Monday, January 07, 2013

ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား (မႏၱေလး) မွ ၂၀၁၂-၁၃ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္ ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ က်ပ္သန္း ၉၀ သုံးစြဲမည္

Photo: ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား (မႏၱေလး) မွ 
၂၀၁၂-၁၃ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္
ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ က်ပ္သန္း ၉၀ သုံးစြဲမည္ 	
Sunday, 06 January 2013 

ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား (မႏၲေလး) မွ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္း ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ ေငြက်ပ္သန္း ၉၀ သုံးစြဲမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ေသာ မီဒီယာ ေတြ႔ဆုံရွင္းလင္းပြဲမွ သိရသည္။

မႏၲေလးဘူတာ ရပ္၀န္းရထားလမ္းပိုင္း၊ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပိုင္း၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းႏွင့္ မႏၲေလး-မင္းစု ရထားလမ္းပိုင္း
မ်ားကို အဆင့္ျမႇင့္ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား၊ သစ္သားဇလီဖားတုံး ေနရာမ်ားတြင္ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတုံးမ်ားျဖင့္ အသစ္လဲလွယ္ျခင္းမ်ား လုပ္ေဆာင္
လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

"ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းကို မိုင္ႏႈန္းမ်ားေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ဖို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေဆာင္ေနပါတယ္။ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္းမွာပဲ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ရာ ရွိပါတယ္။ ရထားလမ္းပိုင္း အႀကီးစား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ဒီႏွစ္ပိုင္းေလာက္မွ စလုပ္ျဖစ္တာပါ။ ႏွစ္ ၅၀၊ ၆၀ သက္တမ္းရွိၿပီျဖစ္တဲ့ သစ္သား ဇလီဖားတုံးေတြေနရာမွာ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတုံးေတြနဲ႔ အစားထိုးေနပါတယ္။ လမ္းေျမႇာက္ ပက္ကင္႐ိုက္ဖို႔အတြက္ကိုေတာ့ စက္နဲ႔လူအင္အားကို အမ်ားဆုံးသုံးရေပမယ့္ လူအင္အားကိုေတာ့ အမ်ားဆုံးသုံးရပါတယ္" ဟု တိုင္းအမွတ္ (၃) ၿမိဳ႕ျပတိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက ေျပာသည္။

မီးရထားလမ္းပိုင္းမ်ား အႀကီးစားအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ လမ္းလႊဲ၊ လမ္းကူးမ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ တာေပါင္မ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ သံလမ္းျပဳျပင္ျခင္းႏွင့္ သံလမ္းဆက္ေနရာ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ားလည္း လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။

Eleven Media Groupရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့ မီးရထား (မႏၲေလး) မွ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေရးႏွစ္ အတြင္း ရထား လမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္း မ်ား အတြက္ ေငြက်ပ္သန္း ၉၀ သုံးစြဲ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္ေသာ မီဒီယာ ေတြ႔ ဆုံရွင္းလင္းပြဲမွ သိရသည္။ မႏၲေလးဘူတာ ရပ္၀န္းရထားလမ္းပိုင္း၊ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ ရထားလမ္းပိုင္း၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ရထားလမ္းပိုင္းႏွင့္ မႏၲေလး-မင္းစု ရထားလမ္းပိုင္း မ်ားကို အဆင့္ျမႇင့္ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား၊ သစ္သား ဇလီဖားတုံး ေနရာမ်ားတြင္ ကြန္ကရစ္ဇ လီဖားတုံး မ်ားျဖင့္ အသစ္လဲ လွယ္ျခင္း မ်ားလုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရွိရ သည္။

"ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္းကို မိုင္ႏႈန္းမ်ားေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ဖို႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေဆာင္ေန ပါတယ္။ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရးႏွစ္အတြင္းမွာပဲ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ရာ ရွိပါတယ္။ ရထားလမ္းပိုင္း အႀကီးစား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းကို ဒီႏွစ္ပိုင္းေလာက္မွ စလုပ္ျဖစ္တာပါ။ ႏွစ္ ၅၀၊ ၆၀ သက္တမ္း ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ သစ္သား ဇလီဖားတုံးေတြေနရာမွာ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတုံးေတြနဲ႔ အစားထိုးေနပါတယ္။ လမ္းေျမႇာက္ ပက္ကင္႐ိုက္ဖို႔အတြက္ကိုေတာ့ စက္နဲ႔လူအင္အားကို အမ်ားဆုံးသုံးရေပမယ့္ လူအင္အားကိုေတာ့ အမ်ားဆုံးသုံးရပါတယ္" ဟု တိုင္းအမွတ္ (၃) ၿမိဳ႕ျပတိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက ေျပာသည္။

မီးရထားလမ္းပိုင္းမ်ား အႀကီးစားအဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ လမ္းလႊဲ၊ လမ္းကူးမ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ တာေပါင္မ်ား ျပဳျပင္ျခင္း၊ သံလမ္းျပဳျပင္ျခင္းႏွင့္ သံလမ္းဆက္ေနရာ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ားလည္း လုပ္ေဆာင္ လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment

My Blog List