Monday, January 11, 2016

ႏိုင္ငံေရးႏွင့္ ပတ္သက္အေၾကာင္းအရာမ်ားေျဖၾကားေပးရန္အတြက္ Call Center တည္ေထာင္ရန္စီစဥ္


ျပည္သူ႔နီတိ၊ အေျခခံဥပေဒ၊ ဥပေဒျပဳေရး(လႊတ္ေတာ္)၊ ေရြးေကာက္ပြဲ၊ လက္နက္ကိုင္ပဋိပကၡႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ လူ႔အခြင့္အေရး၊ ဘာသာေပါင္းစံု ခ်စ္ၾကည္ေရးႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး အစရွိသည္တို႔ႏွင့္ ပက္သက္သည့္ ေမးခြန္း မ်ားကို ေျဖၾကားေပးႏိုင္ရန္အတြက္ Call Center တည္ေထာင္ရန္စီစဥ္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း လူငယ္ႏွင့္ လူမႈသဟဇာတျဖစ္ေရးဌာန( Center for Youth and Social Harmony)မွ Project Coordinator ကိုေ၀ယံတင္ေထြး က မဇၥ်ိမသို႔ ေျပာသည္။
လူမႈေဗဒဆိုင္ရာေမးခြန္းမ်ားႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားအား ေမးခြန္းေမးျမန္းေျဖၾကားျခင္း အစီအစဥ္ကို "ဘာ" Let's Ask – Myanmar Facebook page မွ စမ္းသပ္ေဆာင္ရြက္ လ်က္ရွိၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ call center တစ္ခုကဲ့သို႔ ဖြင့္လွစ္ေဆာင္ရြက္ၿပီး ဖုန္းေခၚဆို၍ေသာ္လည္း ေကာင္း၊ message ပို႔၍ေသာ္ လည္းေကာင္း ေမးျမန္းႏိုင္ရန္ စီစဥ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

" လႊတ္ေတာ္အတြင္းမွာ႐ွိတဲ့ ျပည္သူ႔ကိုယ္စားလွယ္ေတြနဲ႔ သူတို႔ကို ေရြးေကာက္တင္ေျမႇာက္လိုက္တဲ့ ျပည္သူေတြၾကားမွာ ပြင့္လင္းျမင္သာၿပီး အခ်က္အလက္စီးဆင္းမႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစဖို႔ရယ္၊ ထိေရာက္ျမန္ဆန္တဲ့ ႏိုင္ငံေရးသတင္းေတြ ေပးႏိုင္ဖို႔ရယ္၊ ႏိုင္ငံသားတိုင္း ဒီမိုကေရစီႏိုင္ငံေရးမွာ ပါ၀င္ပက္သက္မႈ ျမင့္မားလာေစဖို႔အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ဒီ Let's Ask – Myanmar Facebook page ကို လုပ္ျဖစ္တာပါ " ဟု လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားအား ေတြ႔ဆံုေမးျမန္းရာတြင္ ေဘာင္အတြင္းမွ ေမးခြန္းမ်ားကိုသာ ေျဖၾကားႏိုင္ဦးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေနာင္တြင္ ဖုန္း (သို႔)ဖုန္း application မ်ားမွ မက္ေဆ့ပို႔ ေမးျမန္းႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။

ေမးျမန္းလာသည့္ ေမးခြန္းမ်ားအား ရန္ကုန္႐ွိ administrator မ်ားႏွင့္ ေနျပည္ေတာ္ လႊတ္ေတာ္အတြင္း႐ွိ administrator တို႔ ခ်ိတ္ဆက္၍ သက္ဆိုင္ရာ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားထံ သြားေရာက္ေမးျမန္းၿပီး ျပန္လည္ေျဖၾကားေပးမည့္အျပင္ ဥပေဒေရးရာသာမက တျခားေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုပါ သက္ဆိုင္ရာ ပညာ႐ွင္မ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Mizzima - News in Burmese

No comments:

Post a Comment

My Blog List