Wednesday, January 02, 2013

ဗုိလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခြင့္ ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန လုပ္ပိုင္ခြင့္ခ်ေပးျခင္း ပြင့္လင္းမႈမရွိ၍ ေကာ္မရွင္ျပန္႐ုပ္သိမ္း

Photo: ဗုိလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ခြင့္ ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန လုပ္ပိုင္ခြင့္ခ်ေပးျခင္း ပြင့္လင္းမႈမရွိ၍ ေကာ္မရွင္ျပန္႐ုပ္သိမ္း
Wednesday, 02 January 2013

ဗိုလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ ေကာင္းျမန္မာေအာင္
ကုမၸဏီမွ လုပ္ပိုင္ခြင့္ရရွိခဲ့မႈသည္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိဟုဆိုကာ
ျမန္မာ ႏုိင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္မွ ရပ္ဆုိင္းလုိက္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕မွ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးအဆင့္ရွိ ၅ ဦး၊ ဒုတိယဝန္ႀကီးအဆင့္ရွိ ၁ ဦး ႏွင့္အရပ္ဘက္မွ ပညာရွင္ ၅ ဦးတို႔ ပါဝင္ေသာရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မ ရွင္မွ အစည္းအေဝးျပဳလုပ္ကာ ထို သို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေကာ္ မရွင္ဥကၠ႒ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းက ေျပာသည္။ 

”လုပ္ထံုးလုပ္နည္းနဲ႔ မညီလို႔ ေပါ့ဗ်ာ။ ဒီလုပ္ပိုင္ခြင့္က ပို႔ေဆာင္ေရး
ဝန္ႀကီးဌာနက လုပ္တာျဖစ္ေပ မယ့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေကာ္မရွင္က တင္ျပလာမႈအေပၚ စိစစ္ပိုင္ခြင့္ရွိ တယ္ေလ။ဒါေၾကာင့္ စိစစ္လုိက္တဲ့ အခါမွာပြင့္လင္းျမင္သာမႈ မရွိတာ ကိုေတြ႕တဲ့အတြက္ရပ္ဆုိင္းပစ္လုိက္ တာပါ”ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

ႏုိင္ငံျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈျဖစ္ေစ၊ ႏုိင္ငံသားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ျဖစ္ေစ ၊
ျပည္တြင္းတြင္ ခြင့္ျပဳမႈတြင္ သက္ဆုိင္ရာဝန္ႀကီးဌာနကသာ ဦးစြာ
ေရြးခ်ယ္ရၿပီး ၿပီးစီးမွသာလွ်င္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္မွ ခြင့္ျပဳခ်ထားေပးမႈအေပၚမွန္၊ မမွန္ တန္ဖိုးႏွင့္ကိုက္ညီမႈ ရွိ၊ မရွိႏွင့္ လူထုထိခိုက္မႈရွိမရွိကို စိစစ္ ရေၾကာင္း သိရသည္။

အစိုးရသစ္တက္ၿပီး ေကာ္မရွင္အား မိမိတာဝန္ယူစဥ္ တစ္ဦးတည္းက 
ဆုံးျဖတ္ျခင္းမ်ဳိး မရွိဘဲ အဖြဲ႕၏ မဲအေရအတြက္ျဖင့္သာ ဆံုးျဖတ္ေၾကာင္း၊ ယခုကိစၥရပ္မွာ ေကာ္မရွင္မွ ဝန္ႀကီးဌာန၏လုပ္ကိုင္ ခြင့္ ျပဳလုိက္မႈအေပၚ ရပ္ဆုိင္းခုိင္း လုိက္မႈမွာပထမဦးဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာသည္။

ဗုိလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း လုပ္ ပိုင္ခြင့္ ရပ္ဆုိင္းျခင္းႏွင့္အတူ တင္ ဒါစနစ္ျဖင့္ မည္သူ႔ကိုမွ် လုပ္ပိုင္ ခြင့္ေပးမည္မဟုတ္ဘဲ အနာဂတ္ တြင္ေဖာက္လုပ္မည့္ ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေနရာအျဖစ္ သတ္မွတ္ လုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ကရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္ 
တင္ေရးႏွင့္ ပုဂၢလိကသို႔ တင္ဒါ စနစ္ျဖင့္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ခ်ထားေပးမႈ မ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ ရွိေစရန္ မီဒီယာမ်ားအား ေတြ႕ဆံုရွင္းလင္းမႈ ကို ၂ဝ၁၂ ႏုိဝင္ဘာလ က ျပဳလုပ္ခဲ့ ေသးသည္။

