ဂ်ပန္ ဟီရိုခ်ီးမား တကၠသိုလ္က အင္ဂ်င္ေနယာ ေက်ာင္းသားမ်ား ဖန္တီးတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ဆုိတာ အမ်ားစု သိထားတဲ့အတိုင္း လမ္းက်ဥ္း၊ အိမ္က်ဥ္း တဲ့ ႏိုင္ငံ
ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အရြယ္ၾကီးၾကီး၊ ခါးရွည္ရွည္ကား ဆုိ ေတာ္ ရံုလူ
ဝယ္မစီး ပါဘူး။ အေကြ႔မွာ ခက္ခဲသလို၊ ပါကင္ထုိးဖို႔ဆုိ စဥ္းစားလို႔ကို မရတဲ့
အေျခအေနတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါကို ေျဖရွင္း ဖို႔ ေစ်းသက္သာ ကား တစ္မ်ိဳးကို
ဂ်ပန္ေက်ာင္းသားတို႔ စမ္းသပ္ တီထြင္ ထားပါတယ္။
တစ္နာရီ ၅၀ ကီလိုမီတာ သာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသးတဲ့ အစမ္းေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို အသံုးျပဳတဲ့ သံုးဘီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ ပတ္ ပတ္လည္ကို ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ဖံုးအုပ္ ထားျပီး တစ္ခုခုကို တိုက္ေတာ့မယ္ဆုိ အလိုအေလ်ာက္ ရပ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ ၾကားမွ အရွိန္ ယူစဥ္ ပတ္ပတ္ လည္ ေလအိတ္ က အလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူကို ဝင္တိုက္ရင္ေတာင္ ေလအိတ္က အလုပ္လုပ္တဲ့အတြက္ ဘာမွ မထိ ခိုက္ပါဘူး။
ပါကင္ထုိးမယ္ဆုိရင္လည္း ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ပြတ္တိုက္ရမွာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အဆင္ေျပ သလို ေတာင္ပါကင္ထိုးႏိုင္ပါတယ္။ ယင္းကားကို iSAVE-SC1 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ပါ ဗီဒီယိုကုိ ေလ့လာဖို႔ ကား ဘယ္လို အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကို ျမင္ေတြ႔ ႏိုင္ပါတယ္။
http://youtu.be/WO0QKXb8lq8
http://www.colayonline.com.mm/automobile
ColayOnline:Automobile
တစ္နာရီ ၅၀ ကီလိုမီတာ သာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသးတဲ့ အစမ္းေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို အသံုးျပဳတဲ့ သံုးဘီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ ပတ္ ပတ္လည္ကို ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ဖံုးအုပ္ ထားျပီး တစ္ခုခုကို တိုက္ေတာ့မယ္ဆုိ အလိုအေလ်ာက္ ရပ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ ၾကားမွ အရွိန္ ယူစဥ္ ပတ္ပတ္ လည္ ေလအိတ္ က အလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူကို ဝင္တိုက္ရင္ေတာင္ ေလအိတ္က အလုပ္လုပ္တဲ့အတြက္ ဘာမွ မထိ ခိုက္ပါဘူး။
ပါကင္ထုိးမယ္ဆုိရင္လည္း ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ပြတ္တိုက္ရမွာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အဆင္ေျပ သလို ေတာင္ပါကင္ထိုးႏိုင္ပါတယ္။ ယင္းကားကို iSAVE-SC1 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ပါ ဗီဒီယိုကုိ ေလ့လာဖို႔ ကား ဘယ္လို အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကို ျမင္ေတြ႔ ႏိုင္ပါတယ္။
http://youtu.be/WO0QKXb8lq8
http://www.colayonline.com.mm/automobile
ColayOnline:Automobile
No comments:
Post a Comment