ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ အခ်က္အခ်ာ တစ္ခုျဖစ္ၿပီး ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအတြက္ အဓိကေနရာ တစ္ခုျဖစ္သည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကို အေမရိကန္ေဒၚလာ ႏွစ္ဘီလီယံေက်ာ္ အကုန္က်ခံ အဆင့္ျမႇင့္တင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ဒုတိယဝန္ႀကီး ဦးျမင့္သိန္းက ဧၿပီလ ၂၆ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္သည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး တင္ဒါေခၚယူမႈ ရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကို အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းမွာ ႏိုင္ငံတကာတြင္ ရထားဘူတာ႐ုံမ်ားမွာ ၿမဳိ႕၏ အခ်က္ အခ်ာ ေနရာမ်ားတြင္ တည္ရွိၿပီး ဘူတာမ်ားတြင္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ရႏိုင္သည့္ One Stop Service မ်ား ရွိေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းျဖင့္လည္း ႏိုင္ငံေတာ္က ႏွစ္စဥ္ ေထာက္ပံ့ေပးေနရသည့္ က်ပ္ ၄၅ ဘီလီယံခန္႔ကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ ရထားတြဲမ်ား၊ ရထားစက္ေခါင္းမ်ား၊ ရထားလမ္းမ်ားကို ျပဳျပင္ႏိုင္လာၿပီး ရထားပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းလည္း အဆင့္ျမင့္မားလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
“အခု အဆင့္ျမႇင့္တင္တဲ့ အထဲမွာဆိုရင္ ဟိုတယ္ေတြ၊ Shopping Mall ေတြ၊ Mini Market ေတြ၊ Business Center ေတြ ပါလာမယ္၊ ရထားစီး ခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ ဘူတာႀကီးမွာတင္ လိုအပ္သမွ်ကို ဝယ္ယူ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ၾကမွာ ျဖစ္သလို တည္ေဆာက္ေနတဲ့ ကာလအတြင္းမွာလည္း အလုပ္ကိုင္ေတြ ရႏိုင္မယ္” ဟု ဦးျမင့္သိန္းက ဆိုသည္။
အဆိုပါ စီမံကိန္းကို ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနအေနႏွင့္ တစ္ဦးတည္း လုပ္ကိုင္ႏိုင္ျခင္း မရွိ၍ လုပ္ကိုင္လိုသည့္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူမည္ ျဖစ္ၿပီး တင္ဒါမွာ ဧၿပီလ ၂၇ ရက္ေန႔က စတင္ကာ တစ္လၾကာ ေခၚယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး စီမံကိန္းတြင္ အဓိက တာဝန္ယူထားသည့္ သြားလာပို႔ေဆာင္ေရးဌာန အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးျမင့္ေဝ က ေျပာၾကားသည္။
တင္ဒါကို ႏိုင္ငံတကာ တင္ဒါ ေခၚယူသည့္ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းမ်ားအတိုင္း ေခၚယူသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ေလွ်ာက္ ထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ရွစ္လၾကာ အခ်ိန္ယူ ေ႐ြးခ်ယ္မည္ ျဖစ္ကာ ႏိုဝင္ဘာလ တတိယပတ္ခန္႔ တြင္ ေ႐ြးခ်ယ္မည္ျဖစ္ရာ ကုမၸဏီ တစ္ခုတည္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ယင္းထက္လည္း ပိုႏိုင္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
“အဆင့္ျမင့္တဲ့ေနရာမွာ လက္ရွိ ဘူတာႀကီး အေဆာက္အအုံႀကီးကို ဖ်က္ၿပီးေတာ့ ေဆာက္မွာ မဟုတ္ ပါဘူး။ လက္ရွိ အေဆာက္အအုံဟာ အခုတိုင္းပဲ ရွိေနမွာပါ” ဟု ဦးျမင့္ေဝက ဆိုသည္။
