က်ေနာ္က ဒီက လယ္သမားေဈးေလးေတြကို အပတ္စဥ္သြားတယ္၊ လိုတာေလးရွိရင္ဝယ္တယ္။
ဘာမွ ဝယ္စရာမရွိလည္း ေမြးရပ္အလြမ္းကို သြားသြားေျဖတယ္။
အဲဒီက
စာအုပ္ေဟာင္းဆိုင္ေလးေတြမွာ လယ္သမားအိုႀကီးေတြ ဖတ္ၿပီးသိမ္းထား ခုေတာ့ျပန္ေရာင္းလို႔ အလြန္ခ်ဳိတဲ့ႏႈန္းနဲ႔ စာအုပ္ေဟာင္း/ကာင္း
ေတြလည္း
ရတတ္ပါတယ္၊ တခါမွာဆို ရီးဒါးစ္ဒိုင္ဂ်က္စ္ကျပဳစုတဲ့ ကမာၻေက်ာ္ၾကားဝတၳဳတို(၇၁)ပုဒ္ ဆိုတာ ႀကီးကို ငါးမူး(ဆင့္ငါးဆယ္-ေဒၚလာဝက္)ထဲနဲ႔ ရခဲ့ဖူးပါတယ္။
စာအုပ္ဆိုတာ မဖတ္ရေသးရင္ေတာ့ အသစ္ ပဲေလေနာ။ ဒါက ၿမိဳ႕ထဲက လယ္သမားေဈးေလးေတြ
(က်ေနာ္အရင္ ဓါတ္ပံုေတြတင္ဖူးပါတယ္)
ေနာက္တမ်ဳိးက ၿမိဳ႕ျပင္၊ ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္ေတြက ေတာဆိုင္ကေလးေတြဗ်။ ဒီမွာက
ၿမိဳ႕ျပင္ထြက္လိုက္တာ နဲ႔ ျမင္ကြင္းေတြကိုက ေက်းလက္
(အေမရိကန္ေက်းလက္လို႔ေျပာတာေနာ္)ဆန္သြားတာဗ်။ ဆက္ဆံေရး လည္း ေက်းလက္ဆန္တာပဲ။
လူမႈေတြလည္း တအိမ့္တအိမ္သိၾကတာ မ်ားပါတယ္။ ရြာကဘုရားေက်ာင္း လည္း
အတူတက္ၾကတာမ်ဳိးေပါ့။ ခရစ္ယာန္မွာလည္း အျခားဘာသာေတြလို
ဂိုဏ္းကြဲေတြရွိတာပါပဲ။ ဆိုေတာ့ ၿမိဳ႕တိုင္းမွာ သူ႔ဂိုဏ္းနဲ႔၊
သူ႔ေက်ာင္းနဲ႔၊ သူ႔ေဂါပကနဲ႔၊ သူ႔ဘုန္းႀကီးနဲ႔သူ စံပယ္ၾက စုဖြဲ႔ၾကတာေပါ့ေနာ။
ရြာေတြမွာၾကေတာ့ ဂိုဏ္းတူသူေတြအလိုက္ ေနတတ္ၾကတာမ်ဳိးလိုျဖစ္ ေတာ့
တရြာတေက်ာင္းသေဘာေပါ့ ဗ်ာ။ တေက်ာင္းတဂါထာ တရြာတပုဒ္ဆန္းလိုလည္း မဟုတ္ပါဘူး။
ဘုရားသြား ေက်ာင္းတက္တူေတာ့ ရြာသူခ်င္းပိုရင္းၾကတာလည္း ပါမယ္ထင္တာပဲ။
အဓိကကေတာ့ဗ်ာ ၿမိဳ႕ျပနဲ႔ေက်းလက္ရဲ႕ ကုန္လုပ္ဆက္ ဆံေရးမတူကြဲျပားမႈရဲ႕အရင္းခံသေဘာရိုးတိုးရိပ္တိတ္ေလး ျမင္ေနရေသးတာပဲဗ်။ ေနာက္ၿပီး ေက်းလက္ ေဒသေတြမွာက အေမရိကန္အျဖဴေတြခ်ည္းပဲ အေတြ႔မ်ားမယ္ဗ်။ (အေမရိကန္အျဖဴဆိုတာက
အသား အေရာင္ အမည္းမဟုတ္တဲ့ ဂ်ာမန္၊ ျပင္သစ္၊ အီတလီ၊ ၿဗိတိသွ် ဘာညာစတဲ့
အႏြယ္ေတြေပါ့ေလ၊ အသားျဖဴမယ္၊ မ်က္လံုး ညိဳရင္ညိဳ နက္ရင္နက္ စိမ္းရင္စိမ္း
