ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဂ်ပန္ကား ကုမၸဏီတို႔ အက်ိဳးတူ ပူးေပါင္း၍ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံထုတ္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားႏွင့္ အငွားယာဥ္ အစီး ၃,၀၀၀ ခန္႔ကို ယခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလမွ စတင္၍ တင္သြင္းရန္ ရွိသည္ဟု ဂ်ပန္ကားကုမၸဏီ ၏ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ဒါ႐ိုက္တာ (MD) ဦးတင္ေအာင္ျမင့္ က ေျပာသည္။
“အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ တင္သြင္းမယ့္ ယာဥ္စီးေရကို သံုးေထာင္လို႔ပဲ မွန္းထားၿပီး အဲဒီယာဥ္ေတြကို တၿပိဳင္နက္တည္း မဟုတ္ဘဲ နည္းနည္းစီ အသုတ္လိုက္ခြဲၿပီး တင္သြင္းဖို႔ စီစဥ္ထားပါတယ္” ဟု ေျပာသည္။
၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္ႏွင့္အထက္ ဒီဇယ္ အသံုးျပဳယာဥ္မ်ားကို တင္သြင္းမည္ျဖစ္ၿပီး လိုအပ္ခ်က္ ရွိပါက ဂ်ပန္ကား ကုမၸဏီႏွင့္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးတို႔ ပူးေပါင္း၍ ထပ္မံတင္သြင္းသြားမည္ ဟုလည္း သိရသည္။
“ဂ်ပန္ကား ကုမၸဏီနဲ႔ ပူးေပါင္းဖို႔ကို ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ အဆင့္ျမင့္တဲ့ ယာဥ္ေတြ၊ ေငြေၾကး အရင္းအႏွီးေတြ၊ Managment (စီမံခန္႔ခြဲမွႈ)ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အဆင့္ျမင့္တဲ့ နည္းပညာရဖို႔ ဂ်ပန္ကားကုမၸဏီနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း
ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရးဌာန ဦးေဆာင္ၫႊန္ၾကားေရးမႉးက ၾသဂုတ္လ ၆ ရက္ေန႔ သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲတြင္ ေျပာၾကားသြားသည္။
အလားတူပင္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ေမတၱာလႈိင္း အမည္ျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္းသစ္တခု ေျပဆြဲႏိုင္ရန္ ဘက္စံုျမင္ကြင္း ကုမၸဏီမွ တင္ျပထားသည္ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းႀကီးၾကပ္မႈ ဗဟိုေကာ္မတီ အတြင္းေရးမႉး ဦးဘျမင့္က ေျပာသည္။
“အခုလက္ရွိ အခ်ိန္အထိေတာ့ ယာဥ္ေျပးဆြဲဖို႔ တရားဝင္ခြင့္ျပဳခ်က္ မရေသးပါဘူး။ ခြင့္ျပဳခ်က္ က်လာရင္ေတာ့ အဲဒီယာဥ္လိုင္းကို သာမန္ ႐ိုး႐ိုးယာဥ္ႀကီး တလိုင္းအေနနဲ႔ပဲ ခရီးစဥ္တျဖတ္ကို က်ပ္ ၅၀ ႏႈန္းနဲ႔ ေျပးဆြဲခြင့္ ျပဳမွာပါ” ဟု ဦးဘျမင့္က ေျပာသည္။
ကုမၸဏီ၏ တင္ျပမႈတြင္ ေမတၱာလႈိင္း ၁ ႏွင့္ ၂ တို႔ျဖစ္ၿပီး ေမတၱာလႈိင္း ၁ အတြက္ အစီးေရ ကိုးစီး ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္သည္။
ေျပးဆြဲမည့္ ခရီးစဥ္မ်ားမွာ ဒဂံုအေရွ႕မွ ေတာင္ဥကၠလာပ၊ ေျမာက္ဥကၠလာပ၊ သကၤန္းကၽြန္း၊ တာေမြ၊ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔ အထိ မွတ္တိုင္ေပါင္း ၆၄ ခုကို ျဖတ္သန္းေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္သည္။ ေမတၱာလႈိင္း ၂ အတြက္မူ ယာဥ္အစီးေရႏွင့္ ေျပးဆြဲမည့္ ခရီးစဥ္ကို တင္ျပထားျခင္းမရွိဟု သိရသည္။
No comments:
Post a Comment