Monday, January 07, 2013

PCO အခ်ဳိ႕တြင္ သတ္မွတ္ႏႈန္းထားႏွင့္ လက္ေတြ႔ေကာက္ခံေသာ ႏႈန္းထား ကြာျခားမႈရွိေန

Photo: PCO အခ်ဳိ႕တြင္ သတ္မွတ္ႏႈန္းထားႏွင့္ လက္ေတြ႔ေကာက္ခံေသာ
ႏႈန္းထား ကြာျခားမႈရွိေန 	
Sunday, 06 January 2013 

အမ်ားျပည္သူသံုး တယ္လီဖုန္း ၀န္ေဆာင္မႈ စင္တာျဖစ္ေသာ PCO အခ်ဳိ႕တြင္ တရား၀င္ သတ္မွတ္ထားေသာ ႏႈန္းထားႏွင့္ လက္ေတြ႕
ေကာက္ခံ ေနေသာ ႏႈန္းထားမွာ ကြာဟမႈ ရွိေနေသာေၾကာင့္ သံုးစြဲသူ
အခ်ဳိ႕ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရေၾကာင္း စံုစမ္းသိရွိရသည္။

PCO မ်ားတြင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက တရား၀င္ သတ္မွတ္
ထားေသာ ႏႈန္းထားမွာ ၿမိဳ႕တြင္း ေခၚဆိုခအတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္ခမွာ ၂ မိနစ္လွ်င္ ၅ က်ပ္၊ နယ္ေ၀းေခၚဆိုခအတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္၂၅ က်ပ္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္ခမွာ ၃ မိနစ္လွ်င္ ၅ က်ပ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“PCO ေတြအတြက္ ယူရမယ့္ ႏႈန္းထားေတြကို သတ္မွတ္ေပးၿပီးသား
ျဖစ္ပါတယ္။ သတ္မွတ္ႏႈန္း ထားထက္ ပိုယူတဲ့အတြက္ အေရးယူ တာေတြလည္း ရွိခဲ့ပါတယ္။ အရင္တုန္းကေတာ့ ပိုက္ဆံအေၾကြကိစၥ အတြက္လည္း ဆက္သြယ္ေရးအေနနဲ႔ စီစဥ္ေပးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မစီစဥ္ေပး ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး” ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ရွိသူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ပံုမွန္ကေတာ့ ၿမိဳ႕တြင္းေခၚဆိုခကို တစ္မိနစ္က်ပ္ ၃၀ ယူၿပီးေတာ့ နယ္ေ၀းေခၚဆိုခကို တစ္မိနစ္က်ပ္ ၅၀ ယူပါတယ္။ တခ်ဳိ႕လည္း 
တစ္မိနစ္ကို က်ပ္ ၇၀၊ က်ပ္ ၁၀၀ ယူၾကတာေတြ ရွိႏိုင္ပါတယ္။ ကြၽန္မတို႔က ေန႔စား၀န္ထမ္း အေနနဲ႔ လုပ္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္လကို တစ္ခါ ေနရာေျပာင္းရပါတယ္။ အရင္ကနဲ႔ ယွဥ္ရင္ေတာ့ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ဖုန္းလာဆက္တဲ့သူ နည္းသြားပါတယ္” ဟု PCO ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက
ေျပာျပခဲ့သည္။

“PCO မွာ ဖုန္းေျပာတာ တစ္မိနစ္ကိုက်ပ္ ၇၀ ေပးလိုက္ရတယ္။ အျပင္ဖုန္းဆိုင္ေတြမွာေတာ့ ဒီႏႈန္းထားနဲ႔ ယူေနတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ားျပည္သူသံုး PCO အေနနဲ႔ သတ္မွတ္ေပးထားတဲ့
ႏႈန္းထားရွိၿပီးေတာ့ ပိုယူတာမ်ဳိးက မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္ဖုန္းနဲ႔ကိုယ္ ဆက္တာေတာင္ တစ္မိနစ္က်ပ္ ၅၀ ဆို တာက ေတာ္ေတာ္ မ်ားေနပါၿပီ။ ႀကိဳးဖုန္းေတြက တစ္မိနစ္ကို က်ပ္ ၁၅၊ က်ပ္ ၂၅ ပဲရွိတာကို ဒီလိုမ်ဳိး
ႏႈန္းထားနဲ႔ မယူသင့္ပါဘူး။ အျပင္ဖုန္းေတြကေတာ့ မူရင္းေစ်းကိုက တစ္မိနစ္ က်ပ္ ၅၀ ရွိေနေတာ့ က်ပ္ ၇၀ ယူတာမ်ဳိးက ျဖစ္ႏိုင္ပါေသးတယ္။ PCO ၀န္ထမ္းေတြကိုလည္း အဆင္ေျပေအာင္ စီစဥ္ေပးထားသင့္တယ္” ဟု PCO တြင္ ဖုန္းဆက္ခဲ့သူ တစ္ဦးက ၾကံဳေတြ႕ရပံုကို ေျပာျပခဲ့သည္။

