ဂ်ာမနီ Volkswagen ထုတ္ကားျဖစ္ေပမယ့္ တရုတ္ျပည္က VW ဒီဇိုင္နာမ်ား ဖန္တီးျပီး People's Car Project မွ အနာဂတ္ကား သစ္ ျဖစ္ပါတယ္။ Google က ေမာင္းသူမလိုတဲ့ ကား စမ္းသပ္ျပသလို မ်ိဳးပဲ
ျပိဳင္ဆိုင္မွု အေနနဲ႔ ဘီးမလို ေျမမထိ ကား ( Hover Car ) ကို ယခုလို
ဗီဒီယိုနဲ႔ မိတ္ဆက္ျပသ ပါတယ္။ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုထဲမွာ တရုတ္
ဇနီးေမာင္ႏွံ က ေမာင္းျပျပီး ျမိဳ ႔တြင္း လူစည္ကားလမ္းေတြမွာ
အစြမ္းျပသြားပါတယ္။ တကယ့္ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုထဲကလိုပဲ အျပင္မွာ တကယ္
ျဖစ္လာေတာ့မယ္လို႔ VW က ဆုိထား ပါတယ္။
ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သား မ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီး အခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပ ပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကို ေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံ စနစ္မ်ား ပါဝင္ျပီး လူေမာင္း စရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳး အေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာ ယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံ စနစ္ ပါတယ္။ ကီလိုမီတာ သတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ ကားရဲ ႔ ဦးတည္ခ်က္ကို တြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလို အေလ်ာက္ ေရွာင္သြားပါ တယ္။
ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကို အေျခခံမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွ ထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔ အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားက သံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။၃၊၄ ႏွစ္အတြင္း ျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပ တဲ့ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုကို ေအာက္ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါတယ္။
http://youtu.be/JWh2qT9yiTo
International news for myanmar
ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သား မ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီး အခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပ ပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကို ေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံ စနစ္မ်ား ပါဝင္ျပီး လူေမာင္း စရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳး အေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာ ယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံ စနစ္ ပါတယ္။ ကီလိုမီတာ သတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ ကားရဲ ႔ ဦးတည္ခ်က္ကို တြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလို အေလ်ာက္ ေရွာင္သြားပါ တယ္။
ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကို အေျခခံမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွ ထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔ အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားက သံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။၃၊၄ ႏွစ္အတြင္း ျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပ တဲ့ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယိုကို ေအာက္ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါတယ္။
http://youtu.be/JWh2qT9yiTo
International news for myanmar
No comments:
Post a Comment