Tuesday, December 24, 2013

အေမ့အိမ္ NLD ႏွင့္ ၈၈ ၾကားထဲမွ ဟ သြားရင္ ေပ်ာ္တဲ့လူေတြသည္ စစ္အာဏာရွင္၏ mindset မကုန္ေသးဟု ကိုဂ်င္မီမွေျပာ

 24-12-2013
လတ္တေလာျဖစ္ေပၚေနေသာ သတင္းမီဒီယာမ်ား၏ ေဖာ္ျပမႈအခ်ိဳ႕အေပၚ ကိုးကား၍ အသင္းအဖြဲ႕မ်ားအား အြန္လိုင္းေပၚတြင္ ေ၀ဖန္တိုက္ခိုက္ေနမႈအတြက္ အဆိုပါလုပ္ရပ္သည္ စစ္အာဏာရွင္၏ mindset မ်ားအျဖစ္ က်န္ရွိေနေသးေၾကာင္းႏွင့္ ေ၀ဖန္တိုက္ခိုက္ေရးထက္ အႀကံဉာဏ္မ်ား ပူေပါင္းကူညီေရးသာ လိုအပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရးႏွင့္ ပြင့္လင္းလူ႕အဖြဲ႕အစည္းမွ ကိုဂ်င္မီမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

The Voice ဂ်ာနယ္အယ္ဒီတာ ကိုေက်ာ္မင္းေဆြမွလည္း “ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဘာလုပ္သလဲဆိုရင္ သတင္းသမားေတြရဲ႕ သဘာ၀အရ Hight Light အျဖစ္ဆုံး Strong အျဖစ္ဆုံး ကုတ္ေတးရွင္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဆြဲထုတ္ၿပီး ေဖာ္ျပေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါ ဂ်ာနယ္လစ္ ႐ႈေထာင့္ကေျပာတာ။ ေနာက္တစ္ခ်က္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ရပ္တည္ခ်က္က တိုင္းျပည္အတြက္ေကာ အမ်ားအတြက္ေကာ အက်ိဳးရွိေစမယ့္ဟာမ်ိဳးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဆြဲထုတ္ေလ့ရွိတယ္။ ကာယကံရွင္ေျပာတဲ့ ကာယကံရွင္ေတြကို နစ္နာေစလိုျခင္းေကာ အထင္လြဲေစလိုျခင္းေကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က တစ္စုံတစ္ေယာက္ကို အခု အရပ္စကားနဲ႕ေျပာရင္ ခ်တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္အဲဒါလုံး၀မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္ေလွ်ာက္လုံး လုပ္ခဲ့တဲ့ ရပ္တည္ခ်က္က အဲဒီသေဘာရွိပါတယ္”ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

အဆိုပါ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားအေပၚ ကိုးကား၍ ေ၀ဖန္တိုက္ခိုက္မႈမ်ားအတြက္ “အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေ၀ဖန္ေရးထက္ အကူအညီေပးႏိုင္တဲ့ ပုံစံတစ္ခုကို ပိုၿပီးရွာေစခ်င္တယ္။ ဒီကေန႔ ေျပာၾကေၾကးဆိုရင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ဒီကေန႔အခ်ိန္အထိ ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္ပဲ။ ဒီကေန႔ သူရဲ႕အခန္းက႑မပါရင္ မျဖစ္ဆုံးအေျခအေန။ အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပိုၿပီးအသိဆုံးပဲ။ အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီကေန႔ သူ႕ရဲ႕ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ေတြကို ဘယ္လိုပံ့ပိုးကူညီရမလဲဆိုတဲ့ ကိစၥကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စဥ္းစားတယ္။ အခုကဘာလဲဆိုေတာ့ အျမင္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ေ၀ဖန္တဲ့လူေတြကို ၾကည့္လိုက္တဲ့အခါက်ေတာ့လည္း NLD နဲ႕ ၈၈ ၾကားထဲမွာ တစ္ခုခု ဟ သြားၿပီဆိုရင္ သူတို႔ေပ်ာ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေနတာက ဟိုဘက္က ၀င္ေျပာလိုက္။ ဒီဘက္က၀င္ေျပာလိုက္။ သတင္းေတြလုပ္ၾကေတာ့တာပဲ အမ်ိဳးမ်ိဳးေပါ့”ဟု ကိုဂ်င္မီမွ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ့ေခတ္

No comments:

Post a Comment

My Blog List