
"ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းကို မိုင္ႏႈန္းမ်ားေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ဖို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေဆာင္ေန ပါတယ္။ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္းမွာပဲ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ရာ ရွိပါတယ္။ ရထားလမ္းပိုင္း အႀကီးစား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ဒီႏွစ္ပိုင္းေလာက္မွ စလုပ္ျဖစ္တာပါ။ ႏွစ္ ၅၀၊ ၆၀ သက္တမ္း ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ သစ္သား ဇလီဖားတုံးေတြေနရာမွာ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတုံးေတြနဲ႔ အစားထိုးေနပါတယ္။ လမ္းေျမႇာက္ ပက္ကင္႐ိုက္ဖို႔အတြက္ကိုေတာ့ စက္နဲ႔လူအင္အားကို အမ်ားဆုံးသုံးရေပမယ့္ လူအင္အားကိုေတာ့ အမ်ားဆုံးသုံးရပါတယ္" ဟု တိုင္းအမွတ္ (၃) ၿမိဳ႕ျပတိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက ေျပာသည္။
မီးရထားလမ္းပိုင္းမ်ား အႀကီးစားအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ လမ္းလႊဲ၊ လမ္းကူးမ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ တာေပါင္မ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ သံလမ္းျပဳျပင္ျခင္းႏွင့္ သံလမ္းဆက္ေနရာ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ားလည္း လုပ္ေဆာင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment