Wednesday, January 23, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အနာဂတ္ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း၌ ယာဥ္ေၾကာပိ္တ္ဆို႔မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းေစမည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား တိုးျမႇင့္ရန္ အဆိုျပဳထား

Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အနာဂတ္ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း၌ ယာဥ္ေၾကာပိ္တ္ဆို႔မႈမ်ား
ေလ်ာ့နည္းေစမည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား တိုးျမႇင့္ရန္ အဆိုျပဳထား
Tuesday, January 22, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ အနာဂတ္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း၌ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးက႑၌ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းေစမည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား တိုးျမႇင့္ရန္အတြက္ မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ အဆိုျပဳတင္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။

မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္းအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏွင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းေရးဆြဲလ်က္ရွိရာ စီမံကိန္းအတြက္ ၃၉ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ အိမ္ေထာင္စုမ်ားအားေလ့လာစစ္တမ္း
ေကာက္ယူမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ကာ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) ကို ဇန္န၀ါရီ လဆန္းပိုင္းတြင္ စီမံကိန္း ဦးေဆာင္ေကာ္မတီ တတိယအႀကိမ္ အစည္းအေ၀းတြင္ တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ လက္ရွိ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား အသံုးျပဳသူ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းသာ ရွိေနၿပီး ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈမ်ားအား ေျဖရွင္းႏုိင္ေသာ ပို႔ေဆာင္ေရးျဖစ္သည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္ျဖင့္ ျမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစရန္ အဆိုျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး
စနစ္တြင္ လက္ရွိ ရန္ကုန္ဧရိယာအတြင္း ရထားလမ္း အရွည္ ၁၂၂ ကီလိုမီတာအား ေခတ္မီေအာင္ ျပဳျပင္ျခင္းအျပင္ အျမန္ရထားလိုင္းမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္အတြက္ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ အဆိုျပဳထားသည္။

ယင္းအတြက္ ရထားလမ္းအရွည္မွာ စုစုေပါင္း ၃၅၀ ကီလိုမီတာခန္႔ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ယခုလက္ရွိ ၁၂၂ ကီလိုမီတာ ရွိေသာေၾကာင့္ ၂၃၂ ကီလိုမီတာခန္႔ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ ရထားမ်ား၏ သြားႏႈန္းကိုလည္း လက္ရွိ ၁၅ ကီလိုမီတာမွ ၃၀ ကီလိုမီတာအထိ တိုးျမႇင့္ေရးကိုလည္း ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ တင္ျပထားသည္။

ရထားပို႔ေဆာင္ေရး တိုးျမႇင့္ရန္အတြက္ အလွ်င္အျမန္ ျပဳလုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ သက္သာေစရန္ ရထားလမ္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာအၾကား က်ဥ္းေျမာင္းေနသည့္ ရထားလမ္းအား တိုးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား အခ်က္ျပဆက္သြယ္ေရး စနစ္အား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကာလတိုလုပ္ငန္း
အေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင္တင္ျခင္း လုပ္ငန္း ပထမပိုင္းအျဖစ္ ရန္ကုန္အေနာက္ဘက္ျခမ္း တစ္၀က္အား ရထားလမ္းမ်ားျဖင့္ ဆက္သြယ္ေပးရန္ အဆိုျပဳတင္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။

လာမည့္ ၂၀၄၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ရထားသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး
စနစ္တြင္ တစ္ႏွစ္ခရီးစဥ္ အႀကိမ္ေရအတြက္ေပါင္း ၆ သန္းခန္႔ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ျပဳလုပ္မည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ တင္ျပထားသည္။

ယင္းၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာအေပၚ အေျခခံကာ မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း ေရးဆြဲမည္ျဖစ္ၿပီး စီမံကိန္းအား ဂ်ပန္အစိုးရအား တင္ျပမည္ျဖစ္ကာ စီမံကိန္းေပၚမူတည္၍ ဂ်ပန္အစိုးရမွ ဘတ္ဂ်တ္ေပၚ
မူတည္၍ ကူညီေထာက္ပံ့ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကူညီေထာက္ပံ့ရာ
တြင္လည္း လံုး၀ကူညီေထာက္ပံ့ေငြႏွင့္ ေခ်းေငြမ်ားျဖင့္ ကူညီမည္ဟု သိရသည္။