ျပာရင္ျပာမယ္။ ဆံပင္ညိဳရင္ညိဳ နက္ရင္ နက္ ေရႊဝါေရာင္ ေျပာင္းဖူးေမႊးေရာင္
တခုမဟုတ္တခု ျဖစ္မယ္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔က အေမရိကန္ အျဖဴ
ေတြ) သူတို႔ပဲ
ေက်းလက္ ေဒသေတြမွာ အေနမ်ားတယ္။ လယ္ပိုင္ယာ ပိုင္နဲ႔ေပါ့။
အာဖရိကန္အေမရိကန္ လို႔ပဲေျပာေျပာ လူမည္းေတြလို႔ပဲဆိုဆို
အဲဒီလူေတြေတာ့မေနၾကဘူးေလ။ မေနရဘူး လုပ္ထားတာေတာ့ ဟုတ္မယ္မထင္ပါဘူး။
ေနလို႔မရေအာင္လုပ္ထားတာမ်ားလားလို႔လည္း ေတြးမိပါတယ္။ထားပါေတာ့ ေျပာရ ရင္
အဲဒီအေၾကာင္းက အမ်ားႀကီးရယ္။ သူတို႔ေတြက ေက်းလက္ေတြမွာထက္
ၿမိဳ႕ျပေတြမွာေနၾကတာ ပါ။ ေတာ ဘက္ေရာက္ရင္ လူမည္းေတြ မေတြ႔ရတတ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ။
ေတြ႔ရေတာင္ အလြန္နည္းပါ တယ္။ ေတာမွာလာ အလုပ္လုပ္တဲ့ လူမည္းအမ်ဳိးသား
ကုမၸဏီဝန္ထမ္းေတြေတာ့ ျမင္ရပါတယ္။
ေနာက္တခုထူးျခားတာက ၿမိဳေတြ၊ အေမရိကန္ၿမိဳ႕ေတြပါ။ ၿမိဳ႕တိုင္းလိုလိုရဲ႕
ၿမိဳ႕ေတာင္ဘက္ပိုင္းေတြမွာ အမည္းေတြ အေနမ်ားတာပဲဗ်။ၿမိဳ႕ေတာင္ဘက္ပိုင္းဆိုတာေတြကလည္း(အေမရိကန္ၿမိဳ႕တိုင္းနီးပါးေလာက္ မွာ)
ေျမာက္ပိုင္းထက္ ဆင္းရဲတတ္တယ္ေလ။ ေျမာက္ပိုင္းသားေတြက ပညာတတ္ေတြ၊
လူခ်မ္းသာေတြ၊ အိမ္ႀကီးရခိုင္ေတြျဖစ္ၿပီး သပ္သပ္ရပ္ရပ္
သားသားနားနားေတြေပါ့ဗ်ာ။ အာဖရိကန္အေမရိကန္ အမည္းခ်င္း တူဦးေတာင္ၿမိဳ႕ေျမာက္ပိုင္းေနသူကပညာတတ္၊လူကံုတန္၊ ေၾကးရတတ္ေတြလို႔ေျပာရမွာပဲဗ်။
ေတာင္ပိုင္း က်ေတာ့ အဲဒါနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဘက္လိုလိုႀကီးဗ်ာ။ တၿမိဳ႕ထဲမွာ ႏွစ္ျခမ္းခြဲခံထားရသလိုႀကီးဗ်ာ။ တပိုင္းက တပိုင္းကိုကူးသြားတာနဲ႔ ျမင္ကြင္းေတြ
သိသိသာသာႀကီးကို ေျပာင္းသြားတာဗ်။ ဒီေတာ့ ခံစားမႈေတြပါ
အကုန္လိုက္ေျပာင္းတာဗ်ာ။ ကုန္ကုန္ေျပာမယ္ဗ်ာ ေလကအစ ႐ွဴရတာမတူသလိုပဲ။
အဲဒီထူးျခား မႈက မေတာ္တဆလား တမင္ျဖစ္ေအာင္အလုပ္ခံရတာလားဆိုတာလည္း
ေျပာမယ္ဆိုေျပာစရာမ်ားသားေနာ။
