Wednesday, August 07, 2013

ေျခာက္လအတြင္း ျပည္သူ႔နစ္နာမႈေပါင္း ၃၄၀ ေက်ာ္ တိုင္ၾကား

Wednesday, August 07, 2013
ျပည္သူ႔နစ္နာမႈမ်ား တိုင္ၾကားႏုိင္သည့္ ဖုန္းမ်ားကို ျပည္ထဲေရး၀န္ႀကီးဌာန တြင္ အစိုးရက တပ္ဆင္ေပးထားရာ ထုိဖုန္းမ်ားသို႔ ဆက္သြယ္တုိင္ၾကားမႈ သည္ စတင္လုပ္ေဆာင္သည္မွ ယေန႔အထိ ေျခာက္လတာ ကာလအတြင္း အမႈေပါင္း ၃၄၀ ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႔ဌာနခ်ဳပ္မွ ဒု-ရဲမွဴး ေက်ာ္မင္းသူ က မဇၩိမကိုေျပာသည္။
ထုိတိုင္ၾကားမႈမ်ားတြင္ ရဲမ်ား၏လုပ္ေဆာင္မႈမ်ားကို မေက်နပ္သျဖင့္ တုိင္ၾကားမႈမ်ားလည္း ပါ၀င္ေၾကာင္း တိုင္ၾကားခ်က္ လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးသည့္ဌာနတြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနသူလည္းျဖစ္ သည့္ အဆိုပါ ဒု-ရဲမွဴး ေက်ာ္မင္းသူက ဆက္ေျပာသည္။

