Tuesday, September 01, 2015

က်ေနာ္တို႔ ဒီတိုင္းျပည္ကို ၿပဳိကဲြေအာင္မလုပ္ခ်င္ဘူး – ကိုးကန္႔တပ္ဖြဲ႔ ေျပာခြင့္ရသူ


MNDAA (ျမန္မာႏိုင္ငံအမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီမဟာမိတ္တပ္မေတာ္ – ကိုးကန္႔တပ္မေတာ္) ဟာ ကိုးကန္႔ကိုယ္ ပ္ိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ အစိုးရအဖြဲ႔နဲ႔ ေလာက္ကိုင္ေဒသကြပ္ကဲမႈ စစ္ဌာနခ်ဳပ္တို႔ကို စတင္တိုက္ခိုက္တဲ့အတြက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္လို႔ မရေၾကာင္းနဲ႔ လက္နက္စြန္႔ရမွာျဖစ္ေၾကာင္း တပ္မေတာ္ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႉးႀကီး မင္းေအာင္လိႈင္က ေျပာပါတယ္။ 

ၾသဂုတ္လ ၂၄ ရက္ေန႔က ေနျပည္ေတာ္မွာ ျမန္မာႏိုင္ငံ စာနယ္ဇင္းေကာင္စီ (ယာယီ) တာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႔ ေတြ႔ဆုံရာမွာ ေျပာၾကားခဲ့တာပါ။

တႏိုင္ငံလုံးပစ္ခတ္တိုက္ခိုက္မႈရပ္စဲေရး သေဘာတူစာခ်ဳပ္လက္မွတ္ထိုးရာမွာ ကိုးကန္႔တပ္ဖြဲ႔ ပါ၀င္လက္ မွတ္ထိုးမွာကို အစိုးရဘက္က ျငင္းဆန္မႈနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကုိးကန္႔တပ္ဖြဲ႔ရဲ႕ဆက္ဆံေရးဌာနဌာနမႉး ဦးဖုန္း၀င္း ႏိုင္ကို ေတြ႔ဆုံေမးျမန္းပါတယ္။

(မွတ္ခ်က္။ ။ ဦးဖုန္က်ားရွင္ေခါင္းေဆာင္တဲ့ ကိုးကန္႔အဖြဲ႔ဟာ ၈ ေလးလံုးအေရးအခင္းအၿပီး အာဏာသိမ္း ၿပီးစ ၁၉၈၉ ခုမွာ န၀တ စစ္အစိုးရနဲ႔ အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရး ပထမဆံုးလုပ္ခဲ့တဲ့အဖြဲ႔ျဖစ္ၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္းေရး အထူးေဒသ (၁) အျဖစ္ရပ္တည္ခဲ့ပါတယ္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွာ အပစ္ရပ္အဖြဲ႔ေတြကို နယ္ျခားေစာင့္တပ္အ
သြင္ေျပာင္းေရးမွာ လက္မခံတဲ့အတြက္ စစ္အစိုးရက တိုက္ခိုက္ေခ်မႈန္းခဲ့ပါတယ္။)

လြန္ခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းက ထိုင္းႏိုင္ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႔မွာ က်င္းပတဲ့ တိုင္းရင္းသား လက္နက္ကိုင္ အဖြဲ႔အစည္းေတြရဲ႕ ထိပ္သီးညီလာခံမွာ ကိုးကန္႔တပ္ဖြဲ႔ အန္အန္ဒီေအေအနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘာေတြ ေဆြးေႏြးၾကလဲ။ “က်ေနာ္တို႔ အမ္အန္ဒီေအေအနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ မ်ားပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ဒီ ေလာေလာဆယ္ ဒီအစိုးရေပါ့ က်ေနာ္တို႔ကို ခ်န္ထားခဲ့မယ့္ဟာကို ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္ပတ္လည္ ညိေနတာေပါ့။ အစိုးရကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကို လုံး၀လက္မခံတာ အဲဒါပဲ။ အားလုံးက ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးမွ ေဆြးေႏြးတာ ပိုၿပီးမွ မ်ားတယ္။ ”