ေနာက္တခ်က္ဗ်ာ၊ ကမာၻႀကီးကိုျပန္ၾကည့္ပါဦး။ ကမာၻႀကီးမွာလည္း
ေျမာက္ဘက္အျခမ္းတိုင္းျပည္ေတြက ခ်မ္းသာၿပီး ေတာင္ဘက္အျခမ္း တိုင္းျပည္ေတြက
ဆင္းရဲတာမ်ားတယ္မဟုတ္လား။ ေျမာက္မင္းေတြ က
ေရႊဘံုစံၿပီး ေတာင္မင္းေတြက
ဖြတ္ေက်ာျပာစုေတြမ်ားတယ္ေလ။ ကမာၻရြာႀကီးမီးေလာင္တိုင္း ခ်ခ်အနင္းခံ ရတာလည္း
ရြာ့ေတာင္ပိုင္းသားေတြလိုလိုခ်ည္းပဲ။ အဲဒါေတြအကုန္လံုးကမေတာ္တဆ
ျဖစ္ခဲ့တာေတြေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ်ာ။ ထားပါေတာ့ေလ ဒီေနရာမွာ ဒါေျပာခ်င္တာမဟုတ္ေသးေတာ့။ ဒါေပမယ့္ ကမာၻရြာစီးပြား ပ်က္ေတာ့ ခံေတာ့အတူခံရတာပဲ။ မတူတာက
သေဘၤာနစ္တာနဲ႔ ခြက္ေပ်ာက္တာဗ်။ ကၽြဲျဖစ္တဲ့သူ နဲ႔ ႂကြက္ျဖစ္တဲ့သူေပါ့ေလ။
တကယ္ဆို ေျမာက္မင္းေတြက ကယ္မယ္ဆိုကယ္ႏိုင္ ပါရက္နဲ႔ မကယ္တာကိုပဲ
တရားလိုလိုဘာလိုလိုလုပ္ၿပီး“ေတာင္မင္းလည္းေျမာက္မင္းမကယ္ႏိုင္”ဆိုၿပီးေျပာၾကေသးတယ္ေနာ။ ေျပာေၾကးဆို ေျမာက္မင္းေတြ ကိုက္တဲ့ေရႊဇြန္းက
ေတာင္မင္းေတြရဲ႕တြင္းထြက္ပါ။ ဒီမွာလည္း ဒီအတိုင္းပါ ပဲဗ်။ ေျမာက္မင္းေတြကို
ေၾကးပံ့ရင္း ေတာင္မင္းေတြဆင္းရဲတြင္းနက္ေတာ့ စာရိတၱပါမက်န္ေအာင္
အကုန္ ပ်က္တာကိုး။ အဲ..ေျပာရင္း ဘယ္ေရာက္သြားပါလိမ့္။
ေၾသာ္ စကားေခ်ာ္ထြက္သြားတယ္။ ျပန္ေကာက္ရရင္..အဲဒီေက်းလက္ေတြမွာ
ၿမိဳ႕ျပင္မွာ ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္ေတြ က အေဝးေျပး လမ္းႀကီးေတြ ျပည္နယ္တြင္းနဲ႔
ၿမိဳ႕ကူးကားလမ္းေတြ၊ ၿမိဳ႕ျဖတ္ လမ္းေတြရဲ႕လမ္းေဘးက ၿခံစပ္ေလးေတြမွာ၊
ရြာအဝင္ လမ္း မေဘးေတြမွာ ခံုေလးေတြခ်ၿပီး
ေရာင္းတဲ့ဆိုင္ေလးေတြလည္းရွိတယ္ဗ်။ သူလည္း စီးပြားျဖစ္မဟုတ္ဘူးဗ်ာ။
ခင္ဗ်ားၿခံကထြက္တာေလး ခင္ဗ်ားဘာသာခ်ေရာင္းတဲ့ သေဘာပဲ။ အဲ..အိမ္နီးခ်င္းက
သူ႔တို႔ၿခံထြက္ကေလးေတြပါတင္ၿပီး အတူေရာင္းၾကတာလည္းရွိတယ္ဗ်။ ဆိုလိုတာကဗ်ာ
သူၿခံထြက္ ကိုယ့္ၿခံထြက္ကေလးကို လမ္းေဘးခ်ၿပီး လမ္းသြား လမ္းလာေတြကို
