ဇန္န၀ါရီ လ ၁၈ ရက္ေန႔က ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ခရီးစဥ္အမွတ္ UVA-311 ရန္ကုန္-ထား၀ယ္-ၿမိတ္-ထား၀ယ္-ရန္ကုန္
ခရီးစဥ္ကို စတင္ ပ်ံသန္း ေျပးဆြဲေနသည့္ အသစ္၀ယ္ယူထားေသာ ခရီးသည္ ၁၀၀ ဆံ့
EMBRAER 190 ေလယာဥ္အမွတ္ XY-AGP သည္ ထား၀ယ္ေလ ဆိပ္ တြင္ စက္ပိုင္း ဆိုင္ရာ
ခြၽတ္ယြင္းမႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ယင္းေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွ ထား၀ယ္ေလဆိပ္သို႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ၂၀ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိ လာခဲ့ၿပီး ခရီးသည္မ်ားကို တင္ေဆာင္၍ ၿမိတ္ေလဆိပ္သို႔ ဆက္လက္ထြက္ခြာရန္ ေလယာဥ္၏ စက္ပိုင္းဆိုင္မ်ားကို စစ္ေဆး စဥ္ ေလယာဥ္ ၏ ေတာင္ပံႏွစ္ဖက္တြင္ရွိေသာ အရွိန္ေလွ်ာ့သည့္ ကိရိယာ(flap)မွာ အလုပ္မလုပ္သည့္ အတြက္ ထား၀ယ္ေလဆိပ္တြင္ ရပ္နားထားခဲ့ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားကို ေခၚယူျပင္ဆင္ ခဲ့ရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“ေလယာဥ္ေတာ့ ၾကီးၾကီးမားမား ဘာမွျဖစ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ထား၀ယ္ကြင္းကို ေရာက္ၿပီး ၿမိတ္ကိုဆက္သြားဖို႔ ခရီးသည္အားလံုး တင္ၿပီး ေလယာဥ္က စက္ပိုင္းဆိုင္ရာေတြကို စစ္ေဆးတဲ့အခါ မွာ ေလယာဥ္ ဆင္းသက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳရတဲ့ ေတာင္ပံ ႏွစ္ဖက္မွာရွိတဲ့ အရွိန္ေလွ်ာ့ တဲ့ ကိရိ ယာေတြက အလုပ္မလုပ္လို႔ ေလယာဥ္ပ်ံ တက္မႈ မလုပ္ဘဲ ရန္ကုန္က ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီ ယာေတြကို ေခၚယူျပင္ဆင္ ခဲ့ပါတယ္။ ရန္ကုန္ကေန F-28 နဲ႔ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာေတြ ညေန ၄ နာရီ ၅၀ မိနစ္မွာ ေရာက္လာၿပီး ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ေနပါၿပီ။ ခရီးစဥ္ေတြ ကိုေတာ့ F-28 ေလယာဥ္နဲ႔ အစား ထိုး ေျပးဆြဲေပးခဲ့ပါတယ္။ EMBRAER 190 ေလယာဥ္က ထား၀ယ္ဘက္က ခရီးစဥ္ေတြကို ဒီေန႔မွစျပီး ေျပးဆြဲတာပါ” ဟု ထား၀ယ္ေလဆိပ္ ေမွ်ာ္စင္မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ ထား၀ယ္သို႔ ခရီးသည္ ၉၀ ဦး တင္ေဆာင္လာခဲ့ၿပီး ျမိတ္ၿမိဳ႕သို႔ ခရီးသည္ ၆၃ ဦး လိုက္ပါရန္ ရွိေၾကာင္း၊ ယင္းေလယာဥ္ကို အင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွ စစ္ေဆးျပဳျပင္ခဲ့ၿပီး ညေန ၆ နာရီ ၁၀ မိနစ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ထြက္ခြာသြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ သက္တမ္း ၾကာျမင့္ေနျပီ ျဖစ္သည့္ F-28 ေလယာဥ္မ်ား ေနရာတြင္ အစား ထိုး ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ဘရာဇီးႏုိင္ငံလုပ္ EMBRAER 190 ေလယာဥ္မ်ားကို အငွား၀ယ္ယူ ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Eleven Media Group
