Friday, December 13, 2019

TNLA အကြမ်းဖက်သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသည့် ဒေသန္တရ တိုက်မိုင်းတစ်လုံး တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ဒေသခံပြည်သူတစ်ဦး သေဆုံး၊ တစ်ဦးမိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများရရှိခဲ့ဟု တပ်မတော်သတင်းထုတ်ပြန်

Image may contain: text

TNLA အကြမ်းဖက်သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသည့် ဒေသန္တရ တိုက်မိုင်းတစ်လုံး တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ဒေသခံပြည်သူတစ်ဦး သေဆုံး၊ တစ်ဦးမိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများရရှိခဲ့ဟု တပ်မတော် ကာကွယ်ရေးဦးစီးချုပ်ရုံးက သတင်းထုတ်ပြန်ထားသည်။

ဖြစ်စဉ်မှာ ရှမ်းပြည်နယ်(မြောက်ပိုင်း)၊ ကျောက်မဲမြို့ ပြည်သူ့ဆေးရုံသို့ ဒီဇင်ဘာ ၁၁ ရက်ည ၇ နာရီခွဲခန့်တွင် မိုင်းစထိမှန်ဒဏ်ရာများဖြင့် အမျိုးသားတစ်ဦး ရောက်ရှိနေကြောင်း သိရှိရသဖြင့် အဆိုပါဆေးရုံသို့ နယ်မြေခံတပ်မှ တာဝန်ရှိသူ များ သွားရောက် စိစစ်မေးမြန်းရာ မိုင်းငေါ့မြို့နယ်၊ ပန်နင်းကျေးရွာအုပ်စု၊ ခေးကွယ် ကျေးရွာနေ ဦးမြဇော်(ဘ) ဦးပခူးကုန်းနှင့် နန္ဒ(ဘ) ဦးအိုက်ကော်တို့နှစ်ဦးသည် ကျေးရွာ၌ ရေမလာသဖြင့် ကျေးရွာအထွက်ရှိ ရေထွက်ရှိရာ နေရာသို့ သွားရောက် ပြင်ဆင်ရန် ထွက်ခွာခဲ့ရာ မွန်းလွဲ ၁၂ နာရီခွဲခန့်တွင် ကျေးရွာ၏မြောက်ဘက် မီတာ၂၀၀ ခန့်အကွာသို့ အရောက်၌ TNLA အကြမ်းဖက် သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသော ဒေသန္တရတိုက်မိုင်း တစ်လုံးအား နန္ဒမှ တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ၎င်းသည် နေရာ၌ပင် သေဆုံးခဲ့ပြီး ဦးမြဇော်တွင် မိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများ ရရှိခဲ့ခြင်း ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။
The Ladies News
TNLA အကြမ်းဖက်သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသည့် ဒေသန္တရ တိုက်မိုင်းတစ်လုံး တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ဒေသခံပြည်သူတစ်ဦး သေဆုံး၊ တစ်ဦးမိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများရရှိခဲ့ဟု တပ်မတော်သတင်းထုတ်ပြန်
--- --- ---

TNLA အကြမ်းဖက်သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသည့် ဒေသန္တရ တိုက်မိုင်းတစ်လုံး တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ဒေသခံပြည်သူတစ်ဦး သေဆုံး၊ တစ်ဦးမိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများရရှိခဲ့ဟု တပ်မတော် ကာကွယ်ရေးဦးစီးချုပ်ရုံးက သတင်းထုတ်ပြန်ထားသည်။
ဖြစ်စဉ်မှာ ရှမ်းပြည်နယ်(မြောက်ပိုင်း)၊ ကျောက်မဲမြို့ ပြည်သူ့ဆေးရုံသို့ ဒီဇင်ဘာ ၁၁ ရက်ည ၇ နာရီခွဲခန့်တွင် မိုင်းစထိမှန်ဒဏ်ရာများဖြင့် အမျိုးသားတစ်ဦး ရောက်ရှိနေကြောင်း သိရှိရသဖြင့် အဆိုပါဆေးရုံသို့ နယ်မြေခံတပ်မှ တာဝန်ရှိသူ များ သွားရောက် စိစစ်မေးမြန်းရာ မိုင်းငေါ့မြို့နယ်၊ ပန်နင်းကျေးရွာအုပ်စု၊ ခေးကွယ် ကျေးရွာနေ ဦးမြဇော်(ဘ) ဦးပခူးကုန်းနှင့် နန္ဒ(ဘ) ဦးအိုက်ကော်တို့နှစ်ဦးသည် ကျေးရွာ၌ ရေမလာသဖြင့် ကျေးရွာအထွက်ရှိ ရေထွက်ရှိရာ နေရာသို့ သွားရောက် ပြင်ဆင်ရန် ထွက်ခွာခဲ့ရာ မွန်းလွဲ ၁၂ နာရီခွဲခန့်တွင် ကျေးရွာ၏မြောက်ဘက် မီတာ၂၀၀ ခန့်အကွာသို့ အရောက်၌ TNLA အကြမ်းဖက် သောင်းကျန်းသူ အဖွဲ့မှ ထောင်ထားသော ဒေသန္တရတိုက်မိုင်း တစ်လုံးအား နန္ဒမှ တိုက်မိပေါက်ကွဲခဲ့သဖြင့် ၎င်းသည် နေရာ၌ပင် သေဆုံးခဲ့ပြီး ဦးမြဇော်တွင် မိုင်းစထိမှန် ဒဏ်ရာများ ရရှိခဲ့ခြင်း ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။
The Ladies News

No comments:

Post a Comment

My Blog List