Friday, January 03, 2020

ရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင် မေသန်းနု ငွေကြေးလိမ်လည်မှုဖြင့် ထောင် ၁နှစ်ကျ

Image may contain: 1 person, smiling, standing
ရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင် မေသန်းနုကို ငွေကြေးလိမ်လည်မှုဖြင့် အလုပ်နှင့် ထောင် ၁နှစ်ကျခံစေရန် ရန်ကင်းမြို့နယ် တရားရုံးက ယနေ့(ဇန်နဝါရီ၂) တွင် အမိန့်ချမှတ်လိုက်ကြောင်း ကနဦးသတင်းရရှိသည်။

ယင်းကိစ္စနှင့် ပတ်သက်၍ ခင်ပွန်းဟောင်းဖြစ်သူ ဒါရိုက်တာစင်ရော်မောင်မောင်က ၄င်း၏ လူမှုကွန်ယက်တွင် “ ကျွန်တော် ၏ သားဖြစ်သူအတွက် သား၏မိခင်နှင့် ပတ်သက်၍ ရင်နှင့်အမျှ သားရော ကျွန်တော်ရော ခံစားမိပါတယ်။ သို့ဖြစ်ပါ၍ လိုအပ် သော အချိန်ကျမှသာလျှင် မီဒီယာများနှင့် ကျွန်တော် တို့ သားအဖနှစ်ယောက် တွေ့ဆုံမည် ဖြစ်ပါသည်။ ယခုအချိန် အခါတွင် သားဖြစ် သူ၏ မိခင်အတွက် ကျွန်တော် အကောင်းဆုံးကြိုးစား ဆောင်ရွက်လျှက်ရှိပါကြောင်း အသိပေးမေတ္တာ ရပ်ခံအပ်ပါသည်” ဟူ၍ ရေးသားထားသည်။
(zawgyi)
ရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင် မေသန်းနု ငွေကြေးလိမ်လည်မှုဖြင့် ထောင် ၁နှစ်ကျ
----- ------- --------- ---------
ရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင် မေသန်းနုကို ငွေကြေးလိမ်လည်မှုဖြင့် အလုပ်နှင့် ထောင် ၁နှစ်ကျခံစေရန် ရန်ကင်းမြို့နယ် တရားရုံးက ယနေ့(ဇန်နဝါရီ၂) တွင် အမိန့်ချမှတ်လိုက်ကြောင်း ကနဦးသတင်းရရှိသည်။
ယင်းကိစ္စနှင့် ပတ်သက်၍ ခင်ပွန်းဟောင်းဖြစ်သူ ဒါရိုက်တာစင်ရော်မောင်မောင်က ၎င်း၏ လူမှုကွန်ယက်တွင် “ ကျွန်တော် ၏ သားဖြစ်သူအတွက် သား၏မိခင်နှင့် ပတ်သက်၍ ရင်နှင့်အမျှ သားရော ကျွန်တော်ရော ခံစားမိပါတယ်။ သို့ဖြစ်ပါ၍ လိုအပ် သော အချိန်ကျမှသာလျှင် မီဒီယာများနှင့် ကျွန်တော် တို့ သားအဖနှစ်ယောက် တွေ့ဆုံမည် ဖြစ်ပါသည်။ ယခုအချိန် အခါတွင် သားဖြစ် သူ၏ မိခင်အတွက် ကျွန်တော် အကောင်းဆုံးကြိုးစား ဆောင်ရွက်လျှက်ရှိပါကြောင်း အသိပေးမေတ္တာ ရပ်ခံအပ်ပါသည်”ဟူ၍ ရေးသားထားသည်။

No comments:

Post a Comment

My Blog List