“ခ်ဲထီ၊ ႏွစ္လံုးထီတို႔ အႏိွပ္ခန္း၊ မာဆတ္ေတြ လုပ္ကိုင္ေနတာစတဲ့ မႈခင္းနဲ႔ ဆက္စပ္တဲ့ တုိင္ၾကားခ်က္ေတြလည္း ပါပါတယ္” ဟု လည္း ၎က ဆိုသည္။
တုိင္ၾကားမႈစုစုေပါင္း ၃၄၁ မႈရွိသည့္ အနက္ ၂၄၁ မႈကို စိစစ္ေဆာင္ ရြက္ၿပီးစီးသြားၿပီျဖစ္ၿပီး အမႈ ၁၀၀ မွာမူ ေဆာင္ရြက္ဆဲ ျဖစ္သည္ဟုလည္း သူကဆုိသည္။
တိုင္တန္းလာသျဖင့္ စိစစ္ခဲ့သည့္အမႈ ၂၄၀ ေက်ာ္တြင္ ၉၆ မႈမွာ မွန္ကန္စြာ တိုင္တန္းလာျခင္းျဖစ္သျဖင့္ အေရးယူမည့္ ဌာနသို႔ လႊဲေျပာင္းေပးၿပီး ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ဟုလည္း ၎ဒု-ရဲမွဴးက ရွင္းျပသည္။
အမႈတစ္ခု ဖုန္းဆက္တုိင္တန္းလာလွ်င္ သက္ဆိုင္ရာ ျပည္နယ္ႏွင့္တုိင္းတို႔ရွိ ရဲတပ္ဖြဲ႔ မွဴး႐ံုးမ်ားသို႔ အမႈ ႏွင့္ပတ္သက္၍ စိစစ္ေဆာင္ရြက္ရန္ ၫႊန္ၾကားၿပီး ေဆာင္ရြက္မႈ အေျခအေနကိုလည္း ရက္သတၱတစ္ ပတ္အတြင္း ျပန္လည္တင္ျပရသည္ဟု ဆုိသည္။
“ျပည္သူကို ေငါက္ငမ္းမိလို႔ ၿမိဳ႕နယ္ရဲမွဴးတစ္ဦးကိုလည္း သတိေပး အေရးယူထားမႈလည္း ရွိပါတယ္” ဟု ဒု-ရဲမွဴးက ေျပာသည္။
ေျခာက္လအတြင္း တိုင္တန္းလာသည့္ အမႈမ်ားအနက္ အမႈ ၉၀ ေက်ာ္မွာ မမွန္ကန္ေၾကာင္းလည္း ေတြ႔ရွိ ရသည္ဟု ဒု-ရဲမွဴး ေက်ာ္မင္းသူက မဇၩိမကို ေျပာသည္။
ထုိကိစၥမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ “မမွန္မကန္ တိုင္ၾကားမႈဆိုတာက တိုင္ၾကားခံရသူက ႏွစ္လံုးထီ ေရာင္းခ်င္ ေရာင္းမယ္၊ မေရာင္းခ်င္ မေရာင္းဘူး၊ ဒါေပမဲ့ တိုင္လို႔ သြားစစ္ေဆးရင္ သက္ေသခံ အေထာက္အထား တစ္စံုတစ္ရာ မေတြ႔ရလို႔ပါ။ ေနာက္ၿပီး အမႈသည္ေတြက သူတို႔အမႈကို ေဆာင္ရြက္ေပးျခင္းမရွိလို႔ တရား႐ုံး မေရာက္ဘူးလို႔ တိုင္တယ္။ သြားစစ္လိုက္ေတာ့ ရဲက သူ႔လုပ္ငန္းစဥ္ မၿပီးေသးလို႔ တရား႐ုံး မတင္ရေသးတာကို ေတြ႔ရွိရတယ္” ဟု အေျခအေနကို ဆက္ရွင္းျပသည္။
ထုိ႔ျပင္ လမ္းပ်က္ျခင္း၊ လမ္းမီးတိုင္ပ်က္ျခင္း၊ မီးပြိဳင့္ပ်က္ေနျခင္း စေသာ ျပစ္မႈႏွင့္မဆိုင္သည့္ တိုင္ၾကားမႈမ်ား ရွိလာလွ်င္လည္း မွတ္တမ္းတင္ၿပီး ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိသည္ဟု ဆုိသည္။
မိမိ၏ နစ္နာခ်က္မ်ားကို တုိင္တန္းလုိသည့္ ျပည္သူမ်ားသည့္ ဖုန္း- ၀၆၇ ၄၁၂၂၂၂ ႏွင့္ ၀၆၇ ၄၁၂၄၄၄ တို႔ကို ဆက္သြယ္ႏုိင္ၿပီး ထုိဖုန္းတြင္ တာ၀န္ခံအရာ ရွိ ဒု-ရဲမွဴးဦးစီးေသာ အဖြဲ႔ႏွစ္ဖြဲ႔ကို တာ၀န္ေပးထားရာ အရာရွိမ်ား ကိုယ္တိုင္ တိုင္ၾကားခ်က္မ်ား၊စံုစမ္းေမးျမန္းမႈမ်ား၊ ရဲလုပ္ငန္းစဥ္ႏွင့္ ဥေပေဒေရးရာ အႀကံၪဏ္ ေတာင္းခံမႈမ်ားကို အေသးစိတ္ရွင္းျပ ကူညီလ်က္ရွိသည္ဟုလည္း ၾသဂုတ္ ၆ ရက္က ႏုိင္ငံပိုင္သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
အျခားတစ္ဖက္တြင္မူ ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႔၏ အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ျဖစ္ေသာ ၁၉၉ ကို ဆက္သြယ္လွ်င္ ဖုန္းမအားျခင္း၊ ကိုင္မည့္သူ မရွိျခင္း၊ မေခ်မငံ ျပန္လည္ေျပာဆိုမႈမ်ားရွိေနသည္ဟု ျပည္သူမ်ားအၾကား ေ၀ဖန္မႈ မ်ား ရွိေနၿပီး ထုိအေရးႏွင့္ပတ္သက္၍ အစိုးရ၏ ျပည္သူ႔၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း စြမ္းေဆာင္ရည္အကဲျဖတ္အဖြဲ႔ထံ ျပည္သူမ်ားက ေမးျမန္းထားသည္ကိုလည္း ၾသဂုတ္ ၆ ရက္တြင္ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီး ဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။
သို႔ေသာ္ ထုိကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျပည္သူ႔ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း စြမ္းေဆာင္ရည္ အကဲျဖတ္အဖြဲ႔ကမည္သုိ႔ ေဆာင္ရြက္ေနသည္ကိုမူ တိက်ေသခ်ာစြာ ေျဖရွင္းထားသည္ကိုမူ မေတြ႔ရေပ။

Mizzima News

No comments:

Post a Comment

My Blog List