မင္းသုေအာင္
Popular Myanmar News Journal
ဗိုလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ ေကာင္းျမန္မာေအာင္ ကုမၸဏီမွ လုပ္ပိုင္ခြင့္ရရွိခဲ့မႈသည္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈမရွိဟုဆိုကာျမန္မာ ႏုိင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္မွ ရပ္ဆုိင္းလုိက္ေၾကာင္း သိရွိရ သည္။ ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕မွ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးအဆင့္ရွိ ၅ ဦး၊ ဒုတိယဝန္ႀကီးအဆင့္ရွိ ၁ ဦး ႏွင့္ အရပ္ဘက္မွ ပညာရွင္ ၅ ဦးတို႔ ပါဝင္ေသာရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မ ရွင္မွ အစည္းအေဝးျပဳလုပ္ကာ ထို သို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ေကာ္ မရွင္ဥကၠ႒ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးစိုးသိန္းက ေျပာသည္။
”လုပ္ထံုးလုပ္နည္းနဲ႔ မညီလို႔ ေပါ့ဗ်ာ။ ဒီလုပ္ပိုင္ခြင့္က ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက လုပ္တာျဖစ္ေပ မယ့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေကာ္မရွင္က တင္ျပလာမႈအေပၚ စိစစ္ပိုင္ခြင့္ရွိ တယ္ေလ။ဒါေၾကာင့္ စိစစ္လုိက္တဲ့ အခါမွာ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ မရွိတာ ကိုေတြ႕တဲ့အတြက္ရပ္ဆုိင္းပစ္လုိက္ တာပါ”ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။

ႏုိင္ငံျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈျဖစ္ေစ၊ ႏုိင္ငံသားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ျဖစ္ေစ ၊ျပည္တြင္းတြင္ ခြင့္ျပဳမႈတြင္ သက္ဆုိင္ရာ ဝန္ႀကီးဌာနကသာ ဦးစြာေရြးခ်ယ္ရၿပီး ၿပီးစီးမွသာလွ်င္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္မွ ခြင့္ျပဳခ်ထားေပးမႈအေပၚမွန္၊ မမွန္ တန္ဖိုးႏွင့္ကိုက္ညီမႈ ရွိ၊ မရွိႏွင့္ လူထုထိခိုက္မႈရွိမရွိကို စိစစ္ ရေၾကာင္း သိရသည္။

အစိုးရသစ္တက္ၿပီး ေကာ္မရွင္အား မိမိတာဝန္ယူစဥ္ တစ္ဦးတည္းက ဆုံးျဖတ္ျခင္းမ်ဳိး မရွိဘဲ အဖြဲ႕၏ မဲအေရအတြက္ျဖင့္သာ ဆံုးျဖတ္ေၾကာင္း၊ ယခုကိစၥရပ္မွာ ေကာ္မရွင္မွ ဝန္ႀကီးဌာန၏လုပ္ကိုင္ ခြင့္ ျပဳလုိက္မႈအေပၚ ရပ္ဆုိင္းခုိင္း လုိက္မႈမွာပထမဦးဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာသည္။ ဗုိလ္တေထာင္ဆိပ္ကမ္း လုပ္ ပိုင္ခြင့္ ရပ္ဆုိင္းျခင္းႏွင့္အတူ တင္ ဒါစနစ္ျဖင့္ မည္သူ႔ကိုမွ် လုပ္ပိုင္ ခြင့္ေပးမည္မဟုတ္ဘဲ အနာဂတ္ တြင္ေဖာက္လုပ္မည့္ ရန္ကုန္-ဒလ တံတားေနရာအျဖစ္ သတ္မွတ္ လုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ကရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းမ်ား အဆင့္ျမႇင့္ တင္ေရးႏွင့္ ပုဂၢလိကသို႔ တင္ဒါ စနစ္ျဖင့္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ခ်ထားေပးမႈ မ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ ရွိေစရန္ မီဒီယာမ်ားအား ေတြ႕ဆံုရွင္းလင္းမႈ ကို ၂ဝ၁၂ ႏုိဝင္ဘာလ က ျပဳလုပ္ခဲ့ ေသးသည္။

မင္းသုေအာင္
Popular Myanmar News Journal

No comments:

Post a Comment

My Blog List