တကယ္ေတာ့
ဒီေန႔ အဲယားပုဂံရဲ႕ ျဖစ္စဥ္ေလးဟာ အေတာ့္ကို အံ့ၾသစရာပါ၊ ျမန္မာျပည္မွာ
ပ်က္က် တဲ့ေလယာဥ္တိုင္း လူရွင္တယ္ဆိုတာ မရွိပါဘူး၊ ကားေတာင္
တိုက္မိရင္ဘယ္လိုေနမလဲ၊ ခုေတာ့ ေလယာဥ္ေျပးႏႈန္းနဲ႕ တိုင္းတာၾကည့္ရင္ ဒီေန႔ျဖစ္စဥ္ဟာ
အင္မတန္မွ ကံေကာင္းလြန္းတယ္ လို႔ထင္ပါတယ္၊ ထိခိုက္ေသဆံုးမႈနည္းတာဟာ
အင္မတန္မွ အံ့ၾသ၀မ္းသာစရာပါ မနက္ေစာေစာ ဒီသတင္းကို ရတာနဲ႕
လူေတြေသၿပီလို႔ထင္ၿပီး ၀မ္းနည္းမႈေၾကာင့္ မ်က္ရည္၀ဲရပါတယ္၊ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့
ေတာင္ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕လံုးဟာ လွ်ပ္စစ္ျပတ္ေတာက္ခဲ့ရတယ္ ဟိုက ဒီက
ဖုန္းေတြ၀င္လာလို႔ ဖုန္းဓါတ္ခဲက ကုန္သြားေတာ့ သတင္းေတြဟာ
လူမေသဘူးလို႔ရတဲ့အထိ ပဲ သိရတယ္ ညေနမွ 1750ေလာက္မွာ မီးေတြျပန္လာေတာ့
ဖုန္းအားသြင္းေနရင္း သတင္းေတြ ၀င္လာပါတယ္၊ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္
ကေလးတစ္ေယာက္ေသတယ္တဲ့ ၊ သူ႕အတြက္ရင္ထဲမွာ လံုး၀ မေကာင္းပါဘူး၊
ကံတရားကို
ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ဒီေလာက္ ထက္ပိုင္းျပတ္ မီးေလာင္တဲ့ထဲမွာ တစ္ဦး
ဆံုးရံႈးသြား တာကို ပဲ စိတ္မေကာင္းစြာၾကားသိရၿပီး ၀န္ထမ္း၊ ခရီးသည္
71ဦးအနက္ 70ဦးမွာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ရတာ သိပ္မျပင္းထန္ဘူးတဲ့ အေမရိကန္(2)ဦး။
တရုတ္(1)ဦး၊ ျပင္သစ္(1)ဦး ၊ ျပည္တြင္းခရီးသည္ (5)ဦးတို႔ ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊
ေလယာဥ္မွဴး ေမာင္ေမာင္ေထြးက ဒဏ္ရာရတယ္တဲ့၊ ဓါတ္အားလိုင္းကို ဘီးညိၿပီး
သစ္ပင္ေတြနဲ႕အတူ ဆင္းလာခ်ိန္မွာ ေအာက္က ဆိုင္ကယ္သမား (1)ဦးေသဆံုး တယ္တဲ့၊
ဒီျဖစ္စဥ္ကို ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ ေလယာဥ္မွဴး ကို ခ်ီးက်ဴးပါတယ္ လူ႕အသက္
(70)ကို ကယ္တင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ထိ ေျမေပၚမွာ ဒရြတ္တိုက္ဆြဲၿပီး
ဆင္းလာႏိုင္တဲ့အတြက္၊ သူေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ရပါမယ္၊ လူတိုင္းဟာ
မေတာ္တဆမႈနဲ႕ႀကံဳတဲ့အခါတိုင္း သတိလစ္ ေမ့ေမ်ာ တတ္ပါတယ္၊ ဒါမွမဟုတ္
ေၾကာင္တက္ၿပီး ဘာမွ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ဘူး၊ ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးရတာ ကေတာ့