အမ္အန္ဒီေအေအကို အစိုးရက ဘာေၾကာင့္ခ်န္ထားတယ္လို႔ ခံယူထားပါသလဲ။
“ဘာျဖစ္လို႔ခ်န္ထားလဲဆုိေတာ့ က်ေနာ္ၾကည့္ရတာ ဒီဥစၥာကေတာ့ မင္းေအာင္လိႈင္ရဲ႕ ကစားပုံ ကစားနည္းပါပဲ။ ဘာျဖစ္လို႔လည္းေတာ့ ကိုးကန္႔ သူေျပာတာ က်ဴးေက်ာ္စစ္တခု၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ အခ်ဳပ္အာဏာကို ထိခုိက္တယ္ ဘာညာ၊ အဲဒါကို က်ေနာ္တို႔က လုံး၀ကို အဲဒါကို မေက်နပ္ဘူး။ ဘယ္လိုေျပာရမလဲဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ရာဇ၀င္ကို ၾကည့္ရမယ္၊ အဲဒီရာဇ၀င္က ဘာလဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကုိးကန္႔လူမ်ဳိးဆိုတာ တျခားတုိင္းရင္းသားနဲ႔အတူတူပဲ။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ဖိုးဖြား ေနခဲ့တဲ့နယ္ေျမေတြပဲ။ က်ေနာ္တို႔ေနခဲ့တာ အဲဒါ ႏွစ္ ၂၀၀ ေက်ာ္ေနၿပီ။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔ ကိုးကန္႔ MNDAA ကို လာၿပီးမွ လာစြပ္စဲြတယ္။ အဲဒါ အခ်ဳပ္အာဏာကိုထိတယ္၊ အဲဒါကို က်ဴးေက်ာ္စစ္ျဖစ္တယ္၊ ေနာက္ၿပီးမွ က်ေနာ္တို႔က တိုက္ၿပီးမွ တ႐ုတ္ျပည္ လက္ေဆာင္ သြားေပးမယ္၊ အဲဒါေတြ အရာရာ အစစ က်ေနာ္တို႔က လုံး၀မေက်နပ္ဘူး။”

ကိုးကန္႔ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရ ေဒသဆိုၿပီး ရွိပါတယ္။ အဲဒီ ကိုးကန္႔အထူးေဒသမွာရွိတဲ့ သူေတြနဲ႔ အကိုတို႔နဲ႔က လူမ်ဳိးအရ ဘာကြာျခားသလဲ။
“လူမ်ဳိးကေတာ့ ဘာမွမကြာပါဘူး။ အဲဒါကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အရင္တုန္းက ဦးဖုန္ၾကားရွင္ ဥကၠ႒ရဲ႕ တပည့္ေတြေလ။ သူတို႔က က်ေနာ္တို႔ကို ပုန္ကန္တယ္။ ပုန္ကန္တယ္ဆိုတာ အဲဒါကေတာ့ အရာရာအမ်ဳိး မ်ဳိးရွိတာေပါ့ေနာ္။ သူတို႔က သြားၿပီးမွ ဒီစစ္အစိုးရနဲ႔ သြားၿပီးမွ ကိုယ့္လူမ်ဳိးကို သြားၿပီးမွ ေပါက္ကရဟာေတြ လုပ္တယ္။ မေျပာေတာ့ပါဘူးေနာ္။