ယင္းေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွ ထား၀ယ္ေလဆိပ္သို႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ၂၀ မိနစ္တြင္ ေရာက္ရွိ လာခဲ့ၿပီး ခရီးသည္မ်ားကို တင္ေဆာင္၍ ၿမိတ္ေလဆိပ္သို႔ ဆက္လက္ထြက္ခြာရန္ ေလယာဥ္၏ စက္ပိုင္းဆိုင္မ်ားကို စစ္ေဆး စဥ္ ေလယာဥ္ ၏ ေတာင္ပံႏွစ္ဖက္တြင္ရွိေသာ အရွိန္ေလွ်ာ့သည့္ ကိရိယာ(flap)မွာ အလုပ္မလုပ္သည့္ အတြက္ ထား၀ယ္ေလဆိပ္တြင္ ရပ္နားထားခဲ့ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားကို ေခၚယူျပင္ဆင္ ခဲ့ရေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“ေလယာဥ္ေတာ့ ၾကီးၾကီးမားမား ဘာမွျဖစ္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ထား၀ယ္ကြင္းကို ေရာက္ၿပီး ၿမိတ္ကိုဆက္သြားဖို႔ ခရီးသည္အားလံုး တင္ၿပီး ေလယာဥ္က စက္ပိုင္းဆိုင္ရာေတြကို စစ္ေဆးတဲ့အခါ မွာ ေလယာဥ္ ဆင္းသက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳရတဲ့ ေတာင္ပံ ႏွစ္ဖက္မွာရွိတဲ့ အရွိန္ေလွ်ာ့ တဲ့ ကိရိ ယာေတြက အလုပ္မလုပ္လို႔ ေလယာဥ္ပ်ံ တက္မႈ မလုပ္ဘဲ ရန္ကုန္က ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီ ယာေတြကို ေခၚယူျပင္ဆင္ ခဲ့ပါတယ္။ ရန္ကုန္ကေန F-28 နဲ႔ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္နီယာေတြ ညေန ၄ နာရီ ၅၀ မိနစ္မွာ ေရာက္လာၿပီး ျပင္ဆင္မႈေတြ လုပ္ေနပါၿပီ။ ခရီးစဥ္ေတြ ကိုေတာ့ F-28 ေလယာဥ္နဲ႔ အစား ထိုး ေျပးဆြဲေပးခဲ့ပါတယ္။ EMBRAER 190 ေလယာဥ္က ထား၀ယ္ဘက္က ခရီးစဥ္ေတြကို ဒီေန႔မွစျပီး ေျပးဆြဲတာပါ” ဟု ထား၀ယ္ေလဆိပ္ ေမွ်ာ္စင္မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္သည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ ထား၀ယ္သို႔ ခရီးသည္ ၉၀ ဦး တင္ေဆာင္လာခဲ့ၿပီး ျမိတ္ၿမိဳ႕သို႔ ခရီးသည္ ၆၃ ဦး လိုက္ပါရန္ ရွိေၾကာင္း၊ ယင္းေလယာဥ္ကို အင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွ စစ္ေဆးျပဳျပင္ခဲ့ၿပီး ညေန ၆ နာရီ ၁၀ မိနစ္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ထြက္ခြာသြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ သက္တမ္း ၾကာျမင့္ေနျပီ ျဖစ္သည့္ F-28 ေလယာဥ္မ်ား ေနရာတြင္ အစား ထိုး ေျပးဆြဲရန္အတြက္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ဘရာဇီးႏုိင္ငံလုပ္ EMBRAER 190 ေလယာဥ္မ်ားကို အငွား၀ယ္ယူ ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment