုမၸဏီႏွစ္ခု ပူးေပါင္း၍ စတင္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းအျမန္လမ္း ျပည္သူ႔ေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္ကေျပာသည္။

‘‘ကားအက္ဆီးဒင့္ျဖစ္တာမ်ိဳး၊ ခဲနဲ႔ အေပါက္ခံတာမ်ဳိးနဲ႔ ကားပ်က္တာမ်ိဳးေတြပါမယ္။ ခရီးသည္ေတြ ျပႆနာ နာ တစ္စံုတစ္ရာ ႀကံဳလာရၿပီဆုိရင္ အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ကုိေခၚၿပီးအခင္းျဖစ္တဲ့ ေနရာကို ငါးမိနစ္အတြင္း ကူညီ ကယ္ဆယ္ေရးလုပ္ဖို႔ ပထမဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္တာပါ’’ ဟု ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္ကေျပာသည္။ 

အေရးေပၚဖုန္းေခၚဆုိမႈ ၀န္ ေဆာင္မႈအစီအစဥ္ကုိ ဇူလုိင္ ၂၈ ရက္မွ စတင္ေပးေနၿပီး အျမန္ လမ္းႏွင့္ သက္ဆုိင္သည့္ အစိုးရ ဌာနမ်ားႏွင့္ ျပည္ပကုမၸဏီႏွစ္ခု ျဖစ္ေသာ Blue Ocean OperationManagement ကုမၸဏီႏွင့္ Forever Group တုိ႔ ပူးေပါင္းလုပ္ ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္။ 

ရန္ကုန္- မႏၲေလးအျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ အသံုးျပဳေနသည့္ ယာဥ္မ်ားအ ေနျဖင့္ အကူအညီလိုအပ္ပါက အေရးေပၚဖုန္းနံပါတ္ ၁၈၈၀ သုိ႔ ဆက္သြယ္အကူအညီေတာင္း ကာ အဆိုပါဖုန္း၀န္ေဆာင္မႈဌာန က အနီးဆံုးရဲစခန္းႏွင့္ အင္ဂ်င္ နီယာဌာနမ်ားသုိ႔ ဆက္လက္ သတင္းပုိ႔ၿပီး ကူညီကယ္ဆယ္ ေရးလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။

မုိင္ေပါင္း ၃၆၆ ဒသမ ၃ မုိင္ ရွည္လ်ားသည့္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ရဲတပ္ဖဲြ႕ မွဴး႐ံုး ၁၅ ခုႏွင့္ ရဲကင္းစခန္း ၄၀ ရိွကာ အျမန္လမ္းအင္ဂ်င္နီယာ ဌာန ၂၅ ခုရွိသည္။ ထုိ႔အျပင္ ယခင္က အသံုးျပဳရန္ သတ္မွတ္ ထားသည့္အေရးေပၚႀကိဳးဖုန္းႏွင့္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ားကုိလည္း အသံုးျပဳ ႏုိင္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။

ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီအျမန္ လမ္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳသည့္ စနစ္မ်ားျဖစ္သည့္ အျမန္လမ္းတစ္ ေလွ်ာက္ စီစီတီဗီကင္မရာမ်ား တပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား၏ တည္ေနရာကုိ ျပသည့္(GPS)စနစ္ကို လက္ရိွအခ်ိန္တြင္ အေကာင္အထည္မေဖာ္ႏုိင္ေသးဘဲ မၾကာခင္စတင္ႏုိင္ရန္ အစီအစဥ္မ်ားေရး ဆဲြေနေၾကာင္း အျမန္ လမ္းျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း (ေနျပည္ေတာ္)မွ သတင္းရရိွ သည္။


7Day Daily

No comments:

Post a Comment

My Blog List