ျမန္မာၿငိမ္းခ်မ္းေရးစင္တာက တာ၀န္ရွိသူေတြကိုလည္းေမးရာမွာ အစိုးရကေနၿပီးေတာ့မွ အန္စီေအထိုးရာ မွာ လက္မခံဘူးလို႔ ျငင္းဆိုေနတဲ့ ေျခာက္ဖြဲ႔အနက္ ကိုးကန္႔အဖြဲ႔ကေတာ့ လုံး၀ လုံး၀ လက္မခံႏိုင္ဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ က်န္တဲ့ ၅ ဖြဲ႔ကေတာ့ ပုံစံတမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔ ညိႇလို႔ရေကာင္း ရႏိုင္တယ္လို႔ဆိုၿပီး ကိုးကန္႔ကတ္ျပားတခု ကို ကိုင္ထားပါတယ္။ အဲဒီအေျခအေနေပၚမွာ ဘာေျပာစရာရွိမလဲ။
“အဲဒါကေတာ့ က်ေနာ္ၾကည့္ရတာကေတာ့ ဘယ္လုိေျပာရမလဲ တကယ္တမ္းသာ ခုနေျပာတဲ့ အတိုင္းပဲ ဒီစစ္အစိုးရေျပာတဲ့ဟာကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ က်ဴးေက်ာ္စစ္ျဖစ္တယ္၊ ဒါေပမယ့္ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔ရာဇ၀င္ကို ၾကည့္ရမယ္။ အဲဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ အရင္တုန္းက ဘယ္သူ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္ခဲ့တယ္၊ ဘယ္သူက ဗကပကို ၿဖိဳခြဲလိုက္တယ္၊ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔တိုင္းျပည္ကို ေကာင္းေကာင္းေလး၊ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းေလးရွိသြားတယ္၊ အဲဒါ ဘယ္သူ လုပ္ခဲ့သလဲ၊ အဲဒါ ဘယ္သူလဲဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ရာဇ၀င္သြားၾကည့္ရမယ္။ အဲဒါက က်ေနာ္တို႔ ရဲ႕ဥကၠ႒ ဦးဖုန္ၾကားရွင္ ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ သူတို႔က အဲဒါေတြကို ရာဇ၀င္ေတြ ေကာင္းေကာင္း မၾကည့္ ဘဲနဲ႔ ေကာင္းေကာင္းေလး သူတို႔က မ၀န္ခံႏိုင္ဘဲနဲ႔ အဲဒါကို က်ေနာ္တို႔ကိ္ု စြပ္စြဲတယ္။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔ မတရားျဖစ္တယ္ သူတို႔က အဲလိုလုပ္ရင္။”

ကိုးကန္႔အဖြဲ႔က သုံး၊ ေလး၊ ငါးႏွစ္ ေပ်ာက္ေနရာကေန တိုက္ခိုက္ေရးအင္အား ေတာ္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဒီႏွစ္ဆန္းပိုင္းမွာ တိုက္ပြဲေတြလုပ္ခဲ့တာ ေတြ႔ပါတယ္။ အဲဒီနည္းပညာေတြ၊ လက္နက္ေတြ၊ ေငြေၾကးအ ေထာက္အပံ့ေတြက ဘယ္ကေနရတဲ့ ေငြနဲ႔သုံးစြဲ သလဲ။ ဘယ္က သင္တန္းေတြရလဲ။
“ဟုတ္ကဲ့ အဲဒါကေတာ့ အရင္တုန္းက က်ေနာ္တို႔က ထရိန္နင္ဆရာလည္းရွိဖူးတယ္။ အဲဒီ ထရိန္နင္ဆရာက ေတာ့ ၾကာၿပီ က်ေနာ္တို႔ကို စစ္သင္တန္းေက်ာင္းမွာ တပုံၿပီးတပုံ ထြက္လာတယ္။ အဲဒါကေတာ့ မထူးဆန္း ပါဘူး။ အဲဒီ ေငြေရးကိစၥကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကိုးကန္႔မွာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးယူတာ ႏွစ္ ၂၀ ရွိတယ္။ အဲဒီထဲမွာ စုထားရတဲ့၀င္ေငြေတြပါ။”