Eleven Media Group ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏အနာဂတ္ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း၌ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး က႑၌ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းေစမည့္ ရထား ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား တိုးျမႇင့္ရန္အတြက္ မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္း ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ အဆိုျပဳ တင္ျပ ထားေၾကာင္း သိရသည္။ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာ စီမံကိန္းအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာ ယာေရး ေကာ္မတီႏွင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းေရးဆြဲလ်က္ရွိရာ စီမံကိန္းအတြက္ ၃၉ ၿမိဳ႕နယ္ရွိ အိမ္ေထာင္စုမ်ားအားေလ့လာစစ္တမ္း
ေကာက္ယူမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ကာ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) ကို ဇန္န၀ါရီ လဆန္းပိုင္းတြင္ စီမံကိန္း ဦးေဆာင္ေကာ္မတီ တတိယအႀကိမ္ အစည္းအေ၀းတြင္ တင္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ လက္ရွိ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္အား အသံုးျပဳသူ ၃၀ ရာခိုင္ႏႈန္းသာ ရွိေနၿပီး ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈမ်ားအားေျဖရွင္းႏုိင္ေသာပို႔ေဆာင္ေရးျဖစ္သည့္ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ျဖင့္ ျမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးမႈကို အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစရန္ အဆိုျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္တြင္ လက္ရွိ ရန္ကုန္ဧရိယာ အတြင္း ရထားလမ္း အရွည္ ၁၂၂ ကီလိုမီတာအား ေခတ္မီေအာင္ ျပဳျပင္ျခင္းအျပင္ အျမန္ရထားလိုင္းမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္အတြက္ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ အဆိုျပဳထားသည္။

ယင္းအတြက္ ရထားလမ္းအရွည္မွာ စုစုေပါင္း ၃၅၀ ကီလိုမီတာခန္႔ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ယခုလက္ရွိ ၁၂၂ ကီလိုမီတာ ရွိေသာေၾကာင့္ ၂၃၂ ကီလိုမီတာခန္႔ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ ရထားမ်ား၏ သြားႏႈန္းကိုလည္း လက္ရွိ ၁၅ ကီလိုမီတာမွ ၃၀ ကီလိုမီတာအထိ တိုးျမႇင့္ေရးကိုလည္း ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ တင္ျပထားသည္။

ရထားပို႔ေဆာင္ေရး တိုးျမႇင့္ရန္အတြက္ အလွ်င္အျမန္ ျပဳလုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ သက္သာေစရန္ ရထားလမ္းခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာအၾကား က်ဥ္းေျမာင္းေနသည့္ ရထားလမ္းအား တိုးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား အခ်က္ျပ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္အား အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကာလတိုလုပ္ငန္းအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္း အဆင့္ျမႇင္တင္ျခင္း လုပ္ငန္း ပထမပိုင္းအျဖစ္ ရန္ကုန္အေနာက္ဘက္ျခမ္း တစ္၀က္အား ရထားလမ္းမ်ားျဖင့္ ဆက္သြယ္ေပးရန္ အဆိုျပဳတင္ျပထားေၾကာင္း သိရသည္။

လာမည့္ ၂၀၄၀ ျပည့္ႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ရထားသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္တြင္ တစ္ႏွစ္ခရီးစဥ္ အႀကိမ္ေရအတြက္ေပါင္း ၆ သန္းခန္႔ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ ျပဳလုပ္မည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း ၾကားျဖတ္ အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ တင္ျပထားသည္။

ယင္းၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာအေပၚ အေျခခံကာ မဟာရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း ေရးဆြဲမည္ျဖစ္ၿပီး စီမံကိန္းအား ဂ်ပန္အစိုးရအား တင္ျပမည္ျဖစ္ကာ စီမံကိန္းေပၚမူတည္၍ ဂ်ပန္အစိုးရမွ ဘတ္ဂ်တ္ေပၚမူတည္၍ ကူညီေထာက္ပံ့ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ကူညီေထာက္ပံ့ရာတြင္လည္းလံုး၀ကူညီေထာက္ပံ့ေငြႏွင့္ ေခ်းေငြမ်ားျဖင့္ ကူညီမည္ဟု သိရသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment

My Blog List