Tuesday, July 16, 2013
ရာသီဥတု ပူလြန္းသည့္ အၿပင္ လုပ္ကိုင္ရအဆင္ေၿပရန္အတြက္ရန္ကုန္ၿမိဳ့ႏွင့္ ၿမဳိ ့ေတာ္ေတာ္မ်ား
အမ်ိဳးသမီးအမ်ားဆုမွ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွစ၍ ခႏၱာကိုအေပၚပိုင္းတြင္ ရင္သား
ေဖၚ၀တ္ဆင္မႈမ်ား အ၀တ္မ်ားလာခဲ့ၿပီးေအာက္ပိုင္းတြင္ ေပါင္လည္မရွိတရွိေဘာင္း
ဘီတို သို ့မဟုတ္စကတ္မ်ား၀တ္ဆင္မႈပိုမိုမ်ားၿပားလာခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
လုပ္ငန္းခြင္တြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုမွာလုပ္ငန္းမွ
တူညီ၀တ္စံုမ်ား၀တ္ေလ့ရွိၾကေသာ္လည္း အခ်ိဳ ့လြတ္လပ္စြာ၀တ္ခြင့္ ရသည့္
ကုမၸဏီမ်ားတြင္ မူ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားကထိုသို ့ေသာ၀တ္စာဆင္
ယာဥ္မႈမ်ားကို ေန ့တဓူ၀ ၀တ္ဆင္မႈမ်ားရွိလာသည္ဟုသိရသည္။
၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဆန္းပိုင္းမွစ၍ၿမန္မာအမ်ိဳးသမီး ငယ္မ်ား၏ ဖက္ရွင္မွာ၎တို့အမ်ိဳးသမီးအမ်ားဆုမွ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွစ၍ ခႏၱာကိုအေပၚပိုင္းတြင္ ရင္သား
ေဖၚ၀တ္ဆင္မႈမ်ား အ၀တ္မ်ားလာခဲ့ၿပီးေအာက္ပိုင္းတြင္ ေပါင္လည္မရွိတရွိေဘာင္း
ဘီတို သို ့မဟုတ္စကတ္မ်ား၀တ္ဆင္မႈပိုမိုမ်ားၿပားလာခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
လုပ္ငန္းခြင္တြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုမွာလုပ္ငန္းမွ
တူညီ၀တ္စံုမ်ား၀တ္ေလ့ရွိၾကေသာ္လည္း အခ်ိဳ ့လြတ္လပ္စြာ၀တ္ခြင့္ ရသည့္
ကုမၸဏီမ်ားတြင္ မူ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားကထိုသို ့ေသာ၀တ္စာဆင္
ယာဥ္မႈမ်ားကို ေန ့တဓူ၀ ၀တ္ဆင္မႈမ်ားရွိလာသည္ဟုသိရသည္။
ၾကားတြင္ ေရပန္းစားေနေသာ ဆက္စီ (Sexy) ေခၚ စြဲမက္ဖြယ္ရာခႏၱာ ကိုယ္
အလွကိုေဖၚ၍၀တ္စားဆင္ယာဥ္မႈမ်ားရွိလာခဲ့သည္။
