Monday, March 11, 2013

ရန္ကုန္မႏၱေလးကားလမ္းမွာ ကင္မရာတပ္ေတာ့မယ္

ရန္ကုန္ မႏၱေလး အျမန္လမ္းမမွာ သတ္မွန္ႏႈန္းထက္ ပုိေမာင္း တာေတြ ကုိ အရိွန္ထိန္းတုိင္းကိရိယာသုံးျပီး စစ္ေဆးမယ္ တ့ဲ။ ဒီကေန႔ သတင္း စာမ်ားမွာ ေရးထားတာပါ။
သတ္မွန္အျမန္ႏႈန္းထက္ ပုိေမာင္းတ့ဲ ကားေတြကုိ ကင္မရာက အလုိ အေလ်ာက္ ဓာတ္ပုံရုိက္တာမ်ဳိး ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။
ဓာတ္ပုံမွာ ပါမယ့္ ကားနံပါတ္ကုိ စစ္ေဆးျပီး မုိင္ပုိေမာင္းလုိ႔ဒဏ္ရုိက္တယ္ဆုိတ့ဲ အေၾကာင္းၾကားစာကုိ စာတုိက္ကေနတဆင့္ အိမ္ကုိ ပုိ႔ဖြယ္
ရိွပါတယ္။(ဒါဆုိရင္ - ကုိယ့္ကားကုိ တေယာက္ေယာက္က ငွားသြားျပီး မုိင္ပုိေမာင္းတ့ဲအခါ ကင္မရာက ဖမ္းမိရင္ ဒဏ္ရုိက္တ့ဲစာရြက္ အိမ္ကုိ ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္)ကင္မရာ နဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ထားေတာ့ တိက်တယ္လုိ႔ ဆုိနုိင္ပါတယ္။ အျငင္းပြားရတာမ်ဳိး မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။mobile traffic radar system လုိ႔ ဆုိထားေတာ့ ကင္မရာကုိ လမ္းေဘးမွာ ခ်ိတ္မထား ဘဲ ေနရာေရႊ႕ျပီး ေစာင့္ၾကည့္မွတ္တမ္းတင္တာမ်ဳိး ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။ကင္မရာရိွ တ့ဲေနရာပဲ ကားအရိွန္ေ လွ်ာ့ေမာင္းတာမ်ဳိးနဲ႔လည္း ႀကဳံရႏုိင္ပါတယ္။

ကင္မရာကုိကားထဲထည့္ထားတာမ်ဳိး၊ သုိ႔မဟုတ္ လမ္းေဘး တေနရာမွာပဲ ကင္မရာမွန္း မသိေအာင္ လုပ္ထားတာမ်ဳိးလည္း ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။ ဒီလုိ စစ္ေဆးတာ ေရွ႕လ ၁ ရက္ေန႔ကေန စတင္မယ္လုိ႔ ဆုိပါ တယ္။ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈက မုိင္ပုိေမာင္းသူေတြေၾကာင့္ ပုိမုိ မ်ားျပားလာဟန္ ရိွပါတယ္။
ကားေတြ ဘာေၾကာင့္ပဲ မေတာ္တဆျဖစ္ျဖစ္ ခါးပတ္ပတ္ထားၾကမယ္ ဆုိရင္ ကားေပၚမွာ ပါတ့ဲသူေတြ ထိခုိက္၊ ေသဆုံးမႈ နည္းပါး ပါလိမ့္မယ္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တုိင္း ထုိင္ခုံမွာ ခါးပတ္ ထားရိွဖုိ႔ ဥပေဒျပ႒ာန္းတာမ်ဳိး ျမန္မာျပည္မွာ ရိွလာႏုိင္ပါတယ္။
ျပီးခ့ဲတ့ဲလ ၂၈ ရက္ေန႔က ေတာင္ငူ၊ ေညာင္ေျခေထာက္ ရန္ကုန္မႏၱေလးကားလမ္းတေနရာ ယာဥ္ေမွာက္မႈ တခုမွာ ၄ ဦးေသဆုံးျပီး ၂ ဦး ဒဏ္ရာျပင္းျပင္း ရသြားပါတယ္။ ကားသမား အိပ္ငုိက္သြားတာေၾကာင့္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။
ပုံမွာေတြ႔ရတာက ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္တ့ဲကားပါ။ ဂြ်မ္းထုိးေမွာက္ခုံျဖစ္မသြားဘူးလုိ႔ ထင္ပါတယ္။

ထုိင္ခုံမွာ ခါးပတ္ ပတ္ထားၾကမယ္ ဆုိရင္ ဒီေလာက္ အေျခအေန ဆုိးမယ္မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ယူဆရပါတယ္။

ႏုိင္ငံတခ်ဳိ႕မွာေတာ့ ကေလးငယ္ေတြ ကားစီးမယ္ ဆုိရင္ ထုိင္ခုံ အေသးေလးထဲ ထည့္ျပီး ခါးပတ္ အဆင့္ဆင့္ ပတ္ထားရပါတယ္။အဲဒီခုံေသးေလးကုိလည္း ကားထဲက ခုံတခုခုမွာ ခါးပတ္နဲ႔ ထပ္ျပီး ပတ္ထားရပါတယ္။အဲဒီလုိ လုပ္မထားဘူးဆုိတာကုိ ယာဥ္ထိန္းရဲစစ္ေဆးလုိ႔ မိသြားရင္ အနည္းဆုံးေတာ့ ဒဏ္ရုိက္ခံရပါလိမ့္မယ္။

irrawaddy

No comments:

Post a Comment

My Blog List