Thursday, November 05, 2015

ပါတီမွထုုတ္ပယ္ခံရသည္ဆုိေသာ ေကာလာဟလအေပၚ သူရဦးေရႊမန္း တံုု႔ျပန္


က်ေနာ္က ႏုိင္ငံေကာင္းေအာင္ ေျပာင္းလဲစရာ ရွိတာေတြ ေျပာင္းလဲၿပီး ေတာ့ အဲလိုေျပာင္းလဲဖို႔ ေဆာင္ရြက္တဲ့ေနရာမွာ အျခား မည္သည့္ပါတီ၊ မည္သည့္အဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ မဆုိ ညိွႏိႈင္းပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ရမယ္ဆုိတဲ့ စကားကို ေျပာၿပီးေတာ့ လက္ေတြ႔က်က် ေဆာင္ရြက္ေနတာဟာ က်ေနာ္ မွားသလား၊ မွန္သလား။ 

တုိင္းျပည္ကို တကယ္ခ်စ္ရင္ ျပည္သူ႔ဘက္က တကယ္ ရပ္တည္ခ်င္ရင္ အဲဒီျပည္သူေတြ ေကာင္းစားေရးအတြက္ မည္သည့္ ပါတီ၊ မည္သည့္အဖြဲ႔အစည္း၊ မည္သည့္ ပုဂၢိဳလ္နဲ႔ မဆို ညိွႏိႈင္းပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ရမယ္။

ေကာလဟာလထဲမွာ ျဖစ္ေပၚတယ္ဆုိရင္လည္း ေကာလဟာလပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ က်ေနာ္သည္ ပါတီ၏ မူ၀ါဒအရ၊ မူ၀ါဒနဲ႔ အညီ လက္ေတြ႔က်က် အေျပာနဲ႔ အလုပ္ ညီညႊတ္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေျပာ တမ်ိဳး၊ အလုပ္တမ်ိဳး က်ေနာ္တုိ႔ မလိုလားဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ ျပည္သူေတြ မလိုလားဘူး။ ေဟာ့ဒီ ျပည္သူလည္း မလိုလားဘူး။

ဒီေနရာမွာ ခုနက ေမးပါတယ္။ ပါတီ၀င္ တေယာက္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး ျဖစ္တယ္ မျဖစ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ကေတာ့ ပါတီ၀င္ ျဖစ္သည္ ျဖစ္ေစ၊ မျဖစ္သည္ ျဖစ္ေစ ႏုိင္ငံသား တေယာက္အေနနဲ႔ ႏုိင္ငံသားေကာင္း တေယာက္အေနနဲ႔ ႏုိင္ငံ့ အက်ိဳး ျပည္သူ႔အက်ိဳးကို ဘယ္ပါတီပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္အဖြ႔ဲအစည္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ေနရာပဲ ေရာက္ေရာက္ က်ေနာ္ဆက္လက္ ႀကိဳးပမ္း ေဆာင္ရြက္ပါမယ္ ဟု သူရဦးေရႊမန္းက ေျပာဆုိေၾကာင္း သိရသည္။

ဧရာ၀တီ

No comments:

Post a Comment

My Blog List