Friday, Augest 02, 2013
အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ေရာဂါ ထိန္းခ်ဳပ္ေရးႏွင့္ ကာကြယ္ေရး သုေတသန ဌာန
ပညာရွင္မ်ား၏ အဆိုအရ လူငယ္မ်ား ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းသည္ စတိုးဆိုင္မ်ားတြင္
ျမင္ေတြ႕ရသည့္ ေဆးလိပ္ ေၾကာ္ျငာမ်ား၏ လႊမ္းမိုးမႈကို ခံရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေဒါက္တာ ရွန္တာဒူေဘး ဦးေဆာင္သည့္ အဖြဲ႕ တစ္ဖြဲ႕သည္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ကတည္းက
လူငယ္မ်ား ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းကို ေလ့လာ သုေတသန ျပဳလုပ္ခဲ့ရာတြင္
အလယ္တန္းႏွင့္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသား အမ်ားစုသည္ ေဆးလိပ္ ေၾကာ္ျငာမ်ားကို
ၾကည့္ၿပီး အားက်ကာ စမ္းသပ္ ေသာက္သုံးရာက ေဆးလိပ္ ေသာက္တတ္သြားျခင္း
ျဖစ္သည္ဟု အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေလ့လာခ်က္အရ
အလယ္တန္း ေက်ာင္းသား ၈၁ ဒသမ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသား ၈၇
ရာခိုင္ႏႈန္းတို႔သည္ မိမိတို႔ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္းမွာ စတိုးဆိုင္မ်ားရွိ
ေၾကာ္ျငာမ်ား ေၾကာင့္ဟု ဝန္ခံၾကၿပီး၊ အလယ္တန္း ေက်ာင္းသား ၄၈
ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ အထက္တန္း ေက်ာင္းသား ၅၄ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ မဂၢဇင္းႏွင့္
ဂ်ာနယ္ ေဆးလိပ္ ေၾကာ္ျငာမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ဝန္ခံၾကေၾကာင္း UPI
သတင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
The Voice Weekly
ဗွီအိုအေမြန်မာနံနက်ခင်း(ဧပြီ ၂၃၊၂၀၂၄)
-
ဗွီအိုအေမြန်မာနံနက်ခင်း(ဧပြီ ၂၃၊၂၀၂၄) “စစ်အာဏာချုပ်ကိုင်နိုင်ဖို့
အကြမ်းဖက်မှုတွေဆက်ကျူးလွန်နေ” ကန်နိုင်ငံခြားရေးဝန်ကြီးပြောဆို၊
မြန်မာ့ပဋိပက္ခကြားဝင်စေ့စပ...
7 months ago
No comments:
Post a Comment