Sunday, March 18, 2012

လားရႈိးခရီးစဥ္မိန္႔ခြန္းေကာက္ႏႈတ္ခ်က္



ကၽြန္မတို႔ရဲ႕နံပတ္တစ္အေရးၾကီးတာကကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားေတြပဲ။
““ကၽြန္မၾကားတဲ့အတိုင္းပဲေျပာမွာပဲ။ကၽြန္မဘယ္လိုၾကားလဲဆိုေတာ့တခ်ဳိ႕ေတြကတရုတ္လုပ္ငန္းရွင္ေတြ၊ကုန္သည္ေတြကိုျခိမ္းေျခာက္တယ္တဲ့။ကၽြန္မကေတာ့အင္မတန္မွအေနာက္တိုင္းနဲ႔နီးစပ္တာမို႔လို႔ အန္အယ္လ္ဒီသာႏိုင္ရင္သူတို႔ရဲ႕အက်ဳိးစီးပြားကိုထိခိုက္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့ျခိမ္းေျခာက္တယ္လို႔ေျပာတယ္။ကၽြန္မေျပာမယ္ေနာ္။ကၽြန္မတို႔ဟာပထ၀ီအေနအထားအရတရုတ္ႏိုင္ငံနဲ႔ကမၻာၾကီးတည္ကတည္းအိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံျဖစ္ခဲ့တာပါ။ဒီမိုကေရစီအစိုးရရွိတုန္းကလည္းႏိုင္ငံအခ်င္းခ်င္းမွာအဆင္ေျပခဲ့ပါတယ္။ျပႆနာေတြအင္မတန္နည္းပါတယ္။ကၽြန္မတို႔လိုခ်င္တဲ့ဆက္ဆံမႈမ်ဳိးကႏွစ္ဖက္စလံုးနားလည္မႈရွိတာမ်ဳိးကိုပဲတည္ေဆာက္သြားမွာ။ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံမွာလာၿပီးေတာ့စီးပြားရွာတဲ့လူေတြလည္းမနာေစရမွာ။ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္အတြက္အျမတ္ရရွိမွစီးပြားေရးလုပ္ငန္းကအက်ဳိးရွိတယ္ဆိုတာအားလံုးကိုနားလည္ေစခ်င္တယ္။ကၽြန္မတို႔ကမွ်တတဲ့စိတ္နဲ႔လုပ္သြားမွာပါ။ဘယ္ႏိုင္ငံကိုမလိုလားဘူး။ဒီႏိုင္ငံမွလိုလားတယ္။ဟိုႏိုင္ငံမွအခြင့္အေရးေပးမယ္။ဒီလိုစိတ္မ်ဳိးမရွိပါဘူး။ကၽြန္မတို႔ရဲ႕နံပတ္တစ္အေရးၾကီးတာကကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားေတြပဲ။ကၽြန္မတို႔ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားေတြအတြက္အက်ဳိးရွိမယ့္စနစ္မ်ဳိးကိုဦးတည္မွာျဖစ္တယ္။ဒါေပမယ့္တျခားသူေတြကိုလည္းအက်ဳိးနိမ့္ေစမယ့္အက်ဳိးပ်က္ေစမယ့္အလုပ္ေတြကိုဦးစားေပးၿပီးလုပ္မွာမဟုတ္ပါဘူး””

No comments:

Post a Comment

My Blog List