တက္တူး ေဆးမင္ေႀကာင္ ပုံမ်ားကို ၿမန္မာမိန္းကေလးမ်ားလည္း ခႏၶာကုိယ္တြင္ ထုိးလာႀကပါသည္ ။ ထုိးသူတုိ ့လည္း လူတုိင္းၿမင္ေစခ်င္ ႀကည့္ေစခ်င္လုိ ့ ေဖာ္ေဆာင္ၿပထားသကဲ့သုိ ့ ၿပဳလုပ္လာႀကပါတယ္ ။
လြန္ခဲ့ သည့္ႏွစ္ႏွစ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ ့လမ္းမမ်ားေပၚတြင္ အလြန္းဆံုးဒူးေလာက္ရွိသည့္ စကတ္မ်ားကိုသာ၀တ္စာဆင္ယဥ္သည့္ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားကို ေတြ ့ရေသာ္လည္း ၂၀၀၈ခုႏွစ္မွစ၍ ေပါင္လည္ေလာက္ေရာက္ေသာေဘာင္းဘီတို စကတ္တုိမ်ား၀တ္ဆင္ထားေသာအမ်ိဳး သမီးငယ္မ်ားကိုေတြ ့လာရသည္။
ထို သို ့ၿမင္သာေသာဖက္ရွင္အေၿပာင္းအလဲ ႏွင့္ပတ္သက္၍ နာမည္ေက်ာ္ဟာသစာေရးဆရာတစ္ဦးက “အရင္က ဒီလိုဖက္ရွင္ေတြကို ညကလပ္ေတြမွာပဲေတြ ့ရတာေလ အခုေတာ့ စမ္းေခ်ာင္း တုိ ့ေက်ာက္ေၿမာင္းတို ့့ဘက္မွာမၿမင္ခ်င္မွအဆံုးပ ဲ ”ဟု သူက ေၿပာသည္။
၂၀၀၆ ခုနွစ္ေလာက္က အမ်ိဳးသမီးအ၀တ္အထည္မ်ားေရာင္းခ်ေသာဖက္ရွင္ဆိုင္မ်ားတြင္
ေဘာင္းဘီရွည္ ႏွင့္ ဒူးဖံုးစကတ္အမ်ားစုသာေရာင္းခ်ရေသာ္လည္း ၂၀၀၈ ခုႏွစ္မွစ၍ မိန္းကေလးအမ်ားစုမွာ ရွစ္လက္မခန္ ့ေလာက္သာရွိသည့္ေဘာင္းဘီတို မ်ားႏွင့္ ရင္သားေပၚ
ဖက္ရွင္အမ်ားစုကို ပိုမို ၀ယ္ယူလာခဲ့သည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ ့ေယာက္လမ္းတြင္ ဖြင့္လွစ္ထားသည့္
အမ်ိဳး သမီး၀တ္ဖက္ရွင္ဆိုင္တစ္ခုမွ ေၿပာသည္။
ထို သို ့ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ား၏၀တ္စားဆင္ယင္မႈပံုစံေၿပာင္းၿခင္းသည္ နိုင္ငံတကာဖက္ရွင္စတိုင္မ်ားကို လိုက္လံအတုယူၿခင္းလည္းၿဖစ္သလို နိင္ငံၿခာတိုင္းၿပည္မ်ားတြင္ သြားေရာက္အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနေသာမိန္ကေလးမ်ားရန္ကုန္သို ့ၿပန္အလာတြင္ ၎တို ့၀တ္ဆင္ေသာဖက္ရွင္စတိုင္မ်ားကို လိုက္လံအတုခိုးရာမွ လည္းထိုသို ့
ဖက္ရွင္ေရစီးေၾကာင္းကေၿပာင္းလဲသြားၿခင္းၿဖစ္သည္ဟုသံုးသပ္ၾကသည္။
ခႏာၱကိုယ္အလွကိုေဖာ္က်ဴးေသာ ဖက္ရွင္စတိုင္မ်ားကို၀တ္လာျခင္းေႀကာင့္အႏၱရာယ္ကိုဖိတ္