ေ႐ြးခ်ယ္ထားသည့္ ကုမၸဏီအေနႏွင့္ သုံးလခန္႔ စီမံကိန္း အေသးစိတ္ကို ေရးဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ ၂၀၁၅ ခုနစ္ မတ္လတြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စီမံကိန္း အက်ယ္မွာ ၆၂ ဧကရွိၿပီး ယင္းဧရိယာအတြင္းမွ လူေနအိမ္မ်ား၊ ဝန္ထမ္းအိမ္ရာမ်ားကို အျခားေနရာသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ေစ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာဆိုသည္။
The Voice Weekly
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကို အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းမွာ ႏိုင္ငံတကာတြင္ ရထားဘူတာ႐ုံမ်ားမွာ ၿမဳိ႕၏ အခ်က္ အခ်ာ ေနရာမ်ားတြင္ တည္ရွိၿပီး ဘူတာမ်ားတြင္ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ရႏိုင္သည့္ One Stop Service မ်ား ရွိေၾကာင္း၊ ယခုကဲ့သို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းျဖင့္လည္း ႏိုင္ငံေတာ္က ႏွစ္စဥ္ ေထာက္ပံ့ေပးေနရသည့္ က်ပ္ ၄၅ ဘီလီယံခန္႔ကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းအျပင္ ရထားတြဲမ်ား၊ ရထားစက္ေခါင္းမ်ား၊ ရထားလမ္းမ်ားကို ျပဳျပင္ႏိုင္လာၿပီး ရထားပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းလည္း အဆင့္ျမင့္မားလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
“အခု အဆင့္ျမႇင့္တင္တဲ့ အထဲမွာဆိုရင္ ဟိုတယ္ေတြ၊ Shopping Mall ေတြ၊ Mini Market ေတြ၊ Business Center ေတြ ပါလာမယ္၊ ရထားစီး ခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ ဘူတာႀကီးမွာတင္ လိုအပ္သမွ်ကို ဝယ္ယူ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ၾကမွာ ျဖစ္သလို တည္ေဆာက္ေနတဲ့ ကာလအတြင္းမွာလည္း အလုပ္ကိုင္ေတြ ရႏိုင္မယ္” ဟု ဦးျမင့္သိန္းက ဆိုသည္။
အဆိုပါ စီမံကိန္းကို ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနအေနႏွင့္ တစ္ဦးတည္း လုပ္ကိုင္ႏိုင္ျခင္း မရွိ၍ လုပ္ကိုင္လိုသည့္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူမည္ ျဖစ္ၿပီး တင္ဒါမွာ ဧၿပီလ ၂၇ ရက္ေန႔က စတင္ကာ တစ္လၾကာ ေခၚယူမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး စီမံကိန္းတြင္ အဓိက တာဝန္ယူထားသည့္ သြားလာပို႔ေဆာင္ေရးဌာန အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးျမင့္ေဝ က ေျပာၾကားသည္။
တင္ဒါကို ႏိုင္ငံတကာ တင္ဒါ ေခၚယူသည့္ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းမ်ားအတိုင္း ေခၚယူသြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ေလွ်ာက္ ထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားကို ရွစ္လၾကာ အခ်ိန္ယူ ေ႐ြးခ်ယ္မည္ ျဖစ္ကာ ႏိုဝင္ဘာလ တတိယပတ္ခန္႔ တြင္ ေ႐ြးခ်ယ္မည္ျဖစ္ရာ ကုမၸဏီ တစ္ခုတည္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ယင္းထက္လည္း ပိုႏိုင္ေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။
“အဆင့္ျမင့္တဲ့ေနရာမွာ လက္ရွိ ဘူတာႀကီး အေဆာက္အအုံႀကီးကို ဖ်က္ၿပီးေတာ့ ေဆာက္မွာ မဟုတ္ ပါဘူး။ လက္ရွိ အေဆာက္အအုံဟာ အခုတိုင္းပဲ ရွိေနမွာပါ” ဟု ဦးျမင့္ေဝက ဆိုသည္။
ေ႐ြးခ်ယ္ထားသည့္ ကုမၸဏီအေနႏွင့္ သုံးလခန္႔ စီမံကိန္း အေသးစိတ္ကို ေရးဆြဲမည္ ျဖစ္ကာ ၂၀၁၅ ခုနစ္ မတ္လတြင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စီမံကိန္း အက်ယ္မွာ ၆၂ ဧကရွိၿပီး ယင္းဧရိယာအတြင္းမွ လူေနအိမ္မ်ား၊ ဝန္ထမ္းအိမ္ရာမ်ားကို အျခားေနရာသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ေစ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာဆိုသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment