Saturday, February 22, 2014

ဓာတ္ရွင္ရိုက္သူမ်ား ဇာတ္ကားႀကီးဟာ ထူးထူးျခားျခား ေမွ်ာ္လင့္ေနၾက သူေတြအတြက္ ထူးျခားမႈေတြ ယူေဆာင္လာလိမ့္မယ္လို႔ ဆိုတဲ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္



ပရိသတ္ေတြအတြက္ လွ်ိဳ႕၀ွက္မႈနဲ႕ အံ့ၾသဆန္းၾကယ္မႈေတြကို ယူေဆာင္လာမယ့္ ဓာတ္ရွင္ရိုက္သူ မ်ားဆိုတဲ့ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားၾကီးကို အေတြးအေခၚအယူအဆ ထူးျခားလွပါတယ္ဆိုတဲ့ ဒါရိုက္တာညိဳမင္းလြင္က ပံုေဖာ္ရိုက္ကူးေနၿပီး ဇာတ္ကားအေရအတြက္ အထြက္ၾကဲေပမဲ့ ရိုက္သမွ်ဇာက္ကားတိုင္းကလဲ ပရိသတ္ရင္ထဲ ထင္မွတ္က်န္ေနေစခဲ့တဲ့ ကားေတြကိုသာ ေရြးခ်ယ္ရိုက္ကူး
တတ္တဲ့ ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲအဆုိေတာ္စိုင္းစိုင္းခမ္းလႈိင္အျပင္ မၾကာေသးခင္ကမွ ပူပူေႏြးေႏြး အကယ္ဒမီ ရရွိထားတဲ့ ေဖြးေဖြးနဲ႕ ဒီဇာတ္ကားၾကီး အတြက္ ေပါင္းစပ္လုိက္တဲ့အခါ သူတိုိ႕ရဲ႕ ဖန္တီးမႈသေဘာ တရားေတြဟာ ပရိသတ္ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ဆြဲေဆာင္ႏုိင္မလဲ ဆိုတဲ့အေၾကာင္း စိုင္းစိုင္းကို ေမးၾကည့္ျဖစ္ တဲ့အခါ ‘အခုရိုက္ေနတဲ့ ကားေလးက ဓာတ္ရွင္ရိုက္သူမ်ားတဲ့။ ဒါရိုက္တာ ကိုညိဳမင္းလြင္၊ မင္းသမီး ကေဖြးေဖြးပါ။ 

ဒီဇာတ္ကားၾကီးကို ရိုက္ရတဲ့စိတ္ခံစားခ်က္က ကၽြန္ေတာ္ရုပ္ရွင္ရိုက္ရတာၾကိဳက္တယ္။ ရုပ္ရွင္ရိုက္ရတာ ေပ်ာ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ တစ္ကားနဲ႕တစ္ကားမတူတဲ့ ဇာတ္ညႊန္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ရင္ခုန္ပါတယ္။ 

ခုရိုက္ေနတဲ့ ဓာတ္ရွင္ရိုက္သူမ်ား ဇာတ္ကားကလဲ ကၽြန္ေတာ္ရိုက္ဖူးသမွ်ကားေတြနဲ႕က ဇာတ္လမ္းပံုစံေရာ၊ စတုိင္ေရာ၊ တင္ျပပံုေတြပါ ကြဲထြက္ေနမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီဇာတ္ကားေလးကိုရိုက္ရတာ အရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကို ညိဳနဲ႕ခင္လာတာလဲ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာခဲ့ပါၿပီ။ 

ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြကိုလဲ ငယ္ငယ္ကတည္းက လက္တြဲလုပ္ကိုင္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ဒီရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအတြက္ ဒါရိုက္တာအေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္အျပည့္အ၀ ယံုၾကည္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕တင္ျပပံုေရာ၊ သူ႕ပရိသတ္နဲ႕တင္ ဒီဇာတ္ကားကို ပရိသတ္အမ်ားၾကီး လက္ခံၾကမယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လဲ ဒီဇာတ္ကားထဲမွာ အခ်ိန္ျပည့္စိတ္ႏွစ္ထားၿပီး အတတ္ႏုိင္ဆံုးၾကိဳးစားေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုခု လုပ္တဲ့အခါမွာ ရိႈးပဲဆုိဆို၊ ရုပ္ရွင္ပဲရိုက္ရိုက္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ပရိသတ္ေနရာကေန ၀င္ၾကည့္တယ္။ ငါသာပရိသတ္ တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ဒီသီခ်င္းကိုၾကိဳက္မလား။ ၾကိဳက္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီသီခ်င္းကိုကၽြန္ေတာ္ေရးတယ္။ ကိုယ္ကိုတိုင္က အဲဒီသီခ်င္းကို ပရိသတ္ေနရာကေန ၀င္ခံစားတဲ့အခါ မၾကိဳက္ရင္၊ ဆက္မေရးေတာ့ဘူး။ အဲလိုပဲရိႈးဆိုတဲ့အခါမွာလဲ ဒီလိုတင္ဆက္မႈမ်ိဳးဆို ငါၾကိဳက္တယ္ဆိုရင္ အဲဒီတင္ဆက္မႈမ်ိဳးကို လုပ္တယ္။ ရုပ္ရွင္ကားေရြးခ်ယ္မႈမွာလဲ အဲဒီအတုိင္းပဲ။ ကိုယ္ကိုတိုင္ စိတ္မ၀င္စားတဲ့ကားမ်ိဳး၊ ကိုယ္ကိုတိုင္ ရင္မခုန္တဲ့ကားမ်ိဳးဆို ျငင္းပယ္ေလ့ရွိပါတယ္။’လို႔ သူက ေျပာျပပါတယ္။

ဒီကားထဲမွာ သရုပ္ေဆာင္ရမယ့္ ကာရိုက္တာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သူက ‘တျခားဇာတ္ေကာင္ေတြရဲ႕ ကာရိုက္တာက ဥပမာမေဖြးရဲ႕ကာရိုက္တာဆုိ ထူးျခားမႈရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီႏွစ္၂၀၁၄ ရဲ႕ လူငယ္တစ္ေယာက္လိုျဖစ္တဲ့အတြက္ မေဖြးနဲ႕စာရင္ သူ႕ေလာက္ေတာ ့ကာရိုက္တာမေျပာင္းလဲဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ရထားတဲ့ေနရာက ရည္မွနး္ခ်က္ရွိၿပီးေတာ့ အဲဒီရည္မွန္းခ်က္တစ္ခုတည္းေပၚမွာ ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႕ အခ်ိန္ျပည့္ၾကိဳးစားေနတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲလိုစရိုက္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္အျပင္မွာလဲ ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခ်ိဳ႕ရွိတယ္။ ၾကိဳးစားမႈ တစ္ခ်ိဳ႕ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီထဲက ေကာင္ေလးေလာက္ေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့။ အျပင္မွာက ဆုိးတာ၊ေပတာ၊ေတတာေတြ ရွိမွာေပါ့ဗ်ာ။ 

ဒီထဲက ေကာင္ေလးကေတာ့ သူျဖစ္ခ်င္တာနဲ႕သူလုပ္ခ်င္တာfocus ျပတ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ အဲေနာက္ကိုပဲ အားသြန္ခြန္စိုက္ ရုနး္ကန္ေနတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ဆုိေတာ့ ဒါခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတဲ့ၾကိဳက္ခ်င္စရာေကာင္းတဲ့ စရိုက္ေလးတစ္ခုေပါ့။ ကိုညိဳနဲ႕ကၽြန္ေတာ္နဲ႕က အႏုပညာကို အစြမ္းကုန္ၾကိဳးစားတယ္။ ရူးသြပ္တယ္ ဆိုေတာ့ သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး နီးစပ္ပါတယ္။ သူေရြးထားတဲ့ ပံုစံ၊ သူဖန္တီးထားတဲ့ ဇာတ္ေကာင္က ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အနီးစပ္ဆံုးတူမယ္လို႕ေတာ့ထင္ပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခားေတြ ေရြးခ်ယ္ရိုက္ကူးေလ့ရွိတဲ့ ဒါရိုက္တာရယ္၊ ကၽြန္ေတာ့ဆီက ထူးထူးျခားျခား ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္မႈေတြရယ္၊ ဒီဇာတ္ကားကလဲ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ထူးျခားတယ္လို႕ခံစားရတာေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္တို႕သာ ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ရိုက္ကူးႏုိင္ခဲ့ၾကမယ္ဆိုရင္ တကယ့္တကယ္တမ္း ရံုတင္တဲ့အခါမွာ ပရိသတ္အတြက္ၾကည့္ေပ်ာ္မဲ့၊ အဆင္ေျပမဲ့၊ ခံစားလို႕ေကာင္းမဲ့ ကားတစ္ကားျဖစ္မယ္လို႕ ဒုတိယေျမာက္ရိုက္ကြင္းေန႕မွာေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ေနေသးတယ္။ 

အာဒံဧ၀ဒႆတုနး္ကက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဒုတိယမင္းသားကုိး။ တကယ္က အရမ္းကိုေအာင္ျမင္ေနတဲ့ ကိုေျပတီဦးနဲ႕မသက္မြန္တို႕ပါေတာ့ေအာင္ျမင္တယ္။ အဲကားေအာင္ျမင္မႈက ကၽြန္ေတာ္ပါ၀င္တယ္သာ ဆိုေပမဲ့ တစ္စိတ္္တစ္ေဒသပါ။ ဒီကားကေတာ့ တျခားမင္းသားမပါတဲ့အတြက္ ဘယ္လိုျဖစ္လာမလဲေတာ့ မေျပာတတ္ေသးပါဘူးဗ်ာ’တ့ဲ။

Trend Myanmar

No comments:

Post a Comment

My Blog List