ေခၚေနသလိုျဖစ္မေနဘူးလားဟု ထိုဖက္ရွင္စတိုင္ကိုႏွစ္ႀကိုက္ေသာအမ်ိဴးသမီးငယ္ေလးတဦး
အားေမးႀကည့္ရာ “မျဖစ္ပါဘူး။လံုလံုျခံဳျခံဳ၀တ္လဲ တဏွာထတဲ့လူကထတာပါဘဲ။ကားေပၚေတြ
မွာႀကည့္ပါလား။မျမင္ရေလ သူတို့ကပိုႀကည့္ခ်င္ေလဘဲ။ခပ္ရိုင္းရိုင္းေျပာရရင္ ထမီကမွအလြယ္
တကူဆြဲခ်ြတ္ရင္က်ြတ္ေသးတယ္။ေဘာင္းဘီတိုေတြကေပါင္လံုးကလြဲလို့ဘာမွပိုမျမင္ပါဘူး။အ
လြယ္တကူလဲခ်ြတ္လို့မရဘူးေလ။အရွက္လံုရင္ျပီးတာဘဲ။တခ်ိဳ့မိန္းကေလးေတြႀကံဳဖူးတယ္။
ကားေပၚအတက္မွာ ထမီစတက္နင္းမိလို့ ကြင္းလံုးက်ြတ္က်တာ၊အဲဒါကမွပိုဆိုးတယ္”ဟု သူမကေျပာသည္။
နာမည္ေက်ာ္လူငယ္စာေရးဆရာမတဦးကလည္း အမ်ိဳးသမီးငယ္တို့၏ဖက္ရွင္ေရစီးေႀကာင္း
ေျပာင္းလဲမႈႏွင့္ပက္သက္၍သူ့အျမင္ကို“က်မတို့ေခာတ္တုန္းကလည္း ထမီအရွည္ေခတ္ကေန
အတိုေခတ္၊ထမီေခတ္ကေနစကတ္ေခတ္၊စကတ္ကေနေဘာင္းဘီေခတ္၊စကတ္ထမီ
ေခတ္အေျပာင္းမွာလဲ ဒီလိုဘဲတခ်ိဳ့ကေျပာႀကတယ္။ရိုင္းတယ္ေပါ့အ၀တ္အစား၀တ္တာ၊ျမွဴ
ဆြယ္ေနတာနဲ့တူတယ္။လွ်ပ္ေပၚေလာ္လီတယ္လို့အစံုကိုေျပာႀကတာ။ဒါေပမယ့္ေနာက္ပိုင္း
က်ေတာ့ဒါေတြကလဲအခုဆိုသမိုင္းထဲမွာက်န္ခဲ့တာပဲ”ဟုေျပာသည္။
ရန္ကုန္ျမိဳ့ရွိဒဂုန္စင္တာ၊ဘေလဇြန္ စသည့္ အမ်ိဳးသမီးငယ္မ်ားလာေရာက္ႀကေသာေရွာ့ပင္း
စင္တာမ်ားတြင္ရင္သားေပၚႏွင့္ေပါင္တိုဖက္ရွင္မ်ားကို မျမင္ခ်င္မွအဆံုးေတြ ့ရေလ့ရွိသည္။
မိန္းကေလးငယ္မ်ား၏ထိုသို့၀တ္စားဆင္ယင္မႈမ်ားမွာ ထိုင္းႏိုင္ငံမွတင္သြင္းေသာအမ်ိဳးသမီး
အ၀တ္အစားမ်ားကိုလူႀကိုက္မ်ားလာျခင္းေႀကာင့္လည္းျဖစ္သည္။ၿမိဳ့ေနလူတန္းစား
မ်ားမွာထိုသို့၀တ္စားဆင္ယင္မႈကိုအထူးအဆန္းအေနျဖင့္မရႈျမင္ႀကေသာ္လည္းနယ္မွေရာက္
လာသူအခ်ိဳ့ကမူ အထူးအဆန္းသဖြယ္ျဖစ္ေနႀကသည္။
ယေန့ဖက္ရွင္ေရစီးေႀကာင္းႏွင့္ပက္သက္၍ရန္ကုန္အေျခစိုက္အလွအပေရးရာမဂၢဇင္းတခုမွ
အမ်ိဳးသမီးအယ္ဒီတာတဦးက“ ႏိုင္ငံေရးေရစီးေႀကာင္းသာမေျပာင္းတာေလ။ဖက္ရွင္ေရစီး
ေႀကာင္းကေတာ့ေျပာင္းသြားျပီ”ဟုသံုးသပ္ေျပာဆိုခဲ့သည္။
Mg Mandalay
No comments:
Post a Comment