ကြၽန္ေတာ္တို႔ေနစဥ္ သြားလာေနၾကရတဲ့ ျမ၀တီ-ေကာကရိတ္လမ္း (ေဒါနေတာင္လမ္း)ႀကီးရဲ႕ ႀကီးမာတဲ့ သမိုင္းအစဥ္အလာေတြကေတာ့ ေျပာမကုန္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္
လမ္းျပင္မယ္ဆိုၿပီး လမ္းေၾကးေကာက္တဲ့ ကုမၸဏီကေကာင္းေလးေတြကေတာ့ အေလွ်ာ့မေပး
လမ္းေၾကး ေကာက္ၿပီး အေႂကြျပန္မအမ္းတာက အက်င့္ပါေနပါၿပီ။
လမ္းကေတာ့ ျမ၀တီကထြက္လာတယ္ဆိုရင္ဘဲ ကုန္သြယ္ေရးဇုံက အေကာက္ခြန္ေတြရဲ႕
လက္ကလြတ္ ဖို႔ဆိုတာဟာ ဘ၀တိုက္ပြဲတစ္ခု လိုပါဘဲ။ ႏိုင္ငံေတာ္က
အခြန္ေတာ္ဘယ္ေလာက္ရသည္ေတာ့ မသိ။ သူေကာက္ေနသည့္အခြန္ကေတာ့ တစ္ရက္အတြက္ သိန္းရာခ်ီေနတာကေတာ့အမွန္ပါဘဲ။ ဒီလိုနဲ႔ လကမၻာ လမ္းကိုေမာင္းလာရင္
တံတာက်ိဳးကိုေရာက္ပါတယ္။ ဒီမွာလည္း အဖြဲ႕ကစံုသားဘဲ။ ေပးရကမ္းရ
လက္ မလည္ပါဘူး။ အရင္က ေပ်ာက္သြားတဲ့မူေလးေပါ့။ မွတ္ပံုတင္ရိွရင္ ၅၀၀၊
မရိွရင္ ၁၀၀၀ ဆိုတာ
ေလး ျပန္စေနၿပီဗ်ာ။ ၿပီးေတာ့ ဘန္ ေကာက္ျပန္ဆိုၿပီး
ေတြ႔တဲ့သူကိုဆြဲခ် အထုတ္ေတြကို လံုျခံဳေရး အေၾကာင္းျပၿပီးရွာတယ္။
ေတြ႕တာအကုန္ အခြန္မလြတ္ဘူး၊ ဘာန႔ဲညိတယ္ ဆိုၿပီး ေငြဘယ္ေလာက္ ဆိုတာလည္း
ျပန္စေနၿပီဗ်ာ။
ဒီလိုနဲ႔ ေတာင္လမ္းကိုေရာက္ရင္ေတာ့
လမ္းကအလြန္ဆိုးဆိုတဲ့အဆင့္ထက္ေက်ာ္ေနေတာ့ ကားသမား
ေတြကလည္း သူထက္ငါ အရင္လိုၾကေတာ့ ေတာလမ္းခရီၾကမ္းၿပိဳင္ပြဲႀကီး စတာပါဘဲ။ ဒါေပမယ့္ AK
လမ္းေတြရဲ႕ေကာင္းမႈေၾကာင့္ ေရွ႕က ကားတစ္စီးပ်က္လိုက္ရင္
ေနာက္ကကားတန္းႀကီးဟာ တေမွ်ာ္ တေခၚပါဘဲ။ ဒီေနရာမွာ ေစ်းလိုက္ေရာင္းတဲ့
ေစ်းသည္ေတြအတြက္ကေတာ့ အဆင္ေျပေစတာေပါ့။
အဆင္းေန႔ဘဲျဖစ္ျဖစ္ အတက္ေန႔ျဖစ္ျဖစ္ ကားတမ္းပိတ္တာကေတာ့
ေန႔စဥ္ၾကံဳရတဲ့ကိစၥပါ။ ဒီေနရာ မွာ ျပည္နယ္က လူႀကီးလာလို႔၊ ၀န္ႀကီးလာလို႔၊
ဘယ္အဖြဲ႕ကဘယ္သူလာလို႔ဆိုတဲ့ အေရးႀကီး ေရွ႕ေျပးကား မ်ားကလည္း အဆင္းအတက္မရိွသြားလာေနၾကတာမို႔ လမ္းပိတ္ရတဲ့အေၾကာင္းရင္းထဲက တစ္ခုျဖစ္ ၿပီး
ေၾကာက္ရတယ္ဆိုတာကေတာ့ အားလံုးသိၿပီး ျဖစ္မွာပါ။
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီလမ္းေလးရိွေနေသးလို႔ ထိုင္းပစၥည္း
ျပည္မကသံုးေနရတာေပါ့ေလ။ အသက္နဲ႔ရင္ၿပီး ကားေမာင္းလာလိုက္တာ ေကာ့
ကရိတ္အ၀င္ဂိတ္မွာေတာ့ လံုျခံဳေရးအရထပ္ၿပီး စစ္ေဆးလိုက္ပါတယ္။
ခရီးသည္ေတြလည္း မွတ္ပံုတင္မပါလို႔ ၁၀၀၀ နဲ႔ ပါတဲ့သူက်ေတာ့ ေတာ့
ဘန္ေကာက္ျပန္လို႔ စြဲခ်က္ တင္လိုက္ရင္ ၃၀၀၀ ေလာက္ထြက္သြားမွဘဲ
ေကာကရိတ္ၿမိဳ႕ထဲကို ၀င္လို႔ရပါေတာ့တယ္ဗ်ာ။
No comments:
Post a Comment