Tuesday, December 02, 2014

ဘတ္စ္ကား သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္း အႏၲရာယ္မ်ားတယ္လို႔ မ.ထ.သ - ဗဟို ဒုတိယ ဥကၠ႒ ေဝဖန္


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ရဲ႕ အဓိက လမ္းမႀကီးေတြမွာ ဘတ္စ္ကား သီးသန္႔ လမ္းေၾကာင္း သတ္မွတ္ဖို႔ ကြန္ကရစ္ တုံးေတြ ခ်ထားတာဟာ ယာဥ္ေမာင္းေတြနဲ႔ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အႏၲရာယ္မ်ားတယ္လို႔ မ.ထ.သ- ဗဟို ဒုတိယ ဥကၠ႒က ေျပာပါတယ္။ ႏိုင္ငံဘ႑ာေငြကို ျဖဳန္းတီးခ်င္လို႔ အခုလို စီစဥ္ရတာလား။ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈကိုေရာ ေျဖရွင္းႏိုင္ပါ့မလား။

ဘတ္စ္ကား သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္း သတ္မွတ္ဖို႔ ကြန္ကရစ္တုံးမ်ား ခ်ထားတဲ့အတြက္ ႏိုင္ငံဘ႑ာေငြေတြ လည္း မ်ားစြာဆုံး႐ႈံးတယ္လို႔ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္စုံ ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈေကာ္မတီ (မ.ထ.သ-ဗဟို) ဒုတိယ ဥကၠ႒ ဦးလွေသာင္းျမင့္က ေဝဖန္တာပါ။

“ကြန္ကရစ္တုံးေတြ ခ်လိုက္ေတာ့ လမ္းက တစ္ဖက္ တစ္ေပစီေလာက္ က်ဥ္းသြားတယ္။ ၿမိဳ႕ေတာ္အဂၤါရပ္ နဲ႔လည္း မညီၫႊတ္ဘူး။ လမ္းက က်ဥ္းသြားေတာ့ ယာဥ္ေၾကာက ပိုၾကပ္တယ္။ အတုံးေတြေၾကာင့္ ယာဥ္ မေတာ္တဆမႈေတြလည္း ျဖစ္လာႏိုင္တယ္”လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။

ကြန္ကရစ္တုံးေတြ ခ်ထားတဲ့ ဘတ္စ္ကား သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းမွာ ယာဥ္တစ္စီး စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းၿပီး ပ်က္သြား ရင္ ေနာက္က လိုက္ပါလာတဲ့ ယာဥ္ေတြ ပိတ္ဆို႔မႈနဲ႔ ႀကဳံရမယ္လို႔ ၄၅ ယာဥ္လိုင္းက ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာပါတယ္။

လႈိင္သာယာအေဝးေျပးမွ ဗိုလ္တစ္ေထာင္ ေျပးဆြဲေသာ ၁၂၄ ယာဥ္လိုင္းက ယာဥ္ေမာင္း ကိုတင္ေဝ ကေတာ့ “ လူတစ္ကိုယ္ စိတ္တစ္မ်ိဳးစီနဲ႔ ေရွ႕ကယာဥ္က ခရီးသည္ မရေသးလို႔ ေစာင့္ရင္ ေနာက္မွာ လမ္းေတြ အကုန္ပိတ္ ကုန္မွာေပါ့။ လမ္းက ႏွစ္စီးစာ လုပ္ထားတာ မဟုတ္ဘူး” လို႔ မွတ္ခ်က္ေပးပါတယ္။

အဲဒီ သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းဘက္ အျခမ္းမွာရွိတဲ့ ယာဥ္ရပ္နားေနရာေတြကို ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက ႏိုဝင္ဘာလအတြင္း ဖ်က္သိမ္း ေပးခဲ့ေပမယ့္ အခုအခ်ိန္အထိ ယာဥ္ရပ္နားမႈ ရွိေနတဲ့အတြက္ သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းက ပိတ္ဆို႔မႈေတြ ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႔ သူက ဆက္ေျပာပါတယ္။

အဌားယာဥ္ေမာင္း ကိုေအးမင္းကေတာ့ “အေနာ္ရထာလမ္းမွာ အရင္က ယာဥ္ေလးစီးေလာက္ ယွဥ္ေမာင္း လို႔ရတယ္၊ အခုအတုံးေတြ ခ်လိုက္ေတာ့ သုံးစီးေလာက္ပဲ ေမာင္းလို႔ရေတာ့တယ္ ” လို႔ ေျပာပါတယ္။

သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္းကို မ်ဥ္းဝါေတြ ဆြဲၿပီး သတ္မွတ္ေပးထားေပမယ့္ ယာဥ္ေမာင္းေတြ အေနနဲ႔ စည္းကမ္း လိုက္နာမႈမ်ား မရွိတာေၾကာင့္ ျမန္မာက်ပ္ေငြ ႏွစ္ဘီလီယံေက်ာ္ အကုန္အက်ခံၿပီး ကြန္ကရစ္တုံးမ်ား ခ်ထား တာလို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) ဌာနမွဴး ဦးတင္ေမာင္ၾကည္က ေျပာပါတယ္။

“ အေနာ္ရထာလမ္းမွာ စတင္စမ္းသပ္ေနတာပါ၊ အတုံးေတြကိုလည္း ယာဥ္ေမာင္းေတြ အဆင္ေျပေအာင္ အျပည့္မခ်ထားပါဘူး”လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။

ညာဘက္က ပါကင္ေတြကိုလည္း ဖ်က္သိမ္းထားတဲ့အတြက္ ရပ္နားတဲ့ ယာဥ္ေတြကိုလည္း စည္ပင္ဥပေဒနဲ႔ အေရးယူသြားမွာျဖစ္ၿပီး ဘယ္ဘက္ အျခမ္းမွာ ယာဥ္ေတြ ရပ္နားလို႔ရေအာင္ လမ္းေဘး ေဈးသည္ေတြကို လည္း ရွင္းလင္းေပးေနတယ္လို႔ ဦးတင္ေမာင္ၾကည္က ဆက္ေျပာပါတယ္။

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့နည္းေစဖို႔ ၿမိဳ႕အတြင္းရွိ အဓိက လမ္းမႀကီးေတြမွာ ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကား ေတြ လက္ယာ ကပ္ေမာင္းစနစ္အတြက္ သီးသန္႔ လမ္းေၾကာင္းေတြကို ႏိုဝင္ဘာလ လဆန္းပိုင္းက စၿပီး ေတာ့ မ်ဥ္းဝါေတြေရး ဆြဲၿပီး သတ္မွတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ယာဥ္ေမာင္းေတြ စည္းကမ္း မလိုက္နာတဲ့အတြက္ ႏိုဝင္ဘာ ၂၉ ရက္ေန႔မွာ ကြန္ကရစ္တုံးေတြ ခ်ထားၿပီး သီးသန္႔လမ္းေၾကာင္း သတ္မွတ္ခဲ့ တာလို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ (လမ္းႏွင့္တံတား) ဆီကေန သိရွိရပါတယ္။

The Voice Weekly

No comments:

Post a Comment

My Blog List