ကိုးကန္႔အဖြဲ႔ေနာက္မွာ တရုတ္က ေထာက္ပံ့တယ္၊ အကာအကြယ္ေပးထားတယ္ဆိုၿပီး ေဖာ္ျပေရးသားမႈ တခ်ဳိ႔ေတြ႔ရပါတယ္။ တရုတ္က အကာအကြယ္မေပးရင္ ကိုးကန္႔အဖြဲ႔ရပ္တည္လို႔ မရဘူးလို႔ဆိုတယ္။ ဒီဟာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ဘာေျပာခ်င္လဲ။
“ေၾသာ္ ဒီဥစၥာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးရင္ တခုေျပာခ်င္တာက အဲဒါ တျခားႏိုင္ငံနဲ႔ လုံး၀မဆိုင္ဘူး။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ျပည္တြင္းကိစၥ။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ျမန္မာျပည္ရဲ႕ကိစၥ။ တျခားႏိုင္ငံ သြားမ႐ႈပ္ပါနဲ႔။ တျခားႏိုင္ငံလည္း လူမ်ားေျပာ တာပဲ၊ လူမ်ားလည္းေျပာတယ္ တျခားႏိုင္ငံရဲ႕ ျပည္တြင္းကိစၥ သြားမ႐ႈပ္ဘူး။ အဲဒါကေတာ့ ေသခ်ာတယ္။ တရုတ္ျပည္ရဲ႕ေပၚလစီတခုရွိတယ္။ တျခားႏိုင္ငံရဲ႕ကိစၥ သူတို႔ သြားမရွဳပ္ဘူး။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔သိတယ္။ အဲဒါကေတာ့ ဘာေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ကို အဲလိုမ်ဳိးယူဆလည္း က်ေနာ္လည္း မသိဘူး။ ဒီနယ္စပ္ေဒသမွာ လည္း ကခ်င္လူမ်ဳိးရွိတာပဲ၊ ဂ်ိမ္းေဖာကခ်င္၊ ၀လည္း ၀ရွိတာပဲ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ တအာန္းလည္း တအာန္းရွိ တာပဲ၊ တအာန္းနဲ႔ပေလာင္နဲ႔လည္း အတူပဲ။ ဘာျဖစ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ကိုးကန္႔လူမ်ဳိးကို အဲလိုလာစြပ္စြဲလည္း က်ေနာ္ နားမလည္ဘူး။”

ကုိးကန္႔အဖြဲ႔က ညီညြတ္ေသာတိုင္းရင္းသားလူမ်ဳိးမ်ား ဖက္ဒရယ္ေကာင္စီအဖြဲ႔၀င္ျဖစ္ေတာ့ ဖက္ဒရယ္ ျပည္ေထာင္စုနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ရပ္တည္ခ်က္သေဘာထားက ဘယ္လုိရွိပါသလဲ။
“က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ လုံး၀ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔တိုင္းျပည္ကို တုိးတက္ေအာင္ က်ေနာ္တို႔ လုပ္ခ်င္တယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ တိုင္းျပည္ကို လုံး၀မၿပဳိကဲြေအာင္ က်ေနာ္တို႔က အဲလို ရပ္တည္ခ်က္ရွိတယ္။”