ေရာင္းေပးတာေပါ့ ဗ်ာ။ ေရာင္းခြန္ဝယ္ခြန္ဘာမွမရွိေတာ့ ေဈးကသက္သာတယ္။
ေနာက္ၿပီးလတ္ဆတ္တယ္။ ေနာက္ၿပီး ေအာ္ဂဲနစ္ေတြဗ်ာ။ ဒီမွာ အစားအေသာက္
(အသီးအႏွံ၊ ဥ စတာေတြ) စိုက္ပ်ဳိးေမြးျမဴေရး ထုတ္ကုန္ ေတြ အားလံုးလိုလိုက
အင္ေအာ္ဂဲနစ္ေတြဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ အင္ေအာ္ဂဲနစ္ဆိုပါေတာ့။ ဥခ်င္းအတူတူ
အရြယ္ လည္း အတူတူဆိုရင္ေတာင္ ေအာ္ဂဲနစ္ကေဈးပိုႀကီးပါတယ္။ ေမြးျမဴေရးၾကက္ဥက
(ဥစားၾကက္ၿခံေတြ ကထြက္တာ)အေကာင္ေဖါက္လို႔ မရဘူးမဟုတ္လား။ အိမ္ၾကက္ဥက
(ၾကက္အဖနဲ႔ ၾကက္အမေတြ အတူ ထားၿပီးဥတဲ့ အိမ္ၾကက္ဥ)အေကာင္ေဖါက္လို႔ ရတယ္ေလ။
ဒါဆို ဒါကို ေအာ္ဂဲနစ္ေပါ့ေနာ။ အလြယ္ မွတ္ရင္ ေမြးျမဴေရးဥကို အင္ေအာ္ဂဲနစ္၊
အိမ္ၾကက္ဥကို ေအာ္ဂဲနစ္ ဗ်ာ။ ဒါဆိုလြယ္တယ္။
မေန႔ကေတာ့ ၿမိဳျပင္ထြက္ရင္း ဒီလိုဆိုင္ကေလးမ်ဳိးတခုကိုဝင္ၿပီး
ၾကက္ဥတဒါဇင္၊ ဗူးသီးတလံုးနဲ႔ သစ္ေသာ့ သီးတထုတ္ဝယ္ခဲ့တယ္။ဒီမွာ
ႏွင္းေတြသိတ္ထူတဲ့အခ်ိန္ကလြဲလို႔အဲသလိုအခင္းအက်င္းေလးေတြ
ေနရာ
ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ရွိတတ္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ကျမက္ခင္းေပၚ
စားပြဲႀကီးတစ္လံုးခ်၊ တခ်ဳိ႕က ေရခဲေသတၱာ အေဟာင္းႀကီးခ်၊ တခ်ဳိ႕က
ျခင္းၾကားလို သစ္သားေသတၱာလိုဟာႀကီးခ်ေပါ့ေလ။ အထဲမွာ
သူတို ႔ေရာင္း မယ့္ ပစၥည္း(ပန္းသီး၊ လိေမၼာ္သီး၊ သစ္သာ့သီး၊ ေျပာင္းဖူး
စတာေတြအျပင္ တျခားၿခံထြက္အသီးအႏွံေတြ၊ ၾကက္ဥ၊ ဘဲဥ(အခြံညိဳနဲ႔
အိမ္ၾကက္ဥေလးေတြ၊ ဗမာျပည္မွာ တခ်ဳိ႕က ေတာ့ ေတာၾကက္ဥလို႔ေခၚတယ္ ဟုတ္)
ခြဲလိုက္ရင္ သူ႔အႏွစ္ကေလးေတြကလည္း ဝါက်န္က်န္ ဝါေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ေမြးျမဴေရး
ဥေတြလိုမဟုတ္ပဲ နီနီရဲရဲေလးဗ်ာ) ေဈးကလည္း တဒါဇင္မွ ၂ ေဒၚလာရယ္။ ဥအႀကီးစားက ၂
ေဒၚလာခြဲ။ ေအာ္ဂဲနစ္ စားစရာဆိုင္ေရာက္သြားရင္ အဲ့ဒီ ေတာၾကက္ဥတစ္ဒါဇင္ကို ၄
ေဒၚလာျဖစ္သြားေရာ။ ထူးျခားတာက ဒီ လမ္းေဘးဆိုင္ေလးေတြမွာ
