Tuesday, September 01, 2015

“မဲဆြယ္စည္းရံုးေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာျကား ဒီစကား


“မဲဆြယ္စည္းရံုးေရးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မရွင္းျပပါေစ၊ ကၽြန္မကဆိုလို႔ရိွရင္ ကၽြန္မရဲ႕ပါတီအတြက္စည္းရံုး ပိုင္ခြင့္ရွိပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မဟာ ပါတီေခါင္းေဆာင္ျဖစ္လို႔ပါ။ဒီကိစၥေတြကို ကၽြန္မတို႔ဟာ ေရြးေကာက္ပြဲေကာ္မရွင္နဲ႕ ေသေသျခာျခာ ရွင္းထားၿပီးသားပါ။ ကၽြန္မတို႔ေစာေစာကေျပာတဲ့အတိုင္းပဲ ကၽြန္မတို႔ဟာ ဥပေဒေဘာင္အတြင္းကေနၿပီးေတာ့ လႈပ္ရွားတဲ့အဖြဲ႔ျဖစ္ပါတယ္။

ဥပေဒေတြဟာတစ္ခါတစ္ေလ တရားမွ်တမႈမရွိလို႔ရွိရင္ေတာင္မွကၽြန္မတိ႔ုဟာ ဒီဥပေဒေတြကို ျပဳျပင္ေျပာင္း လဲဖို႔ႀကိဳးစားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီဥပေဒေတြ တည္စဲျဖစ္သမွ်ေတာ့ ဥပေဒေဘာင္အတြင္းကေနၿပီးေတာ့ လႈပ္ရွား ဖို႔ ကၽြန္ မတို႔ႀကိဳးစားသြားတယ္။ ဒါဟာႏိုင္ငံ့ရဲ႕တည္ၿငိမ္ေရး၊ ျပည္သူလူထုမထိခိုက္ေရးအတြက္ဘဲျဖစ္တယ္။ အဲ့ေတာ့ေရြးေကာက္ပဲြ မဲဆြယ္တာနဲ႔ ပါတ္သက္လု႔ိ ဆိုလို႔ရွိလို႔ရွိရင္ အၾကမ္းပ်င္းအားျဖင့္ ကၽြန္မတို႔ ၂ မ်ိဳးခြဲ ၿပီးေတာ့ ၾကည့္ရပါလိမ့္မယ္။

ပါတီအတြက္ မဲဆြယ္တာ ကၽြန္မဟာဆိုလို႔ရွိရင္ ပါတီအတြက္မဲဆြယ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦး ခ်င္းအတြက္ မဲဆြယ္ခ်င္းဆိုတာဟာ စက္တင္ ဘာလ ၈ ရက္ေန႔မွ စၿပီးေတာ့လုပ္ရမွာပါ။ စက္တင္ဘာလ ၈ ရက္ေန႔ေနာက္ ပိုင္းဆိုဆိုတာဟာ စက္တင္ဘာလ ၉ ရက္ေန႔ဆို ပါေတာ့ စၿပီ စည္းရံုးခြင့္ရွိ ပါတယ္။

အဲ့ဒီမတိုင္ခင္လုပ္ေနတဲ့သူေတြဟာ ဥပေဒကို ခ်ိဳးေဖာက္ေနတာပါ။ အမွန္ ေျပာရရင္ ကၽြန္မဒီၿမိဳ႕နယ္မွာ ေနာက္အေရြးခံမယ့္ကိုယ္စားလွယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မလိုက္မလာရဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ 

ကၽြန္မဒီၿမိဳ႕နယ္မွာသြားၿပီးေတာ့ စည္းရံုးေရးလုပ္ရင္ လိုက္မလာ ရဘူး။ လိုက္လာလို႔ရွိလို႔ရွိရင္ ေျပာစရာ ေထာက္စရာျဖစ္မွာဆိုးလို႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မ ဘယ္ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦး တစ္ေယာက္အတြက္မွ မဲမဆြယ္ ဘူး။ ေနာက္လဲဆြယ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး ပါတီအတြက္ပဲ မဲဆြယ္မွာဘဲ ဘယ္ကိုယ္စားလွယ္တစ္ဦးတစ္ ေယာက္အတြက္မွ မဲႏိုင္ခ်င္လို႔ ကၽြန္မလုပ္ေနတာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္အေနနဲ႕ျပည္သူ႔ရဲ႕ေထာက္ ခံမႈရခ်င္လို႔ လုပ္ေနတာျဖစ္တယ္။”

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္
ဇမၺၺဴသီရိၿမိဳ႕နယ္
ေနျပည္ေတာ္
NLD Chairperson

No comments:

Post a Comment

My Blog List