အစိုးရက ကိုးကန္႔အဖဲြ႔မွလြဲၿပီး က်န္တဲ့အဖြဲ႕ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးေဆြးေႏြးပြဲကို ေခၚေနတယ္ ဆိုတဲ့အသံေတြလည္း ၾကားမွာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ကိုးကန္႔အဖြဲ႔က ဘယ္လိုမ်ုိး ဆက္လက္ ႀကိဳးစားသြားဖို႔ရွိသလဲ ခင္ဗ်။
“က်ေနာ္တို႔ ဆက္ၿပီးက်ဳိးစားမယ္၊ ေလာေလာဆယ္ အစိုးရကို က်ေနာ္တို႔သြားၿပီးမွ နည္းစုံအားျဖင့္ျပန္ က်ဳိးစားမွာပဲ။ မဟုတ္ရင္ သူတို႔က က်ေနာ္တို႔ကို လာၿပီးမွ ဦးထုပ္ေဆာင္းေပးတယ္၊ အဲဒါက ဘာလဲဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ဒီႏုိင္ငံသားမဟုတ္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔က အခ်ဳပ္အျခာအာဏာကို ထိတယ္ ဘာညာေတြလာေျပာ မယ္။ တခ်က္က က်ေနာ္တို႔ကို ကိုးကန္႔တိုက္ၿပီးမွ တရုတ္ျပည္ေပးမယ္ အဲဒီကိစၥေတြလာၿပီးမွ က်ေနာ္တို႔ကို လာေျပာေနဦးမယ္။ အဲဒါ က်ေနာ္တို႔က မႀကိဳက္ဘူး။ သူတို႔ရူးေနလား မသိဘူး အဲဒါ လာေျပာတာ။ ရာဇ၀င္ကို ၾကည့္ရမယ္။ က်ေနာ္တို႔ကိုးကန္႔လူမ်ဳိး အဲဒီနယ္ေျမမွာေနတာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္ေနၿပီ။ ဒီအခ်ိန္က်မွ လာၿပီးမွ က်ဴးေက်ာ္စစ္၊ အခ်ဳပ္အျခာအာဏာ လာေျပာရင္ က်ေနာ္တို႔က လက္မခံႏိုင္ဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြ သိတဲ့အတိုင္းပဲ ဒီအစိုးရက နယ္ေျမလိုခ်င္တယ္၊ နယ္ေျမေပၚက လူမ်ဳိးေတြ သူက မလိုခ်င္ဘူး။ အဲဒါကို က်ေနာ္တို႔က လုံး၀လက္မခံႏိုင္ဘူး အဲဒါေၾကာင့္မို႔။”
“က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ ဆက္ၿပီးမွ ႀကိဳးစားမွာပဲ။ သူတို႔နဲ႔ contact ဆက္သြယ္မွာပဲ။ အဲဒါကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ တိုင္းျပည္မၿပဳိကဲြေအာင္ က်ေနာ္တို႔က ဒီေက့စ္ကို သြားၿပီးမွ ညိႇမွာပဲ။ သူတို႔နဲ႔သြားၿပီးမွ contact လုပ္မွာပဲ။ ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ဒီတိုင္းျပည္ကို ၿပဳိကဲြေအာင္မလုပ္ခ်င္ဘူး။ မလုပ္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ရွိ တယ္။ တကယ္တမ္းသာ သူတို႔ က်ေနာ္တို႔ကို လက္မခံဘူးဆိုရင္ သူတို႔ ဘယ္လို စဥ္းစားထားလဲ က်ေနာ္ မသိေတာ့ဘူး။ သူတို႔ တိုင္းျပည္ကို ၿပဳိကြဲခ်င္တာလား မသိဘူး။ က်ေနာ္က အဲလိုမ်ဳိးျမင္တယ္။”

ရေအာင္လုပ္မယ္ဆိုရင္ ဘယ္ပုံစံနဲ႔လုပ္မလဲ။
“ရေအာင္လုပ္မယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ဆက္ၿပီးၾကိဳးစားမွာေပါ့။ ယူအန္အက္ဖ္စီ (ညီညြတ္ေသာ တိုင္းရင္းသား လူမ်ဳိးမ်ားဖက္ဒရယ္ေကာင္စီ) ေခါင္းေဆာင္ၾကီးမ်ားလည္း က်ေနာ္တို႔ကိုလည္း။ က်ေနာ္တို႔က ဗဟိုမိန္းတခု ရွိတယ္။ အဲဒါဘာလဲဆိုရင္ အားလုံးပါ၀င္မွ ထိုးမယ္။ အားလုံးအတူတူသြားမယ္ ဒီေတာ္လွန္ေရးခရီးစဥ္ကို။ အဲဒါကို က်ေနာ္တို႔နဲ႔ လက္မခံဘူးဆိုရင္ သူတို႔လည္း မထိုးဘူး။ အဲလိုမ်ဳိးအစီအစဥ္တခ်က္ရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေကာင္းလာမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔က်န္ခဲ့လည္း ယူအန္အက္ဖ္စီ လူၾကီးပိုင္းေတြက ဆက္ၿပီး ၾကိဳးစား မွာပဲ။”

