မြန္ျပည္နယ္ သံျဖဴဇရပ္ ၿမိဳ႕နယ္မွ ဘုရားသုံးဆူအထိ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္မႈ လုပ္ငန္း အျမန္ဆုံး ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီး ႏုိင္ေရး အတြက္ ဒီဇင္ဘာ ၁၄ ရက္ႏွင့္
၁၅ ရက္တုိ႔က ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား ႐ုံးခ်ဳပ္မွ
တာဝန္ရွိသူ မ်ားႏွင့္ ေဒသခံ အာဏာပုိင္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား ဦးေဆာင္ေသာ အဖြဲ႕သည္
မြန္ျပည္နယ္ သံျဖဴဇရပ္ ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ ကရင္ ျပည္နယ္ရွိ ဘုရားသုံးဆူအထိ
မီးရထား လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္မႈ လုပ္ငန္း ပဏာမ ကြင္းဆင္း တုိင္းထြာ
စစ္ေဆးမႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ၾကသည္။
အဆုိပါ လမ္းသစ္မွာ သံျဖဴဇရပ္မွ ဘုရားသုံးဆူအထိ ၆၈ မုိင္ရွိၿပီး လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ ရာတြင္ ေခ်ာင္းေပါင္း ၂၇ ခုရွိ ရာ အဆုိပါေနရာမ်ားတြင္ တံတားသစ္မ်ား တည္ေဆာက္ ျခင္း၊ ဘူတာ႐ုံသစ္မ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊ လမ္းအူေၾကာင္းသစ္ ထပ္မံ ရွာေဖြျခင္း တုိ႔ကုိ သက္ဆုိင္ရာ အဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးႏွင့္ ညိႇႏႈိင္း ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီ ျဖစ္သည္။
လမ္းသစ္ကုိ စတင္ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ သံျဖဴဇရပ္မွ ဘုရား သုံးဆူအထိျမန္မာ့ မီးရထားက တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ၿပီး ဘုရားသုံးဆူမွ တစ္ဖက္ႏုိင္ငံသုိ႔ ရထားလမ္း ၇၅ မုိင္ကုိ ထုိင္းႏုိင္ငံ ဘက္ကေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သံျဖဴ ဇရပ္-ဘုရားသုံးဆူ လမ္းသစ္အား ၁၉၄၂ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ ေဖာက္လုပ္သည့္ လမ္းေဟာင္းကုိ အေျခခံ၍ လမ္းအူေၾကာင္းမ်ား ရွာေဖြ ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ျမ၀တီ
အဆုိပါ လမ္းသစ္မွာ သံျဖဴဇရပ္မွ ဘုရားသုံးဆူအထိ ၆၈ မုိင္ရွိၿပီး လမ္းသစ္ ေဖာက္လုပ္ ရာတြင္ ေခ်ာင္းေပါင္း ၂၇ ခုရွိ ရာ အဆုိပါေနရာမ်ားတြင္ တံတားသစ္မ်ား တည္ေဆာက္ ျခင္း၊ ဘူတာ႐ုံသစ္မ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊ လမ္းအူေၾကာင္းသစ္ ထပ္မံ ရွာေဖြျခင္း တုိ႔ကုိ သက္ဆုိင္ရာ အဖြဲ႕အစည္း အသီးသီးႏွင့္ ညိႇႏႈိင္း ေဆာင္ရြက္ ေနၿပီ ျဖစ္သည္။
လမ္းသစ္ကုိ စတင္ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ သံျဖဴဇရပ္မွ ဘုရား သုံးဆူအထိျမန္မာ့ မီးရထားက တာဝန္ယူ ေဆာင္ရြက္ၿပီး ဘုရားသုံးဆူမွ တစ္ဖက္ႏုိင္ငံသုိ႔ ရထားလမ္း ၇၅ မုိင္ကုိ ထုိင္းႏုိင္ငံ ဘက္ကေဆာင္ရြက္ ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သံျဖဴ ဇရပ္-ဘုရားသုံးဆူ လမ္းသစ္အား ၁၉၄၂ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ ေဖာက္လုပ္သည့္ လမ္းေဟာင္းကုိ အေျခခံ၍ လမ္းအူေၾကာင္းမ်ား ရွာေဖြ ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment