Monday, November 09, 2015

ေရြးေကာက္ပြဲတိုင္းတြင္ ေျပာေသာ တပ္မေတာ္ေခါင္းေဆာင္မ်ား၏ သမိုင္း၀င္စကားမ်ား




၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲသို႔ မဲလာေပးေသာ တပ္္မေတာ္ကာကြယ္ေရးဦးစီးခ်ဳပ္ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မွဴးၾကီး မင္းေအာင္လႈိင္၏ ေျပာၾကားခ်က္
“ဘယ္သူႏိုင္တာဘဲျဖစ္ျဖစ္ လက္ခံႏိုင္ရမယ္။ ဒါကို လက္မခံဘူး ဆိုရင္ေတာ့ ျပႆနာေတြ တက္လာမွာေပါ့။ တပ္မေတာ္ကေတာ့ သူ႔ရဲ႔ဥပေဒအရ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ ရွိလာတဲ့အခါက်မွသာ ၀င္လိမ့္မယ္။ က်န္တဲ့အခ်ိန္ေတာ့ ဘာမွပါစရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး”
၁၉၉၀ ေရြးေကာက္ပြဲအၿပီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္မွဴးၾကီး ေစာေမာင္၏ ေျပာၾကားခ်က္

“ကၽြန္ေတာ့္ကို အေျခခံ ဥပေဒ လာမဆြဲခိုင္းနဲ႔။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ Crimibal caseထဲ ဆြဲသြင္းတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က Elected မဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားတို႔ ေရြးေကာက္ပြဲၿပီးေတာ့ အႏိုင္ရသူေတြ ဆြဲၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးေကာက္ပြဲၿပီးရင္ စစ္တန္းလ်ား ျပန္ရံုပဲ။ ေရြးေကာက္ခံ အစိုးရ တက္လာတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္ တာ၀န္ယူခဲ့စဥ္ ျဖစ္ပ်က္သမွ် အေကာင္းအဆုိးကို ကၽြန္ေတာ္ တာ၀န္ယူမယ္။ ဘယ္အစိုးရပဲ တက္တက္ တရားဥပေဒအရ တရားဥပေဒနဲ႔အညီ တက္လာတဲ့ အစိုးရဆိုလို႔ရွိရင္ အဲဒီအစုိးရက တာ၀န္ခံရမယ္”


Tomorrow

No comments:

Post a Comment

My Blog List