Eleven Media Groupအမ်ားျပည္သူသံုး တယ္လီဖုန္း ၀န္ေဆာင္မႈ စင္တာျဖစ္ေသာ PCO အခ်ဳိ႕တြင္ တရား၀င္ သတ္မွတ္ ထားေသာႏႈန္းထားႏွင့္လက္ေတြ႕  ေကာက္ ခံ ေနေသာ ႏႈန္း ထားမွာ ကြာဟမႈ ရွိေနေသာေၾကာင့္ သံုးစြဲသူအခ်ဳိ႕ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရေၾကာင္း စံုစမ္းသိရွိရသည္။

PCO မ်ားတြင္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက တရား၀င္ သတ္မွတ္ထားေသာ ႏႈန္းထားမွာ ၿမိဳ႕တြင္း ေခၚဆိုခအတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္ ၁၅ က်ပ္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္ခမွာ ၂ မိနစ္လွ်င္ ၅ က်ပ္၊ နယ္ေ၀းေခၚ ဆိုခအတြက္ တစ္မိနစ္လွ်င္၂၅ က်ပ္ႏွင့္ ၀န္ေဆာင္ ခမွာ ၃ မိနစ္လွ်င္ ၅ က်ပ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။“PCO ေတြအတြက္ ယူရမယ့္ ႏႈန္းထားေတြကို သတ္မွတ္ေပးၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။ သတ္မွတ္ႏႈန္း ထားထက္ ပိုယူတဲ့အတြက္ အေရးယူ တာေတြလည္း ရွိခဲ့ပါတယ္။ အရင္တုန္းကေတာ့ ပိုက္ဆံအေၾကြကိစၥ အတြက္လည္း ဆက္သြယ္ေရးအေနနဲ႔ စီစဥ္ေပးခဲ့ၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မစီစဥ္ေပး ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး” ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ရွိသူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

“ပံုမွန္ကေတာ့ ၿမိဳ႕တြင္းေခၚဆိုခကို တစ္မိနစ္က်ပ္ ၃၀ ယူၿပီးေတာ့ နယ္ေ၀းေခၚဆိုခကို တစ္မိနစ္က်ပ္ ၅၀ ယူပါတယ္။ တခ်ဳိ႕လည္း တစ္မိနစ္ကို က်ပ္ ၇၀၊ က်ပ္ ၁၀၀ ယူၾကတာေတြ ရွိႏိုင္ပါတယ္။ ကြၽန္မတို႔က ေန႔စား၀န္ထမ္း အေနနဲ႔ လုပ္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္လကို တစ္ခါ ေနရာေျပာင္းရပါတယ္။ အရင္ကနဲ႔ ယွဥ္ရင္ေတာ့ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ဖုန္းလာဆက္တဲ့သူ နည္းသြားပါတယ္” ဟု PCO ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက
ေျပာျပခဲ့သည္။

“PCO မွာ ဖုန္းေျပာတာ တစ္မိနစ္ကိုက်ပ္ ၇၀ ေပးလိုက္ရတယ္။ အျပင္ဖုန္းဆိုင္ေတြမွာေတာ့ ဒီႏႈန္းထားနဲ႔ ယူေနတာမ်ဳိးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အမ်ားျပည္သူသံုး PCO အေနနဲ႔ သတ္မွတ္ေပးထားတဲ့ႏႈန္းထားရွိၿပီးေတာ့ ပိုယူတာမ်ဳိးက မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္ဖုန္းနဲ႔ကိုယ္ ဆက္တာေတာင္ တစ္မိနစ္က်ပ္ ၅၀ ဆို တာက ေတာ္ေတာ္ မ်ားေနပါၿပီ။ ႀကိဳးဖုန္းေတြက တစ္မိနစ္ကို က်ပ္ ၁၅၊ က်ပ္ ၂၅ ပဲရွိတာကို ဒီလိုမ်ဳိးႏႈန္းထားနဲ႔ မယူသင့္ပါဘူး။ အျပင္ဖုန္းေတြကေတာ့ မူရင္းေစ်းကိုက တစ္မိနစ္ က်ပ္ ၅၀ ရွိေနေတာ့ က်ပ္ ၇၀ ယူတာမ်ဳိးက ျဖစ္ႏိုင္ပါေသး တယ္။ PCO ၀န္ထမ္းေတြကိုလည္း အဆင္ေျပေအာင္ စီစဥ္ေပးထားသင့္တယ္” ဟု PCO တြင္ ဖုန္းဆက္ခဲ့သူ တစ္ဦးက ၾကံဳေတြ႕ရပံုကို ေျပာျပခဲ့သည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment

My Blog List