ကၽြန္မအေတြးမွာ သူဟာ ဆင္းမွ ျဖစ္မယ့္အေနအထားမွာ
သူျပန္လွည့္လို႔မရႏိုင္မွန္း သိလို႔ ကြင္းကို ေတာင္းဆင္းတာျဖစ္လိမ့္မယ္၊
ကြင္းကလည္း ဆင္းခြင့္ေတာ့ေပးမွာမဟုတ္ဘူးေလ၊ ႏွင္းက် ၿပီး ပိတ္ေနရင္
၀ယ္သာမေပးရင္ ဆင္းခြင့္ေပးမွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ေနာက္လွည့္ျပန္ဖို႔အတြက္
သူ႕မွာ အခြင့္အေရး မရွိလို႔သာ ဆင္းခြင့္ေတာင္းခဲ့တာျဖစ္ရမယ္၊ ဒီေနရာမွာ
50း50သာအခြင့္အေရး ရွိတာကို ေလယာဥ္မွဴးက 90း10အခြင့္အေရး ျဖစ္ေအာင္ သူ႕ရဲ႕
ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကိုခ်ခဲ့တာပါ ၊ ေလယာဥ္မွဴးမွာသာ သတိမရွိရင္
ဘီးနဲ႕ဓါတ္အားႀကိဳးညိပါလာခ်ိန္မွာ သူမွင္သက္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွားခဲ့ရင္
အဲဒီေနရာမွာတင္ ေပါက္ကြဲမႈဟာ ျပင္းထန္ၿပီး တစ္ေယာက္မွ ရွင္မွာမဟုတ္ဘူး၊
သူ႕မွာ ဓါတ္ႀကိဳးေတြ သစ္ပင္ေတြပါလာတာေတာင္ ေျမျပင္ကို ၀ပ္ဆင္းႏိုင္ေအာင္
ပဲ့ကိုင္ႏိုင္ခဲ့တယ္၊ ေျမေပၚ ဒရြတ္တိုက္ ၀ပ္ဆင္းခဲ့လို႔သာ
ေပါက္ကြဲမႈမျဖစ္ခဲ့တာ၊ လူေတြ (70)ကို (လံုး၀၊ လံုး၀)မယံုႏိုင္ေအာင္
အသက္ရွင္ေစခဲ့တာ၊ ကၽြန္မ အျမင္က ေသးရင္ေသးမယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ဒီေန႔
အျဖစ္အတြက္ ၀မ္းနည္းရသလို၊ လူ(70)အသက္မေသတာကို ၀မ္းသာမိတယ္၊ ဒါေၾကာင့္
ေလယာဥ္မွဴးကို ခ်ီးက်ဴးတယ္၊ ဂုဏ္ယူပါတယ္၊ ေတာ္ပါတယ္လို႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ရွင္၊
ေျမျပင္ေပၚက ဆိုင္ကယ္သမားအတြက္ ကေတာ့ စိတ္မေကာင္း၀မ္းနည္းရပါတယ္၊ သူ႕ကံကို က
ေလယာဥ္နဲ႕မ်ား ေသဖို႔ ကံပါသလားေနာ္၊ ေလယာဥ္ေကာ တစ္ခါေလာက္မ်ား
စီးဖူးပါရဲ႕လားလို႔ ေတြးမိပါတယ္၊ သူေသရ တာကေတာ့ မေတာ္တဆမႈအတြက္
ျဖစ္ပ်က္သြားတဲ့ ေရွာင္လႊဲမရႏုိင္တဲ့ ရုတ္တရက္ခံစားသြား ရတာပါ
ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္၊ (ဒီေန႔အျဖစ္ေလးကို
၀မ္းနည္းလြန္းလို႔ ဒီစာေလးကို ေရးတာပါ၊ ေလယာဥ္မွဴးကိုလည္း လူတိုင္း
ခ်ီးက်ဴးႏိုင္ပါေစ အမွန္ျမင္ၾကည့္ရင္ ေျမျပင္ ေရာက္တဲ့အထိ
သူဆင္းသက္ႏုိင္ခဲ့တာ၊ လူ(1)ေယာက္ပဲ ဆံုးရႈံးခဲ့တာ ဟာ ျမင္တတ္ရင္ေတာ့
ခ်ီးက်ဴးစရာ ဂုဏ္ယူစရာပါ)
ခင္ ခင္
http://www.facebook.com/himawaritgi
ခင္ ခင္
http://www.facebook.com/himawaritgi
No comments:
Post a Comment