ေရာင္းသူထိုင္မေနဘူး။ အနားမွာမရွိဘူးဗ်။ Self-Serve ဆိုၿပီး
အၿပီးေရးၿပီး သားဗ်ာ။ဘာကဘယ္ေလာက္ဆိုၿပီး။ကိုယ္လိုခ်င္တာကိုယ္ယူၿပီးရင္ခ်ထားတဲ့ပံုးကေလးထဲကိုက်သင့္ေငြထည့္ခဲ့။ ဒါပဲ။
ပန္းသီးဆိုပါေတာ့ဗ်ာ..အိပ္အရြယ္အစား ၃ မ်ဳိးေလာက္ခ်ထားေပးတယ္။ ကိုယ္က ၅
ေဒၚလာဖိုးဝယ္မယ္ဆို သူနဲ႔တန္တဲ့ အိပ္ကိုယူ။ ပန္းသီးေတြအိတ္ဆန္႔သေလာက္
ေကာက္ထည့္။ ၿပီးရင္ပိုက္ဆံထားခဲ့ ဒါပဲ။ တခ်ဳိ႕ ပန္းသီးၿခံေတြဆို ခူးၿပီး
ေတာင္ ခ်ထားမေပးဘူး။ အိပ္ေကာက္လြယ္၊ ၿခံထဲဝင္၊ ကိုယ္ႀကိဳက္ရာအပင္က
စိတ္ႀကိဳက္အေရာင္၊ အရြယ္အသီးကို အိပ္အျပည့္ခူးထည့္ (တန္ေအာင္ဆိုၿပီး
နင္းကန္ဖိသိပ္ထည့္လည္း ရတယ္။ ဘာမွမျဖစ္ဘူး၊ ဘယ္သူမွမေျပာဘူး။ ေျပာရေအာင္လည္း ဘယ္သူမွအနားမွာမရွိဘူး။ ရွိလည္း
ေျပာမယ္မထင္ဘူး) ဒါေပမယ့္
သူသိသေလာက္ ဘယ္ဝယ္သူကမွ လည္း အဲသလိုမ်ဳိး လုပ္တာေတာ့ မရွိပါဘူး..တဲ့။
ၿခံရွင္တေယာက္က က်ေနာ္ေမးလို႔ ေျဖဖူးတယ္။ ပိုက္ဆံမထားဘဲ ယူသြားသူေတြေရာ
မရွိဘူးလား..ဆိုေတာ့။ မရွိေလာက္ဘူးထင္တာပဲ..တဲ့။ ရွိလည္းကိစၥမရွိပါဘူးေလ..ကိုယ္မွ မသိတာ ဆိုေတာ့စိတ္ထဲဘာမွမျဖစ္ဘူးေပါ့…အကုသိုလ္နည္းတာေပါ့..တဲ့ဗ်။
အင္း..ဆိုးေတာ့မဆိုးဘူး။ သူေျပာတာ လည္း အဟုတ္ပဲေနာ္။ ကိုယ့္ေရွ႕မွာ
ကိုယ့္ပစၥည္းကို အဲသလိုလုပ္ေနတာျမင္ရင္ေတာ့ ဘယ္သူမဆို အနည္းနဲ႔အမ်ားေတာ့
စိတ္ခံစားမႈျဖစ္မွာပဲေလ။ ခုဟာက ျမင္မွမျမင္ရတာဆိုေတာ့ သူလုပ္သြားလည္း
ကိုယ္မွ မသိေတာ့ ဘာခံစားမႈမွ မျဖစ္ဘူး ေပါ့။ အကုသိုလ္နည္းတဲ့
ေဈးေရာင္းနည္းေပါ့ေနာ။
က်ေနာ့္ဇနီးက သစ္ေသာ့သီးထုတ္ေရြးေနတုန္း လယ္သမားႀကီးတေယာက္ေပါက္ခ်လာၿပီး
င႐ုပ္သီးစိမ္း အေတာင့္ပြႀကီးေတြေရြးတယ္ဗ်။ က်ေနာ္က
သူ႔ကိုဓါတ္ပံု႐ိုက္ခ်င္ေတာ့ ရမယ္ရွာၿပီး စပါးေရာဖြဲေရာ လုပ္ရတာေပါ့။
“ေနေကာင္းလား” ဘာညာေပါ့ေလ၊ ၿပီးေတာ့မွ “အဲဒါႀကီးေတြ စပ္မယ္နဲ႔တူတယ္ေနာ္”
ဆိုေတာ့ “ေအး..ငါကအစပ္ႀကိဳက္တယ္ကြ” တဲ့။ “ဓါတ္ပံု႐ိုက္မယ္ေနာ” ဆိုေတာ့၊
