Friday, February 05, 2016

New Hampshire ျပည္နယ္က ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီ လူထုေတြ႔ဆံုပဲြ


အေမရိကန္သမၼတေရြးေကာက္ပြဲမွာ ဒီမိုကရက္တစ္ပါတီကိုယ္စားျပဳ ယွဥ္ၿပိဳင္ခြင့္ရဖို႔ ႀကိဳးစားေနၾကတဲ့ ဟီလာရီ ကလင္တန္နဲ႔ Bernie Sanders တို႔ ဗုဒၶဟူးေန႔ညက New Hampshire ျပည္နယ္ Townhall ေဆြးေႏြးပြဲမွာ ပါ၀င္ၾကၿပီး သူတို႔ရဲ႕ မတူကြဲျပားတဲ့ အယူအဆေတြကို အဓိက ေျပာဆိုသြား ၾကပါတယ္။
“က်ေနာ့္ကို လူတခ်ဳိ႕က သေဘာထားမတင္းမာတဲ့ moderate လို႔ေခၚၾကၿပီး က်ေနာ္ဟာ အဲဒီလိုလူတဦး ျဖစ္တယ္ဆိုတာ ဂုဏ္ယူစြာပဲေျပာပါမယ္၊ အဲဒါ သူေျပာတာပါပဲ၊ က်ေနာ္ ေျပာေနတာက ခင္ဗ်ားဟာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တရက္မွာ အဲဒီလိုျဖစ္တယ္ေျပာလုိက္၊ ေနာက္တရက္က်ေတာ့ တိုးတက္တဲ့ progressive ၀ါဒီ ျဖစ္တယ္ေျပာလုိက္နဲ႔ ေျပာလုိ႔မရပါဘူး၊ က်ေနာ့္ရဲ႕ အရင္းႏွီးဆံုး မိတ္ေဆြတခ်ဳိ႕ဟာ moderate ေတြပါ။ က်ေနာ္ သူတုိ႔ကို ႀကိဳက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ moderate နဲ႔ progressive ႏွစ္မ်ဳိးလံုး ျဖစ္လို႔မရ ပါဘူး၊ ဒီႏွစ္ခုကမတူပါဘူး” လို႔ Bernie Sanders က ဟီလာရီ ကလင္တန္ကို ရည္ရြယ္ေျပာပါတယ္။

ဟီလာရီ ကလင္တန္ကလည္း အဲဒီအေပၚ ျပန္ေခ်ပပါတယ္။

“အထက္လႊတ္ေတာ္အမတ္ Sanders က ဘယ္သူဟာ progressive ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ သတ္မွတ္တဲ့လူအျဖစ္ သူ႔ကိုယ္သူေနရာခ်တာကို ဒီေန႔ က်မေတာ့ နည္းနည္း ရယ္ခ်င္မိပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္ လည္းဆိုေတာ့ Twitter မွာ ေျပာေနၾကတာေတြ၊ သူ႔ရဲ႕မဲဆြယ္စည္း႐ံုးေရးအဖြဲ႔က ထုတ္ျပန္ခ်က္ေတြ အရဆိုရင္ Barack Obama လည္း Progressive မဟုတ္၊ Joe Biden လည္း progressive မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ က်မကေတာ့ ဒီကိစၥေၾကာင့္ စိတ္ကသိ ကေအာက္အျဖစ္မခံေတာ့ပါဘူး။ က်မရဲ႕ရပ္တည္ခ်က္ကို က်မသိတယ္၊ က်မနဲ႔ အတူရပ္တည္တာ ဘယ္သူေတြဆိုတာ က်မသိ တယ္၊ က်မ ဘာလုပ္ ခဲ့တယ္ဆိုတာ က်မသိပါတယ္။” လို႔ မစၥစ္ကလင္တန္က တုန္႔ျပန္ပါတယ္။

New Hampshire ျပည္နယ္ လူထုစစ္တမ္းေတြမွာ Sanders က ဦးေဆာင္ ေနေပမဲ့ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ သမၼတေရြးေကာက္ပြဲတုန္းက အဲဒီမွာ အႏုိင္ရဖူးတဲ့ ကလင္တန္ ကို ေလွ်ာ့ မတြက္ပါဘူး။ ရီပတ္ဘလီကန္ဘက္မွာေတာ့ Donald Trump နဲ႔ တကၠဆက္စ္ အထက္လႊတ္ေတာ္အမတ္ Ted Cruz တို႔အၾကား အျပန္အလွန္ တိုက္ခိုက္ေနၾကတာက ဖေလာ္ရီဒါျပည္နယ္ အထက္လႊတ္ ေတာ္အမတ္ Marco Rubio အတြက္ အားသာခ်က္ ျဖစ္သြားေစႏုိင္တဲ့အေျခ အေန ရွိေနပါတယ္။

VOA


No comments:

Post a Comment

My Blog List