ၾကိဳးစားမယ္ဆိုတာက စစ္ေရးအရ ဖိအားေပးတာမ်ဳိးကို ဆက္လုပ္ဖို႔လား။
“စစ္ေရးအရကေတာ့ အခုေလာေလာဆယ္ က်ေနာ္တို႔က တဖက္သတ္ အပစ္ရပ္ထားတယ္ အရင္။ ဒါေပ မယ့္ အစိုးရကေတာ့ အခုခ်ိန္ထိ လုပ္ေနတုန္းပဲ။ က်ေနာ္တို႔ကုိ လာတုိက္ေနတုန္းပဲ။ ဒါေပမယ့္ကိစၥမရွိဘူး က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ အဆင္သင့္လုပ္ထားပါတယ္။”

တပ္မေတာ္နဲ႔ အစိုးရဘက္က ကိုးကန္႔အဖြဲ႔နဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးမလုပ္ႏို္င္ဘူးလို႔ ဆက္တိုက္ ထုတ္ေျပာေနတယ္။ ဒီလိုသာ ေရရွည္ျဖစ္ရင္ ကိုးကန္႔အဖြဲ႔ဟာ ျမန္မာျပည္ေျမပုံကေန ခြဲထြက္သြားဖို႔ အစီအစဥ္ရွိလား။
“ေၾသာ္ အဲလိုမ်ဳိးမရွိပါဘူး။ ဒီရာဇ၀င္ထဲမွာ က်ေနာ္တို႔ အဲလိုမ်ဳိး မရွိခဲ့ဘူး။ အဲလိုမ်ဳိးလည္း မစဥ္းစားခဲ့ဖူးဘူး။ အဲလိုမ်ဳိးလည္း သြားမလုပ္ဘူး။ အဲဒါက ျပည္ေထာင္စုကို ျပဳိကြဲတယ္။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ေတာ္လွန္ေရးပန္းတိုင္နဲ႔ မညီကိုက္ဘူး။

အစိုးရက က်န္တဲ့အဖြဲ႔ေတြအားလုံးနဲ႔ အပစ္အခတ္ရပ္စဲလိုက္ၿပီး ကိုးကန္႔တဖြဲ႔ပဲက်န္လို႔ ဖိတိုက္မယ္ဆို ကိုးကန္႔တပ္ဖြဲ႔က ခုခံႏိုင္ပါ့မလား။
“ခုခံႏိုင္ပါ့မလားဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကေတာ့ လူတေယာက္၊ ေနာက္ဆုံးလူတေယာက္က်န္လည္း ဆက္တိုက္ မွာပဲ”

တျခားျဖည့္စြက္ၿပီး မွတ္ခ်က္ျပဳစကား။
“ဟုတ္ကဲ့။ အားလုံး က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသား ေကာင္းေကာင္းေလး ေနာ၊ ေကာင္းေကာင္းေလး ဒီ က်ေနာ္ တို႔ရဲ႕လူမ်ဳိးအတြက္ ေကာင္းေကာင္းေလး ႀကိဳးစားပါ။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ သမၼတ ဦးသိန္းစိန္ရဲ႕ ဒီေခတ္ထဲမွာ က်ေနာ္တို႔ ကိုးကန္႔ကိစၥကို ေကာင္းေကာင္းေလး ေျဖရွင္းေပးပါ။”

DVB

No comments:

Post a Comment

My Blog List