“အင္း..႐ိုက္ပါ.. ဘယ္ထဲ ထည့္မွာလဲ” တဲ့။ “ဘယ္ထဲမွမထည့္ပါဘူး ငါတို႔တိုင္းျပည္က လူေတြ ျမင္ရေအာင္ပါ၊ ငါက စာေလး ဘာေလး နည္းနည္းပါးပါးေရးတယ္ေလ”
ဆိုေတာ့ သူက “ဟုတ္လား.. မင္းကစာ ေရးဆရာလား” ဆိုၿပီး သူလည္း
စာေရးဝါသနာပါတဲ့အေၾကာင္း၊ သူဖတ္တဲ့စာေတြအေၾကာင္း ေျပာေတာ့တာပဲ။ က်ေနာ္ လည္း
အင္း..အဲ…နဲ႔ စကားေထာက္ေပးရတာေပါ့ေလ။ ေနာက္မွ သူ႔ဘာသာသူ ျပန္သတိထားမိေတာ့
ဟဲ..ဟဲ..နဲ႔ ကိုယ္ ရွိန္သတ္ၿပီး စကားစျဖတ္တာ။
ဘာလူမ်ဳိးလဲေမးေတာ့ က်ေနာ္က “ဗမာ” လည္းဆိုေရာ “ဟာ..ငါေရာက္ဖူးတယ္”
ဆိုၿပီး..“မင္းဖုန္းနံပတ္ ငါ့ေပးလို႔ရမ လား” လို႔ ေမးတယ္။
က်ေနာ္လည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူ႔ကိုဓါတ္ပံု႐ိုက္ႏႈတ္ဆက္ၿပီး အျပန္မွာ
သီဟိုဋ္သား ရဟန္းေတြသီတင္းသံုးတဲ့ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းဘက္ဝင္ခဲ့ပါတယ္။
ေက်ာင္းအမည္ က အင္ဒီယားနားဗုဒၶဝိဟာရ။ IndianaBuddhist Viharaya
“မနက္ျဖန္က်ရင္ေက်ာင္းမွာ ကထိန္ သကၤန္းကပ္နဲ႔ ဂႏၶကုဋီတိုက္
ပႏၷက္ခ်ပြဲရွိတယ္လာခဲ့ ၾကဦး” ဆိုၿပီး ေက်ာင္းထိုင္ကိုယ္ေတာ္က ဖိတ္လိုက္
တယ္ေလ။ (ခနေနရင္သြားမွပါ) သီရိလကၤာရိုးရာအစာေတြေကၽြးမွာတဲ့။ ကိုယ္ေတာ္က
ငယ္ျဖဴ။ ၉ ႏွစ္ သား ကတည္းက သကၤန္းစီးခဲ့တာ.. ဒီေရာက္တာ (၈)
ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီ..တဲ့။ က်ေနာ္က Meditation လုပ္ဖူးတဲ့ အေၾကာင္းေျပာရင္းကေန
ခ်န္ဒရီကာကုမာရတြန္ဂါအေၾကာင္း၊ တမီလ္တိုက္ဂါးေတြအေၾကာင္းနဲ႔
ပါဘရာ ကာရန္းအေၾကာင္းေတြေျပာေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ကမ်က္ေမွာင္ၾကဳပ္တယ္။ က်ေနာ္က
ႏိုင္ငံေရး စိတ္ဝင္စား တဲ့ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေဟာင္းျဖစ္ဖူးတယ္ဆိုတာ
ေျပာျပေတာ့ (ေၾသာ္)တဲ့။ ေက်ာင္းတဝင္းလံုး က်ေနာ္ တို႔ကို
လိုက္ျပရွင္းျပေပးေသးတယ္ဗ်။
No comments:
Post a Comment